Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Όταν είσαι επικίνδυνα ανεύθυνος! Ραχήλ Μακρή: «Ο κορονοϊός είναι μούφα»


Είναι λυπηρό αλλά υπάρχουν και αυτοί οι ανεύθυνοι και επικίνδυνοι συμπολίτες μας όπως η Ραχήλ Μακρή, που ανεβάζει προκλητικά post χαρακτηρίζοντας την πανδημία «Μουφοϊό» και λέει πως οι κλειστές εκκλησίες είναι ένα σχέδιο για τη δίωξη του Χριστού και της Ορθοδοξίας.

Και δεν είναι ένα μόνο το post από την πρώην βουλευτή, ανέβασε πολλά ανεύθυνα και προκλητικά ανακατεμένα με θεωρίες συνωμοσίας μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Facebook.

Διαβάστε τις αναρτήσεις της Ραχήλ Μακρή και κρίνεται εσείς :


app-facebook
Ραχήλ Μακρή
την Πέμπτη
Εγώ θα κοινωνήσω Γιατί είμαι Ελληνίδα Χριστιανή Ορθόδοξη και κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει! -Γιατί αντιλαμβάνομαι πως αυτό το ελληνόφωνο πολιτικό προσωπικού του Χάρβαρντ του Ροκφέλερ εκτελεί σχέδιο και εντολές δίωξης του Χριστού και της ορθοδοξίας.

673






app-facebook
Ραχήλ Μακρή
την Παρασκευή
Άλλη μια δίωξη από την δικτατορία σε βάρος μου από την κυβέρνηση Κούλη.
Προσθέστε και αυτή τώρα γιατί θα κοινωνήσω .
Αδέλφια επιτέλους παρενέβη εισαγγελέας και όχι δεν είναι για τον προπηλακισμό μου από ομάδες αναρχικών σε δημοτικό συμβούλιο. Για την επίθεση αντιεξουσιαστών στα γραφεία μου. Όχι δεν είναι για
να συλλάβει στη Καβάλα και την Ραφήνα αυτούς που παράνομα μεταφέρουν παράνομους εν μέσω πανδημίας και θέτουν σε κίνδυνο την υγεία μας. Ο εισαγγελέας δεν έκανε παρέμβαση για την παραβίαση ατομικών ελευθεριών .
Έκανε όμως σήμερα για μένα .

266





88

4





app-facebook
Ραχήλ Μακρή
την Πέμπτη
Και οι μάσκες πέφτουν για το σχέδιο παγκόσμιας δικτατορίας.
Με πρόσχημα τον μουφοιο τελειώνεις με τις διαδηλώσεις .

34

2






































0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου