Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

ΕΟΠΥΥ: Τι αλλάζει στις αξονικές και μαγνητικές τομογραφίες μετά την επιβολή πλαφόν από σήμερα



Δύσκολη διαδρομή θα χρειαστεί να διανύουν από σήμερα οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να υποβληθούν σε αξονική ή μαγνητική τομογραφία ή μαστογραφία, καθώς ενεργοποιείται η απόφαση του ΔΣ του Οργανισμού η οποία θέτει οριο (πλαφόν) αποζημιούμενων εξετάσεων ανά μηχάνημα (αξονικός τομογράφος, μαγνητικός τομογράφος, μαστογράφος) στον ιδιωτικό τομέα.

Η απόφαση 553 απόφαση του ΕΟΠΥΥ δημιουργεί νέα δεδομένα στον σχετικό χώρο της υγείας, δηλαδή στα κέντρα που διαθέτουν τα συγκεκριμένα μηχανήματα, καθώς αφενός θεσπίζει μηνιαίο όριο εξετάσεων που θα αποζημιώνει ο ΕΟΠΥΥ ανά μηχάνημα, αφετέρου μειώνει την τιμή αποζημίωσης του ΕΟΠΥΥ για την εκάστοτε απεικονιστική εξέταση.

Άμεσος θα είναι ο αντίκτυπος και στους ασφαλισμένους. Διότι με δεδομένο πως οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ δυσκολεύονται, και χωρίς να υπάρχει πλαφόν, να βρουν διαθέσιμο μηχάνημα για αξονική ή μαγνητική ή μαστογραφία, μπορεί κάποιος να υποθέσει πόσο πιο δυσχερής θα γίνεται η διαδρομή τους πλέον που τα διαγνωστικά κέντρα θα διενεργούν συγκεκριμένο αριθμό εξετάσεων τον μήνα. Συνεπώς, αν έχει συμπληρωθεί το όριο των εξετάσεων για τον μήνα στο κέντρο που απευθύνονται, δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί η εξέταση, και θα αναζητούν άλλο κέντρο και άλλο «ελεύθερο», χωρίς δηλαδή να έχει συμπληρωθεί το πλαφόν, μηχάνημα.

Μετά τη συμπλήρωση του ορίου, το ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο θα συνεχίσει βεβαίως να διενεργεί απεικονιστικές εξετάσεις αλλά αυτές δεν αποζημιώνονται. Εκτός πλαφόν όλα τα μηχανήματα – μαγνητικοί τομογράφοι, αξονικοί τομογράφοι, μαστογράφοι- θα είναι διαθέσιμα, εφόσον η πληρωμή της εξέτασης γίνεται με ιδιωτική δαπάνη των ασφαλισμένων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ) που επικαλείται η απόφαση του ΕΟΠΥΥ, στην Ελλάδα υπάρχουν 20 μαγνητικοί τομογράφοι 0,5 Τesla (T), 45 μαγνητικοί τομογράφοι 0,6 έως 1,4 Τ, 218 μαγνητικοί τομογράφοι 1,5 έως 2,9 Τ και 14 μηχανήματα 3 Τ και άνω.

Η απόφαση του ΕΟΠΥΥ ορίζει τα εξής: 

- εξετάσεις που γίνονται σε μηχανήματα έως και 0,5Τ αποζημιώνονται με 95 ευρώ (από 110,7 ευρώ που είναι σήμερα) και υπάρχει πλαφόν 400 εξετάσεων τον μήνα. 

- οι μαγνητικές τομογραφίες σε μηχάνημα από 0,6 έως 1,4 Τ θα αποζημιώνονται με 110 ευρώ (από 135,3) αλλά με πλαφόν 450 εξετάσεις τον μήνα. 

- για τους μαγνητικούς τομογράφους άνω των 1,5 Τ το πλαφόν των εξετάσεων είναι 500 τον μήνα και η αποζημίωση είναι 135 ευρώ από 147,6. 

 - τα μηχανήματα 3Τ και πάνω η προτεινόμενη τιμή αποζημίωσης είναι 145 ευρώ έναντι 147,6 ευρώ που αποζημιώνονται σήμερα και με όριο πάλι τις 500 εξετάσεις τον μήνα.

 - στις αξονικές τομογραφίες θα ισχύσει επίσης μείωση στις τιμές αποζημίωσης κατά 5 ευρώ από αυτήν που δίδεται σήμερα (η εξέταση των 40 ευρώ θα αποζημιώνεται με 35 ευρώ στα διαγνωστικά, εκείνη των 45 με 40, των 50 με 45 κοκ). Το μηνιαίο πλαφόν στις αξονικές τομογραφίες ξεκινά από τις 600 για μηχάνημα έως 2 τομών και αυξάνεται κλιμακωτά στις 1.000 για αξονικό τομογράφο από 128 τομές.

- τέλος, στις μαστογραφίες ισχύει όριο 600 εξετάσεων τον μήνα εάν πρόκειται για αναλογικό μαστογράφο και 1.000 εάν πρόκειται για ψηφιακό.


Παναγιώτα Καρλατήρα
Πηγή : protothema.gr


Αποκάλυψη: «Τέλος» τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για την Ελλάδα



STOP στην αθρόα εισαγωγή κακών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη χώρα μας, τα οποία κυκλοφορούν με την απόλυτη ανοχή του Κράτους, βάζει η Κυβέρνηση με τη λογική “πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι”.

Πλέον, από τον Σεπτέμβριο όλες οι εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα πρέπει να περάσουν έναν γραφειοκρατικό κυκεώνα εγγράφων, με το κόστος να εκτοξεύεται και να θεωρείται ασύμφορη η πώλησή τους.

Αναμφίβολα το τεράστιο πρόβλημα των κακών εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι τεράστιο στην Ελλάδα, κάτι που έχουμε αναδείξει πολλές φορές στο newsauto. Όμως είναι άλλο η Κυβέρνηση να φροντίσει να περιορίσει – ει δυνατόν να εξαλείψει- να έρχονται στη χώρα μας αυτοκίνητα ρυπογόνα, ανασφαλή και επικίνδυνα με εκατοντάδες χιλιόμετρα στο κοντέρ τους, και άλλο επί της ουσίας να εξαφανίζει τις εισαγωγές βάζοντας γραφειοκρατικά “χαρακώματα”, επειδή δεν μπορεί -η Κυβέρνηση- να φτιάξει σοβαρούς ελεγκτικούς μηχανισμούς…

Πιο συγκεκριμένα, τα  νέα δεδομένα που θέτει το υπουργείο Μεταφορών στην εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από άλλες χώρες δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και όλα δείχνουν ότι από τα τέλη Σεπτεμβρίου (27/9/2019) θα επικρατήσει χάος σε τελωνεία και Διευθύνσεις Μεταφορών.

Ειδικότερα με απόφαση που δημοσιεύθηκε στις 24 Ιουνίου στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ανακοινώθηκε η δημιουργία Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων που προέρχονται από άλλες χώρες, στο οποίο θα δηλώνονται πάρα πολλά στοιχεία του εισαγόμενου οχήματος όπως ο Αριθμός Πλαισίου, ο αριθμός κινητήρα, βεβαίωση από τον Εγχώριο Εθνικό Διανομέα, τον τύπο οχήματος, την έκδοση, τον εξοπλισμό, τις ανακλήσεις που έχουν γίνει αλλά και εκείνες που εκκρεμούν, όπως επίσης και τις πλέον σύγχρονες καταχωρημένες πληροφορίες οδομέτρου από τη μηχανογραφική βάση του εργοστασίου που θα δίνουν οι εγχώριοι εισαγωγείς μαζί με υπεύθυνη δήλωση για την ορθότητα των παραπάνω στοιχείων!

Επίσης θα πρέπει να προσκομίζεται βεβαίωση ΚΤΕΟ από την χώρα προέλευσης η οποία θα περιλαμβάνει όλους τους τεχνικούς ελέγχους, πόσοι ήταν επιτυχείς, πόσοι εκκρεμούν και πόσα χιλιόμετρα ανέγραφε το κοντέρ του οχήματος σε κάθε έλεγχο!

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί πως τα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου είναι πλαστά τότε το πρόστιμο που επιβάλλεται είναι ίσο με το πενταπλάσιο της αξίας πώλησης του οχήματος!

Να τονίζουμε πως όλες οι παραπάνω βεβαιώσεις από τη χώρα προέλευσης θα πρέπει να κατατίθενται μεταφρασμένες στα ελληνικά!

Πάντως εκτός από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν στην κατοχή τους οχήματα που δεν έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα και επιθυμούν να τα πουλήσουν θα πρέπει να προμηθευτούν τη Βεβαίωση τεχνικής επικαιροποίησης από τον εγχώριο εθνικό εισαγωγέα ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν την μεταβίβαση του οχήματός τους.

Επίσης θα πρέπει να προσκομιστεί και βεβαίωση της Αρχής που εξέδωσε την ξένη άδεια κυκλοφορίας.

Τέλος για την έκδοση Άδειας Κυκλοφορίας του εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου απαιτείται και υπεύθυνη δήλωση του αγοραστή ότι έχει λάβει πλήρη γνώση των στοιχείων των παραπάνω βεβαιώσεων και του δελτίου ΚΤΕΟ στη χώρα μας που απαιτείται πριν από την ταξινόμηση.

Η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών ορίζει ότι:

«Με την παρούσα απόφαση καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι προδιαγραφές και οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη και λειτουργία Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων από άλλες χώρες.

Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται σε επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και ελαφρά φορτηγά.


Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταχώρισης βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων

Για τη χορήγηση της Βεβαίωσης, δημιουργείται Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταχώρισης βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης μεταχειρισμένων οχημάτων (ΗΣΚαΒεΤΕ), που τηρείται στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Για τη διαχείριση, λειτουργία και χρήση του ΗΣΚαΒεΤΕ, δημιουργούνται οι ακόλουθες κατηγορίες χρηστών:
α) Διαχειριστής συστήματος, με αρμοδιότητα να μεριμνά για την ορθή λειτουργία του ΗΣΚαΒεΤΕ, ενδεχόμενες τροποποιήσεις, βελτιώσεις, τη λήψη αντιγράφων ασφαλείας και γενικότερα τη συντήρηση και τεχνική υποστήριξή του, ορίζεται η Υπηρεσία Υποστήριξης Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

β) Φορέας Έκδοσης Βεβαίωσης, με δικαίωμα και ευθύνη καταχώρισης των στοιχείων που περιέχει η Βεβαίωση και της έκδοσης αυτής.

γ) Αιτών, με δικαίωμα καταχώρισης των στοιχείων που περιέχει η αίτηση.

δ) Απλός χρήστης, για τον ΣΕΑΑΔ με δικαίωμα δημιουργίας Φορέων Έκδοσης Βεβαίωσης, διαχείρισης και μεταβολών των στοιχείων αυτών.

ε) Απλός χρήστης, για εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους των Διευθύνσεων Τεχνολογίας Οχημάτων, Εποπτείας και Ελέγχου και Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με δικαίωμα ανάγνωσης στοιχείων Διανομέων, βεβαιώσεων και αναφορών.


στ) Απλός χρήστης, για τους Επιθεωρητές Ελεγκτές του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου (ΣΕΕΥΜΕ) με δικαίωμα ανάγνωσης των αναφορών.

ζ) Απλός χρήστης, για τα τελωνεία της χώρας, με δικαίωμα λήψης βεβαιώσεων και διαδικασίας επαλήθευσης.

η) Απλός χρήστης, για τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, με δικαίωμα λήψης βεβαιώσεων και διαδικασίας επαλήθευσης.

Τα καταχωρισμένα στοιχεία τηρούνται στο ΗΣΚαΒεΤΕ επ’ αόριστον και δεν διαγράφονται.


Εγγραφή και πιστοποίηση των χρηστών στο ΗΣΚαΒεΤΕ

Η πρόσβαση του Αιτούντος στο ΗΣΚαΒεΤΕ γίνεται εφόσον είναι πιστοποιημένος χρήστης του TAXISnet.
Για την πιστοποίησή τους στο ΗΣΚαΒεΤΕ, οι Διανομείς αποστέλλουν ηλεκτρονικά στο ΣΕΑΑΔ υπεύθυνη δήλωση που περιέχει:
α) επωνυμία, ΑΦΜ και τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας,

β) κατασκευαστικό Οίκο που αντιπροσωπεύει,

γ) ονοματεπώνυμο του εκπροσώπου της εταιρείας με δικαίωμα υπογραφής για την έκδοση της Βεβαίωσης και

δ) διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του εκπροσώπου του στην οποία θα προωθούνται οι αιτήσεις.

Μετά την πιστοποίηση των Διανομέων, ο ΣΕΑΑΔ αποστέλλει ηλεκτρονικά στους εκπροσώπους των Διανομέων τους κωδικούς πρόσβασης στο ΗΣΚαΒεΤΕ.
Οι Διανομείς είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τον ΣΕΑΑΔ κάθε φορά που υπάρχει μεταβολή σε οποιαδήποτε από τα στοιχεία με τα οποία έχουν πιστοποιηθεί.
Φόρμα Δημιουργίας/ Επαλήθευσης Βεβαίωσης από Φορέα Έκδοσης Βεβαίωσης θα περιλαμβάνει:

αριθμός αίτησης
ημερομηνία αίτησης
μάρκα
αριθμός πλαισίου
μοντέλο
τύπος
παραλλαγή
έκδοση
έτος πρώτης κυκλοφορίας
κωδικός κινητήρα
κυβισμός
χρωματισμός
κατηγορία οχήματος
εξτρά εξοπλισμός
αντιρρυπαντική τεχνολογία
εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα
ανακλήσεις που έχουν γίνει • ανακλήσεις που εκκρεμούν
πληροφορίες οδομέτρου
επιλογή «Έκδοση/ Επαλήθευση Βεβαίωσης».
η) Φόρμα Παρακολούθησης Αίτησης από Υπηρεσία:

αριθμός αίτησης
ημερομηνία αίτησης
κατάσταση αίτησης
αριθμός Βεβαίωσης
ημερομηνία έκδοσης Βεβαίωσης
επιλογή «Διαδικασία Επαλήθευσης»
αιτιολογία αίτησης διαδικασίας επαλήθευσης
επιλογή «Λήψη Βεβαίωσης».
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την απόφαση του ΥΜΕ που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 24 Ιουνίου 2019.



Πότε ξεκινά η λειτουργία του νέου Συστήματος

Τρεις ημέρες αργότερα το υπουργείο Μεταφορών, δηλαδή στις 27 Ιουνίου, δημοσίευσε νέα Απόφαση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης σύμφωνα με την οποία καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Αποφασίζουμε την έναρξη λειτουργίας του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Τεχνικής Επικαιροποίησης Μεταχειρισμένων Οχημάτων.

Η ισχύς των διατάξεων των παρ. 5, 6 (εδάφιο β) και 7 του άρθρου 46 του ν. 4530/2018 (Α΄ 59) αρχίζει από τη δημοσίευση των σχετικών αποφάσεών τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η παρούσα τελεί υπό την αίρεση του Πρακτικού Παραλαβής του Ηλεκτρονικού Συστήματος Καταχώρισης Βεβαιώσεων Μεταχειρισμένων Οχημάτων καθώς και την εγγύηση περί καλής λειτουργίας και συντήρησης αυτού.

Η ισχύς της παρούσας αρχίζει τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»

Η απόφαση δημοσιεύθηκε στο (ΦΕΚ Β’ 2550/27-06-2019).

Οι σχετικές διατάξεις του άρθρου 46 του ν. 4530/2018 ορίζουν τα εξής:

«5. Οι βεβαιώσεις από τον εγχώριο εθνικό διανομέα ή τον κατασκευαστικό οίκο, που προβλέπονται από το παρόν, εκδίδονται μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την υποβολή της σχετικής αίτησης. Σε περίπτωση παράβασης του προηγούμενου εδαφίου επιβάλλεται πρόστιμο δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζεται κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος.

Η ισχύς των διατάξεων των παραπάνω παραγράφων αρχίζει από την έκδοση απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, με την οποία εκκινεί η λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος για την καταχώριση των βεβαιώσεων των εγχώριων εθνικών διανομέων ή κατασκευαστικών οίκων. Οι όροι, οι προϋποθέσεις, οι προδιαγραφές και οι λεπτομέρειες για την ανάπτυξη και λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
Για την έκδοση της βεβαίωσης της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 1 καταβάλλεται άπαξ παράβολο ύψους είκοσι (20) ευρώ υπέρ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Για την έκδοση νέας βεβαίωσης για το ίδιο όχημα δεν χρησιμοποιείται άλλο παράβολο. Από το παραπάνω παράβολο ποσοστό έως πενήντα τοις εκατό (50%) αποδίδεται για την αποζημίωση των φορέων έκδοσης της παραπάνω βεβαίωσης και το υπόλοιπο αποδίδεται σε ειδικό κωδικό για εκπαιδευτικές δράσεις οδικής ασφάλειας, για ανάπτυξη και συντήρηση των ηλεκτρονικών συστημάτων, καθώς και για κατασκευή κλειστών χώρων (πίστες) εκτέλεσης των ειδικών δοκιμασιών των υποψήφιων οδηγών και οδηγών. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών καθορίζεται το ακριβές ποσοστό επί του παραβόλου που αποδίδεται για την αποζημίωση των φορέων έκδοσης της παραπάνω βεβαίωσης και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, μπορεί δε να μειώνεται και το ύψος του παραβόλου αυτού.»

Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την απόφαση του ΥΜΕ που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης στις 27 Ιουνίου 2019.

Πηγή : newsauto.gr


Eλέγχονται πειθαρχικά οι δικαστές που απάλλαξαν τον αδελφό του Τσίπρα



Εξελίξεις σηματοδοτεί η απόφαση της Δικαιοσύνης, να ελέγξει πειθαρχικά, για αναξιοπρεπή συμπεριφορά, δικαστικούς και εισαγγελικούς λειτουργούς, που οδήγησαν στην απαλλαγή τον αδελφό του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος ήταν κατηγορούμενος και δικάστηκε, γιά την εμφάνιση πλαστής ασφαλιστικής ενημερότητας, με στόχο την ανάληψη δημόσιου έργου ύψους 1,1 εκατ ευρώ.

Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίυμα από το dikografies.blogspot.com, η προισταμένη της Επιθεώρησης του Αρείου Πάγου, αντιπρόεδρος ΑΠ Μαρία Γαλάνη, μετά από πειθαρχική αναφορά, παρήγγειλε πειθαρχικό έλεγχο σε βάρος των δικαστικών λειτουργών της Μυτιλήνης, που ενεπλάκησαν στην υπόθεση των συγγενικών προσώπων του κ. Τσίπρα και ανέθεσε την υπόθεση στην αρεοπαγίτη κ. Θεοδώρου.

Ο 50χρονος αδελφός του πρωθυπουργού Δημήτρης Τσίπρας σύμφωνα με το κατηγορητήριο, είχε χρησιμοποιήσει πλαστογραφημένο έγγραφο για ασφαλιστική ενημερότητα, προκειμένου να συμμετάσχει σε διαγωνισμό για την ανάληψη έργου, ενώ σύμφωνα πάντα με το κατηγορητήριο, όφειλε ασφαλιστικές εισφορές περίπου 2.000 ευρώ.

Το έργο τελικά δεν κατάφερε να το πάρει και κινήθηκε ποινική διαδικασία για τη χρήση του πλαστογραφημένου εγγράφου.

Η υπόθεση, που κατέληξε το Σεπτέμβριο του 2017 στην απαλλαγή του κ. Τσίπρα, λόγω παραγραφής του αδικήματος, είχε απασχολήσει τη δημοσιότητα, καθώς τόσο ο τοπικός Τύπος, αλλά και ΜΜΕ πανελλήνιας κυκλοφορίας, όπως η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, έγραφαν μεταξύ άλλων:

“Αιχμές και σχόλια προκαλούν σε δικαστικούς κύκλους τα παράδοξα που εντοπίζονται στην υπόθεση των συγγενών του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα ιδίως ως προς την ποινική αντιμετώπιση της εμφάνισης πλαστής ασφαλιστικής ενημερότητας με στόχο την ανάληψη δημόσιου έργου ύψους 1,1 εκατ ευρώ.

Βέλη δέχεται ο πάρεδρος αρχικώς και μετέπειτα αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών Μυτιλήνης Γιώργος Αργυρόπουλος ο οποίος χρεώθηκε την υπόθεση το 2015, μία ημέρα πριν εκδοθεί το ΦΕΚ μετακίνησης της προκατόχου του Αικατερίνης Καραγιαννακίδου, η οποία την κράτησε τρία χρόνια στα συρτάρια.

Ο Αργυρόπουλος, ο οποίος είχε οριστεί πάρεδρος τον Φεβρουάριο του 2015, άσκησε εν συνεχεία ποινική δίωξη σε βάρος του Δημήτρη Τσίπρα, αδελφού του Πρωθυπουργού, για το πλημμέλημα της χρήσης πλαστού εγγράφου - και αφού προηγουμένως αρχειοθέτησε το σκέλος που αφορούσε τη Ζανέτ Τσίπρα και τον Γιώργο Τσίπρα (αδελφή και εξάδελφο του Πρωθυπουργού αντιστοίχως).

Μετά τη διενέργεια της προκαταρκτικής εξέτασης ο Αργυρόπουλος υπέβαλε, χωρίς ιδιαίτερη αιτιολόγηση, την πρότασή του στον εισαγγελέα Εφετών Βορείου Αιγαίου, Βασίλειο Χανή,γνωρίζοντας του ότι δεν άσκησε ποινική δίωξη κατά του Γιώργου και της Ζανέτ Τσίπρα και ότι έθεσε την υπόθεση στο αρχείο. Η πρότασή του έγινε αποδεκτή. Την ίδια ημέρα άσκησε δίωξη στον Δημήτρη Τσίπρα για χρήση πλαστού εγγράφου.

Πολύπειροι δικαστές και εισαγγελείς όχι μόνο τονίζουν ότι η δίωξη του εισαγγελικού λειτουργού θα έπρεπε να είναι κακουργηματική σε βάρος του Δημοσίου -"η πλημμεληματική αντιμετώπιση είναι σκανδαλώδης", σημειώνουν- αλλά και εκτιμούν ως "τουλάχιστον περίεργη" τη μετέπειτα μεταστροφή του.

Διότι όταν η υπόθεση έφθασε στο αρμόδιο δικαστήριο (μονομελές) της Μυτιλήνης τον Σεπτέμβριο του 2017, ο εισαγγελέας έδρας, ο οποίος έτυχε να είναι το ίδιο πρόσωπο -αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών πια- ο κ. Αργυρόπουλος, αναίρεσε τον ίδιο του τον εαυτό. Και πρότεινε να μετατραπεί η κατηγορία από "χρήση πλαστού εγγράφου" σε χρήση "πλαστού πιστοποιητικού".

"Ωσάν να επρόκειτο για άδεια οδήγησης και όχι για έγγραφο με στόχο την ανάληψη δημόσιου έργου" σχολιάζουν οι ίδιες πηγές, χαρακτηρίζοντας "νομικά πλήρως εσφαλμένη" την κίνηση.

Επιπλέον, προσθέτουν την απορία τους πώς, ενώ η πάγια διαδικασία που ακολουθείται είναι η διενέργεια κύριας ανάκρισης και εν συνεχεία η απόφαση περί παραπομπής ή μη, με τον νομικό προσδιορισμό της πράξης γίνεται από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, εν προκειμένω ο πάρεδρος εισαγγελέας Πρωτοδικών εισήγαγε την υπόθεση απευθείας στο ακροατήριο, έχοντας προβεί ο ίδιος στον προσδιορισμό της κατηγορίας.

"Τα παράδοξα δεν σταματούν εδώ" προσθέτουν. Την περίοδο κατά την οποία ο κ. Αργυρόπουλος ερευνούσε την υπόθεση στη θέση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Μυτιλήνης, με απόφαση του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου του Αρείου Πάγου (το 2015) τοποθετείται ο εισαγγελέας Αντώνης Παπαματθαίου.
Ο κ. Παπαματθαίου δεν είναι τυχαίο πρόσωπο, καθώς διατηρεί ανοικτό δίαυλο με το υπουργείο Δικαιοσύνης. Συνιστά άλλωστε επιλογή δύο πολιτικών προϊσταμένων της Δικαιοσύνης, επί ΣΥΡΙΖΑ, κρινόμενος ως πολύτιμος για τη στελέχωση του Γραφείου Νομοθετικής Πρωτοβουλίας του υπουργείου. Πρώτος, ο Νίκος Παροσκευόπουλος, με απόφασή του και σχετικό προεδρικό διάταγμα (ΦΕΚ Γ 884/2016) τον αποσπά από τη Μυτιλήνη στην Αθηνά, στο πλευρό του, ενώ ανάλογα κινείται και ο Σταύρος Κοντονής (ΦΕΚ Γ 529/2018) -ο κ. Παπαματθαίου εξακολουθεί μάλιστα στην παρούσα φάση να βρίσκεται δίπλα στον υπουργό. Αμφότεροι, τόσο ο κ. Παπαματθαίου όσο και ο κ. Αργυρόπουλος, εμφανίζονται ενίοτε σε κοινό πεδίο δράσης. Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτησή τους στη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή του υπουργείου Δικαιοσύνης για την Ιδιωτική Διαμεσολάβηση (με την επιλογή Αργυρόπουλου που για να τοποθετηθεί στην Επιτροπή "εκπαραθυρώθηκε" άλλο μέλος, να κρίνεται ως "μη συνήθης" καθώς προέρχεται από την περιφέρεια.

Φέρονται μάλιστα να ενδιαφέρονται για τον δικαστικό συνδικαλισμό, εκτιθέμενοι στις τελευταίες αρχαιρεσίες της Ενωσης Εισαγγελέων Ελλάδας -όχι με επιτυχία. Παλαιότερα πάντως και ενώ ο κ. Παπαματθαίου είχε αναδειχθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της Ενωσης, επί προεδρίας Κωνσταντίνου Τζαβέλλα, είχε παραιτηθεί διαφωνώντας με την "αντίσταση" της Ενωσης στην τροπολογία του αναπληρωτή υπουργού Δικαιοσύνης, Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, ως προς τη νομιμοποίηση του παρανόμως κτηθέντος αποδεικτικού υλικού, με αιχμή τη λίστα Λαγκάρντ.

Το 2011, όταν άρχισε να εκτυλίσσεται η υπόθεση, στην κυβέρνηση ήταν η ΝΔ, το ΠαΣοΚ και η ΔΗΜΑΡ.
Τον Νοέμβριο, η Περιφέρεια Β. Αιγαίου διενήργησε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό για την κατασκευή δικτύου σταθμών μεταφόρτωσης απορριμμάτων στη Λέσβο. Προσωρινός μειοδότης αναδείχθηκε η Δίοδος αλλά όταν οι υπηρεσίες της Περιφέρειας διαπίστωσαν ότι τα πιστοποιητικά ασφαλιστικής ενημερότητας από το ΤΣΜΕΔΕ που κατέθεσε η εταιρεία ήταν πλαστά -παραποιήθηκε έγγραφο του 2010 προκειμένου να φανεί ότι εκδόθηκε το 2012-ζήτησαν την ποινική της δίωξη με αναφορά που κατέθεσαν το 2012 στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Μυτιλήνης.
Την υπόθεση ανέλαβε η εισαγγελέας Αικατερίνη Καραγιαννακίδου, η οποία επί τρία χρόνια (!) μελετούσε και τεκμηρίωνε τη δικογραφία. Το 2015 την παρέλαβε ο πάρεδρος Εισαγγελέας Πρωτοδικών Μυτιλήνης Γεώργιος Αργυρόπουλος.

Στο μεταξύ, είχε αλλάξει η κυβέρνηση και ο Αλέξης Τσίπρας ήταν Πρωθυπουργός. Ο εισαγγελέας Αργυρόπουλος -με θητεία μόλις τεσσάρων μηνών- εισηγήθηκε στον εισαγγελέα Εφετών Βορείου Αιγαίου να μην ασκηθεί ποινική δίωξη κατά του Γιώργου και της Ζανέτ Τσίπρα και αρχειοθέτησε την υπόθεση.

Ασκησε ωστόσο δίωξη κατά του Δημήτρη Τσίπρα για χρήση πλαστού εγγράφου και όρισε δικάσιμο στις 31 Μαΐου 2016. Η δίκη αναβλήθηκε λόγω αποχής συνηγόρου υπεράσπισης και ορίστηκε νέα δικάσιμος τον Σεπτέμβριο του 2017.

Στις 3 Αυγούστου, ο Νίκος Παρασκευόπουλος έφερε στη Βουλή τον νόμο 4411/16 για την αποσυμφόρηση των φυλακών. Με αυτόν, παραγράφηκαν αδικήματα με πλαίσιο ποινής τα 2 έτη ενώ ως τότε όλοι οι νόμοι αναφέρονταν σε πλαίσιο ποινής έως ένα έτος.

Επίσης εξαιρέθηκε από την παραγραφή σειρά αδικημάτων συναφών με την πλαστογραφία όπως π.χ πλαστογραφία και κατάχρηση ενσήμων, ψευδής ιατρική βεβαίωση, πλαστογραφία πτυχίου κ.ά πλην ενός, της πλαστογραφίας πιστοποιητικών του άρθρου 217 Π.Κ που υπόκειτο σε παραγραφή.

Εκεί αρχίζουν τα μυστήρια και τα ερωτήματα της ΝΔ. Οταν έφτασε η ώρα της δίκης, ο Δημήτρης Τσίπρας δεν παραπέμφθηκε για "πλαστογραφία εγγράφου" (άρθρο 216 Π.Κ., παρ. 3) όπως θα ήταν το αναμενόμενο, -μια κατηγορία κακουργηματικού χαρακτήρα εξαιτίας του κόστους του έργου (1,1 εκατ ευρώ) που υπερβαίνει το όριο των 150.000 ευρώ που θέτει ο νόμος και με τις επιβαρυντικές περιστάσεις περί καταχραστών του Δημοσίου επισύρει ποινή κάθειρξης έως 20 ετών. Παραπέμφθηκε για χρήση πλαστού εγγράφου (άρθρο 216, παρ. 2) το οποίο επιφέρει ποινή φυλάκισης ως 5 έτη με ανασταλτικό χαρακτήρα.

Στο ακροατήριο ωστόσο η κατηγορία τροποποιήθηκε. Μεταβλήθηκε σε "πλαστογραφία πιστοποιητικού" του άρθρου 217 Π.Κ., αδίκημα το οποίο σύμφωνα με τον νόμο Παρασκευόπουλου υπόκειτο σε παραγραφή.

Οι τρεις δικηγόροι του Δημήτρη Τσίπρα, μεταξύ των οποίων και ο Γιάννης Ματζουράνης, ζήτησαν να εφαρμοστεί ο νόμος Παρασκευόπουλου, αίτημα που έγινε δεκτό από το δικαστήριο.

Επειτα από αυτά, η ΝΔ θέτει το ερώτημα γιατί ο Δημήτρης Τσίπρας δεν παραπέμφθηκε για κακούργημα και αν υπήρξε παρέμβαση στη Δικαιοσύνη. "Εξηγήσεις για το σκάνδαλο της οικογένειάς του οφείλει πλέον να δώσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός" λένε στην Πειραιώς”.



Πηγή: dikografies.blogspot.com


Τέξας: Συνετρίβη μικρό αεροσκάφος - 10 νεκροί



Νεκροί είναι και οι δέκα επιβαίνοντες μικρού αεροσκάφους που συνετρίβη σε υπόστεγο κατά την απογείωσή του από το αεροδρόμιο Άντισον, στο Τέξας, κοντά στο Ντάλας, την Κυριακή, δήλωσε μια αξιωματούχος του αεροδρομίου.

Το δικινητήριο Beechcraft BE-350 King Air καταστράφηκε ολοσχερώς, καθώς έπιασε φωτιά μετά τη συντριβή του, ενημέρωσε η Ντάρσι Νιούζιλ, υποδιευθύντρια του αεροδρομίου, που βρίσκεται περίπου 24 χιλιόμετρα βόρεια του Ντάλας.

Σύμφωνα με την ίδια, το αεροσκάφος επρόκειτο να εκτελέσει πτήση με προορισμό τη Φλόριντα. Δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός στο έδαφος όταν συνετρίβη το αεροπλάνο, διευκρίνισε.

Ερευνητές του εθνικού συμβουλίου ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ αναμένεται να φθάσουν στον τόπο του δυστυχήματος για να συμμετάσχουν στην έρευνα που διενεργείται, είπε η αξιωματούχος του αεροδρομίου στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters.



ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση που δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας



Εξαρθρώθηκε, μετά από πολύμηνη έρευνα του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Βόλου, εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας.

Στο πλαίσιο οργανωμένης αστυνομικής επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε 29-06-2019 το πρωί στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας, συνελήφθησαν δύο άτομα, ηλικίας 35 και 31 ετών, μέλη της οργάνωσης, ενώ ταυτοποιήθηκαν άλλα δύο μέλη της, ηλικίας 33 και 24 ετών .

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης και της παράβασης του νόμου περί ναρκωτικών.

Ειδικότερα, όπως εξακριβώθηκε, η εγκληματική οργάνωση, έχοντας συγκεκριμένη δομή, διαρκή δράση και διακριτούς ρόλους μεταξύ των μελών, δραστηριοποιούνταν στην προμήθεια, αποθήκευση, κατοχή και διακίνηση ποσοτήτων κοκαΐνης στην ευρύτερη περιοχή της Μαγνησίας, τουλάχιστον από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2018.

Σε νομότυπες έρευνες που διενεργήθηκαν στις οικίες και στην κατοχή των συλληφθέντων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά έξι δενδρύλλια κάνναβης, τα οποία εκριζώθηκαν, μικροποσότητες κοκαΐνης, το χρηματικό ποσό των (680) ευρώ, ένα tablet και τέσσερα κινητά τηλέφωνα.

Στο πλαίσιο της αστυνομικής επιχείρησης συνελήφθησαν ακόμη δύο άτομα, ηλικίας 54 και 37 ετών, που δεν αποτελούν μέλη της οργάνωσης, για τα αδικήματα της παράβασης του νόμου περί ναρκωτικών και της αντίστασης, αντίστοιχα.

Περαιτέρω, σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί ναρκωτικών ουσιών σε βάρος ακόμη ογδόντα (80) ατόμων.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βόλου, ενώ το προανακριτικό έργο συνεχίζεται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Βόλου της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βόλου.


Δεν υπογράφει αλλά και δεν επιστρέφει στο Μαξίμου τα διατάγματα για τις αλλαγές στη Δικαιοσύνη ο Παυλόπουλος



Δεν θα υπογράψει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος σύμφωνα με πληροφορίες, τα διατάγματα για τον ορισμό της ηγεσίας της Δικαιοσύνης που αποφάσισε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όταν ήδη είχαν προκηρυχθεί οι εκλογές.

Το καλό για την κυβέρνηση είναι ότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο Προκόπης Παυλόπουλος μπορεί να μην υπογράψει τα διατάγματα αλλά δεν θα τα επιστρέψει στο Μαξίμου κάτι που θα ήταν πιο οδυνηρό για την κυβέρνηση.

Σήμερα τελευταία ημέρα του τρέχοντος δικαστικού έτους, 30η Ιουνίου 2019 αποχωρούν λόγω συμπλήρωσης του προβλεπόμενου από το Σύνταγμα ορίου ηλικίας (συνταξιοδοτούνται) ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου Βασίλης Πέππας και η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου.

Στο μεταξύ, προσφυγή στη Δικαιοσύνη σε βάρος εκείνων που ευθύνονται για «την επίθεση απέναντι στην τιμή και την υπόληψη μου», προαναγγέλλει η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, η θητεία της οποίας λήγει στις 30 Ιουνίου.

Η κ. Δημητρίου, σε ανακοίνωση της, κάνει λόγο για «συνομωσιολογίες» με στόχο «να σπιλώσουν αυτή την ανεπίληπτη πορεία, μη διστάζοντας να στοχοποιήσουν ακόμη και συγγενικά μου πρόσωπα».

Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Ολοκληρώνεται σήμερα η θητεία μιας ζωής στο εισαγγελικό σώμα, μεγαλύτερη από 40 χρόνια, με σταθμούς την είσοδο μου σε αυτό το 1978, την προαγωγή μου σε Αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου ήδη από το 2012 και τον διορισμό μου στο βαθμό της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου τον Ιούνιο του 2016.

Από την πρώτη μέρα θεωρούσα ως ύψιστη ευθύνη και τιμή την υπηρεσία μου, με αναφορά στη διαφύλαξη των δικαιωμάτων των κατηγορουμένων, αλλά και στην προστασία της κοινωνίας από το έγκλημα και μάλιστα στις βαρύτερες μορφές του. Στην πορεία μου, ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον μου για τους ανήλικους παραβάτες και την επανακοινωνικοποίησή τους. Ως Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είχα την ευκαιρία να εργαστώ με θέρμη για τη διεθνή εξωστρέφεια και συνεργασία του θεσμού, καθώς και για την καλύτερη σύνδεση του εισαγγελικού σώματος με τις σύγχρονες νομικές και τεχνολογικές εξελίξεις.

Παρόλα αυτά, ορισμένα δημοσιογραφικά έντυπα με συνομωσιολογίες, υποβάλλοντας θολά και παραπειστικά ερωτήματα και ρίχνοντας σκιές προσπαθούν εσχάτως να σπιλώσουν αυτή την ανεπίληπτη πορεία, μη διστάζοντας να στοχοποιήσουν ακόμη και συγγενικά μου πρόσωπα.

Είναι γνωστό, ότι ο εισαγγελέας υπάγεται στο νόμο και ότι κάθε ενέργειά του και ο χρόνος άσκησής της αναγκαστικά συνδιαλέγονται με τα ειδικά νομικά και πραγματικά ζητήματα και τα στοιχεία κάθε υπόθεσης. Οταν αφαιρείται το πλαίσιο, μέσα στο οποίο ασκούνται ορισμένες δικονομικές ενέργειες και δημιουργείται αναδρομικά ένα άλλο πλαίσιο παρουσίασης και εξήγησης των πραγμάτων, τότε δεν πραγματοποιείται ο ευκταίος δημοσιογραφικός έλεγχος των εξουσιών, αλλά προετοιμάζεται η ουσιαστική αποδόμηση αυτών των εξουσιών από όσους έχουν τη δύναμη άσκησης οργανωμένων πιέσεων μέσω επιρροής της κοινής γνώμης και υποκίνησης εκστρατειών δυσφήμησης των εκπροσώπων της δικαστικής εξουσίας. Συχνά, άλλωστε, αυτές οι προσπάθειες δεν προέρχονται από ουδέτερους, τρίτους, αλλά από τη μια από τις πλευρές που εμπλέκονται σε ορισμένη υπόθεση, που δεν ικανοποιείται από την τελική στάση του δικαστικού λειτουργού.

Με την αφυπηρέτησή μου, αναλαμβάνω την ευθύνη να ανακόψω με κάθε νόμιμο μέσο που έχω στη διάθεση μου, την επίθεση απέναντι στην τιμή και την υπόληψη μου, ως μέρος της ευθύνης να ανακοπεί η επίθεση απέναντι στο κύρος του θεσμού του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, έναντι όσων τολμούν να τον παρουσιάζουν αναληθώς, παραβιάζοντας κάθε κανόνα δεοντολογίας του δημοσιογραφικού λειτουργήματος, ως κέντρο εκπόρευσης παράνομων ενεργειών.

Αθήνα, 30-6-2019

Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου

Ξένη Δημητρίου-Βασιλοπούλου».


ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ


Πάνω από 10 εκατομμύρια (!) τα χάπια Captagon για τζιχαντιστές που βρέθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά


Περισσότερο από δέκα εκατομμύρια χάπια Captagon, κατασχέθηκαν μετά από έρευνα σε εμπορευματοκιβώτια στο λιμάνι του Πειραιά σύμφωνα με ανακοίνωση του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση το σύνολο της ανευρεθείσας και κατασχεθείσας ποσότητας ναρκωτικών δισκίων CAPTAGON, από το πρώτο ελεγχθέν μέχρι στιγμής εμπορευματοκιβώτιο, ανέρχεται σε 1 τόνο και 590 κιλά (1.590.000 γραμμάρια) που αντιστοιχεί σε ποσότητα 10.018.260 εκατομμυρίων δισκίων.

Πρόκειται μάλιστα, για τη μεγαλύτερη ποσότητα που έχει βρεθεί ποτέ στην Ελλάδα αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι έρευνες, σύμφωνα με την ανακοίνωση, επεκτείνονται στο δεύτερο εμπορευματοκιβώτιο, όπου αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του Σαββατοκύριακου (29 & 30 Ιουνίου).

Το χρονικό της εύρεσης των Captagon

Συγκεκριμένα, υπάλληλοι του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών – Όπλων και Λοιπών Ελεγχομένων Προϊόντων της Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Σ.Δ.Ο.Ε. Αττικής, σε συνεργασία με το γραφείο της υπηρεσίας Δίωξης Ναρκωτικών των Η.Π.Α (D.E.A) που εδρεύει στην πρεσβεία των Η.Π.Α στην Αθήνα, εντόπισαν και εν συνεχεία δέσμευσαν στο λιμάνι του Πειραιά τρία εμπορευματοκιβώτια, προερχόμενα από τη Λαττάκεια της Συρίας με τελικό προορισμό την Κίνα και ενδιάμεσο σταθμό τον Πειραιά (transit).

Σύμφωνα με το φορτωτικό έγγραφο (Bill of Lading- B.O.L) τα εμπορευματοκιβώτια ήταν έμφορτα με σανίδες MDF κατανεμημένες σε 20 παλέτες ανά εμπορευματοκιβώτιο.

Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, σε πλήρη συνεργασία και με την συμμετοχή των συναρμόδιων Διωκτικών Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας (ΕΛ.ΑΣ/Δ.Α.Α/Υ.Δ.Ν) και του Λιμενικού Σώματος (ΔΙ.ΔΙ.ΝΑ.Λ /ΕΛ.ΑΚΤ-Λ.Σ.), στο πρώτο εκ των τριών εμπορευματοκιβωτίων διαπιστώθηκε ότι αυτό περιείχε πράγματι σανίδες MDF εντός των οποίων είχε αποκρυβεί μεγάλη ποσότητα συνθετικών ναρκωτικών δισκίων (CAPTAGON), τα οποία και κατασχέθηκαν.

Διενεργείται έρευνα για την ανακάλυψη των εμπλεκομένων στην υπόθεση προσώπων, καθώς επίσης και για να διαπιστωθεί αν ο τελικός προορισμός των εμπορευματοκιβωτίων ήταν η Κίνα.

Λόγω του μέσου και του τρόπου απόκρυψης, το ερευνητικό έργο και η διαδικασία εντοπισμού και ανάκτησης των ναρκωτικών είναι εξαιρετικά επίπονη και χρονοβόρα. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου και στα τρία εμπορευματοκιβώτια θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι οι έρευνες είχαν ξεκινήσει από την Τετάρτη (26.6.2019) όπου μετά από συντονισμένη επιχείρηση του Λιμενικού Σώματος και του ΣΔΟΕ είχαν εντοπιστεί περισσότερα από 1,4 εκατ. χάπια Captagon.

Το Captagon (ή φαινεθυλλίνη) είναι δημοφιλές στη Σαουδική Αραβία και σε ολόκληρο τον Κόλπο (όπου επίσης αφθονούν τα χάπια – απομιμήσεις). Αυτό το συνθετικό ψυχοδραστικό ναρκωτικό έχει συνδεθεί με την κατάχρηση ουσιών στη Μέση Ανατολή, και όπως διαπιστώθηκε έχει μοναδική χημική πολυπλοκότητα που το καθιστά ιδιαίτερα ισχυρό. Σύμφωνα με αναφορές, που ωστόσο έχουν αμφισβητηθεί από κάποιους, το συγκεκριμένο χάπι φέρεται να χρησιμοποιείται από μαχητές του Ισλαμικού Κράτους ως διεγερτικό, για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους, ενώ πιστεύεται ότι αποτελεί και πηγή εσόδων για τους τζιχαντιστές.

Πηγή : newsit.gr


Μητσοτάκης: Κανείς δεν μπορεί να προεξοφλεί το εκλογικό αποτέλεσμα. Δεν δικαιολογείται η αποχή.


Κυρ. Μητσοτάκης από Χαλκιδική: Κανείς δεν μπορεί να προεξοφλεί το εκλογικό αποτέλεσμα. Δεν δικαιολογείται η αποχή.

«Στις 7 Ιουλίου θέλω να σας ζητήσω να πάρετε ο καθένας και η καθεμία  ξεχωριστά τις τύχες του τόπου στα χέρια σας. Να σας ζητήσω να υπάρχει μαζική συμμετοχή σε αυτήν την κάλπη. Δεν δικαιολογείται καμία αποχή, ούτε προεξόφληση του εκλογικού αποτελέσματος». Κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στις κάλπες της 7ης Ιουλίου απηύθυνε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κατά τη διάρκεια της σημερινής του περιοδείας στη Χαλκιδική και πρόσθεσε: «Πρέπει το βράδυ της 7ης Ιουλίου όταν θα έχει μετρηθεί και το τελευταίο ψηφοδέλτιο, να μην υπάρχει καμία αμφιβολία, εντός και εκτός Ελλάδος, ότι η χώρα αποκτά μια ισχυρή και  αποτελεσματική κυβέρνηση». Ταυτόχρονα ζήτησε από τους πολίτες που στις Ευρωεκλογές ψήφισαν πολύ μικρά κόμματα, να ξανασκεφτούν την επιλογή τους. «Τους ζητώ», ανέφερε, «να μην δώσουν την ψήφο τους σε κόμματα της οργής, της παραπλάνησης ή της εξαπάτησης, τα οποία δεν θα έχουν ρόλο και λόγο την επόμενη μέρα. Η ψήφος τους θα έχει αξία αν ενισχύσει το μεγάλο ποτάμι της πολιτικής αλλαγής, που δεν είναι άλλο από τη Νέα Δημοκρατία». 

Για τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στους πολίτες, ο κ. Μητσοτάκης ξεκαθάρισε: «Το τελευταίο που θα ακούσετε από εμένα είναι ψεύτικες υποσχέσεις και ανέξοδες δεσμεύσεις για πράγματα τα οποία δεν θα γίνουν την επόμενη μέρα». «Εμείς θα μειώσουμε τους φόρους για όλες τις Ελληνίδες και για όλους τους Έλληνες και αυτό αποτελεί αδιαπραγμάτευτη δέσμευση. Δεν είναι κάτι που το λέμε επειδή ακούγεται ωραίο πολιτικά. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να πάρει μπροστά η μηχανή της οικονομίας», υπογράμμισε. Αναφερόμενος στο σχέδιό του για ισχυρή ανάπτυξη, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σημείωσε: «θέλουμε να δώσουμε δύναμη στην ιδιωτική οικονομία, να φέρουμε νέες επενδύσεις στον τόπο, να αξιοποιήσουμε όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό, στον πολιτισμό, στον ορυκτό πλούτο». «Το δικό μας πρόγραμμα είναι πρόγραμμα απελευθέρωσης των υγιών δυνάμεων της Ελλάδος», ανέφερε χαρακτηριστικά, και τόνισε: «θα σαρώσουμε τα γραφειοκρατικά εμπόδια τα οποία εμποδίζουν τον κάθε επιχειρηματία, από το μικρό μαγαζί της γειτονιάς μέχρι τη μεγάλη ξενοδοχειακή επένδυση από το να επενδύσουν στον τόπο. Θα απαιτήσω από τους επιχειρηματίες, σε αντάλλαγμα για την  διευκόλυνση που θα τους παρέχουμε -δηλαδή χαμηλότερους φόρους, βοήθεια  στις αδειοδοτήσεις, βοήθεια στη ρευστότητα- να σέβονται τους εργαζόμενους και να μην τους εκμεταλλεύονται». «Για εμάς», είπε ο κ. Μητσοτάκης, «η στήριξη του κόσμου της εργασίας, η ταυτόχρονη ευημερία της επιχείρησης μαζί με τους εργαζομένους, είναι κεντρική προτεραιότητα στο πρόγραμμά μας». 

Μιλώντας με πολίτες στην Αρναία και αναφερόμενος στην επανεκκίνηση της διαδικασίας αξιοποίησης των μεταλλείων της περιοχής, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε: «Δεν θα κάνουμε καμία έκπτωση στους περιβαλλοντικούς όρους». Κατέστησε σαφές, ωστόσο, ότι δεν θα επιτρέψει να φυτοζωεί -για πολιτικούς ή κομματικούς λόγους- μια επένδυση και να οδηγηθούν χιλιάδες εργαζόμενοι στην ανεργία. 

Απευθυνόμενος στους αγρότες ο κ. Μητσοτάκης ζήτησε ισχυρή εντολή ώστε να μπορέσει να διαπαραγματευτεί κρίσιμα ζητήματα όπως η νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική 2021 -2027, ενώ απαντώντας σε νέο που θα εισαχθεί τον Σεπτέμβριο στο Πανεπιστήμιο, δεσμεύθηκε ότι με τον πρώτο νόμο της νέας κυβέρνησης το πανεπιστημιακό άσυλο θα καταργηθεί και θα μπει ένα τέλος στο άβατο των πανεπιστημίων. Παράλληλα ξεκαθάρισε ότι πρώτη προτεραιότητα θα είναι η ενίσχυση της ειδικής αγωγής και οι προσλήψεις τακτικού προσωπικού στα συγκεκριμένα σχολεία διότι όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «η ευαισθησία μιας κοινωνίας κρίνεται τελικά από τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πιο αδύναμους». 

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αναφέρθηκε εκτενώς στην επιζήμια συμφωνία των Πρεσπών, επικρίνοντας την κυβέρνηση για τους χειρισμούς της. «Οι  υποχωρήσεις που έγιναν τα τελευταία τέσσερα χρόνια», όπως επισήμανε, «δεν αφορούν μόνο την οικονομία, αφορούν και την εθνική μας υπερηφάνεια, αφορούν και την εθνική μας αξιοπρέπεια. Εμείς ήμασταν από την πρώτη στιγμή αντίθετοι με τη συμφωνία των Πρεσπών, και θέσαμε όλες και όλους προ των ευθυνών τους». Ενώ εξηγώντας τις πρωτοβουλίες που θα λάβει για τη στήριξη της Μακεδονίας υπογράμμισε: «θα επενδύσουμε χρήματα και πόρους όπου χρειάζεται για να στηρίξουμε την αυθεντική, την ελληνική Μακεδονία, για να ξαναγίνει η Μακεδονία οικονομική πρωταγωνίστρια στα Βαλκάνια, όπως  της αξίζει».

Τέλος, σε συνομιλία που είχε στον Πολύγυρο με δημόσιο υπάλληλο, ο κ. Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να απολυθεί κανένας δημόσιος υπάλληλος από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, τονίζοντας ταυτόχρονα ότι η αξιολόγηση που θα εφαρμοστεί στο Δημόσιο τομέα δεν θα είναι τιμωρητική, αλλά «πρωτίστως μια μέθοδος επιβράβευσης των άξιων, στους οποίους κάποια στιγμή πρέπει κάποιος να τους πει και ένα μπράβο για τη δουλειά που κάνουν, και να τους δώσει μια δυνατότητα να έχουν μια καλύτερη πορεία στη δημόσια διοίκηση».


Διόδια με το χιλιόμετρο! Πώς θα λειτουργεί η αναλογική χρέωση διοδίων στις εθνικές οδούς




Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στις 28 Ιουνίου η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση», αποσφράγισε τις οικονομικές προσφορές των δύο εναπομεινάντων σχημάτων. Τα σχήματα αυτά ήταν του αναδόχου και η κοινοπραξία Μυτιλιναίος-Nusz (Ουγγαρία).

Με βάση τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών και σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσέφερε το κάθε σχήμα, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου των ηλεκτρονικών διοδίων το σχήμα «Άκτωρ-Intrakat-Ιntrasoft Inl-Autostrade Tech». Όπως τονίζεται στην σχετική ανακοίνωση «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων».

Υπογραμμίζεται ακόμη, ότι «όλο το σύστημα των αυτοκινητοδρόμων γίνεται, ηλεκτρονικά, μια ενιαία υποδομή» και προστίθεται ότι «ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται, αν η υποδομή που κινείται, ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες ή το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί. Γίνεται οικονομία κλίμακας, το όφελος της οποίας θα περάσει άμεσα στον χρήστη».

«Σκοπός του διαγωνισμού ήταν ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η συντήρηση για 5 χρόνια ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης οδικού δικτύου», επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η οποία συνεχίζει επισημαίνοντας ότι «το σύστημα λειτουργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ όλων όσων λειτουργούν στο δρόμο είτε είναι ιδιώτες είτε δημόσιο».


Η Athens voice ζητάει συγνώμη: «Το σχόλιο παρερμηνεύθηκε και από κανονικούς ανθρώπους»!


«Μετανάστρια από την Αρμενία, αποκλειστική νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Νίκαιας, πήδηξε από το παράθυρο και σκοτώθηκε για να μην απελαθεί. Κρίμα, έχασε την ευκαιρία να συνοδεύσει τον Τσίπρα στη δεξίωση του Προεδρικού». Αυτό ήταν το σχόλιο που «διακίνησε» η Athens voice το πρωί της Κυριακής, 30.06.2019, με αφορμή την τραγική υπόθεση της μετανάστριας που πέθανε στο νοσοκομείο Νίκαιας, πέφτοντας από τον πρώτο όροφο.

Το σχόλιο της Athens voice προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις, με τα σχόλια στα social media να είναι αμέτρητα και στην συντριπτική τους πλειοψηφία καταδικαστικά.

Αναλυτικά η απάντηση της Athens voice όπως δημοσιεύθηκε στο site της

«Η απάντηση της Athens voice για το σημερινό σχόλιο: Ζητάμε συγγνώμη, πρέπει να είμαστε πολύ περισσότερο προσεκτικοί στα ευαίσθητα θέματα, στον δημόσιο λόγο δεν έχουν όλοι τους ίδιους κώδικες.

Μια πρωινή ανάρτηση στα Inbox σχολιάστηκε πολύ αρνητικά στα social media. Πράγμα που σημαίνει ότι οφείλουμε εξηγήσεις. Γιατί, όταν οι αναγνώστες μας προσβάλλονται από μία δημοσίευση, οφείλουμε να ζητάμε συγγνώμη ακόμα και αν είχαμε τις καλύτερες προθέσεις.

Πριν το 2015 το μεταναστευτικό ζήτημα είχε εργαλειοποιηθεί από τις δυνάμεις του «ηθικού πλεονεκτήματος» όσο τίποτα άλλο. Όταν έγινε το ναυάγιο στο Αγαθονήσι, οι λιμενικοί βαφτίστηκαν δολοφόνοι, ο τότε υπουργός Βαρβιτσιώτης στις διαδηλώσεις και τις προκηρύξεις ονομαζόταν δολοφόνος, ακόμα και ο Σταύρος Θεοδωράκης στοχοποιήθηκε γιατί στην εκπομπή του «Πρωταγωνιστές» συγκάλυπτε «δολοφόνους». Η Αμυγδαλέζα είχε βαφτιστεί «σύγχρονο Νταχάου» γιατί δεν είχε κλιματισμό. Όσοι ήταν αντίθετοι με την πολιτική «no borders», ήταν απλώς ακροδεξιοί, φασίστες. Αποκορύφωμα της επικοινωνιακής καμπάνιας, η εμφάνιση του Αλέξη Τσίπρα στο Προεδρικό Μέγαρο συνοδευόμενου από νεαρή μετανάστρια, σε μια συμβολική κίνηση που έδειχνε ποιοι νοιάζονται και ποιοι όχι για το πρόβλημα.

Και μετά ήρθε η κόλαση. Οι άνθρωποι με τις καλές προθέσεις, τα κινήματα και οι δικαιωματιστές έγιναν εξουσία. Και έκτοτε δεν ξανακούσαμε ούτε συνθήματα ούτε διαδηλώσεις. Για τον υπόλοιπο κόσμο, η Μόρια ήταν το όνειδος της εποχής μας, το «χειρότερο στρατόπεδο του κόσμου». Τα παγκόσμια μέσα ενημέρωσης γράφουν για υπεξαίρεση του μεγαλύτερου μέρους της ευρωπαϊκής ανθρωπιστικής βοήθειας. Κάθε μήνα πεθαίνουν άνθρωποι, όχι πια μόνο στις θάλασσες αλλά και στα φυλασσόμενα στρατόπεδα του ελληνικού κράτους, πνίγονται, καίγονται, πεθαίνουν από το κρύο στις σκηνές. Γυναίκες βιάζονται, δεν τολμάνε να πάνε ούτε στις τουαλέτες γιατί τρέμουν την κακοποίηση. Παιδάκια πουλάνε το κορμί τους για 5 ευρώ στο Πεδίον του Άρεως. Την ώρα που για την εξουσία «λιάζονται στις πλατείες», οι αληθινοί μετανάστες, οι αληθινοί άνθρωποι, βιώνουν ένα πραγματικό δράμα στη χώρα μας και προσπαθούν να φύγουν από αυτήν με κάθε μέσον. Όπως έφυγε ήδη εγκαταλείποντας την Ελλάδα και η νεαρή μετανάστρια που συνόδευσε τότε τον πρωθυπουργό στο Προεδρικό Μέγαρο», τονίζει η Athens voice.

Για να συνεχίσει: «Η χρεοκοπία ήταν εδώ, ακόμα περισσότερο φανερή από αλλού, γιατί το μεταναστευτικό είναι υποτίθεται στον πυρήνα της αριστερής ευαισθησίας.

Αυτό το νόημα είχε το επίμαχο σχόλιο. Δεν υπήρχε καμία υποψία χιούμορ σ’ αυτό, παρά μόνο πικρία για αυτή την υποκριτική ευαισθησία. Όπως αν κυνηγούσαν ένα μικρό παιδάκι από την Αφρική στα φανάρια και το χτυπούσε αυτοκίνητο, θα λέγαμε «δεν πρόλαβε να γίνει Αντετοκούνμπο για να μας κάνει υπερήφανους» …

Δεν μιλάμε για τους νεκρούς, μιλάμε για την υποκρισία της εξουσίας που εργαλειοποιεί τα προβλήματα κάνοντάς τα επικοινωνιακές φανφάρες, την ίδια στιγμή που αφήνει να πεθαίνουν κυνηγημένοι οι αληθινοί άνθρωποι. Έρημοι και μόνοι σε έναν ακάλυπτο κρατικού νοσοκομείου. Ανώνυμοι, χωρίς χαρτιά, προσπαθώντας να βγάλουν ένα μεροκάματο για να ζήσουν. Χωρίς να τους πάει κανένας τώρα στο Προεδρικό. Παρά τις προθέσεις μας το σχόλιο παρερμηνεύτηκε. Όχι μόνο από αυτούς που το παρερμήνευσαν επίτηδες ακριβώς γιατί καταλάβαιναν τη στόχευσή του. Αλλά και από κανονικούς ανθρώπους και από φίλους μας. Άρα ήταν άστοχο και για αυτό αποσύρθηκε και ελπίζουμε ότι τουλάχιστον εξηγήσαμε τώρα το πραγματικό του νόημα. Ζητάμε συγγνώμη, πρέπει να είμαστε πολύ περισσότερο προσεκτικοί στα ευαίσθητα θέματα, στον δημόσιο λόγο δεν έχουν όλοι τους ίδιους κώδικες. Πήραμε ένα μάθημα, ας γίνει μάθημα για όλους».


Εκκλησία εναντίον Βελόπουλου! η Εκκλησία παίρνει δημόσια θέση για τις επιστολές του Χριστού που πουλάει ο Βελόπουλος



«Όποιος εμπορεύεται ή καπηλεύεται ιερά κειμήλια και μυθώδεις διηγήσεις του Χριστού, των οποίων η πλαστότητα είναι προφανής, δεν ανήκει στο πλήρωμα της Εκκλησίας». Με την συγκεκριμένη παρέμβαση, η οποία είναι φανερό πως στρέφεται ευθέως ενάντια στον Κυριάκο Βελόπουλο, η Εκκλησία παίρνει πλέον δημόσια θέση για τις επιστολές του Χριστού τις οποίες ο Βελόπουλος πουλούσε μέχρι πρότινος στις τηλεοπτικές του εκπομπές.

Την αποδοκιμασία στον Κυριάκο Βελόπουλο έκανε το πρωί της Κυριακής, 30.06.2019, ο Επίσκοπος Αμορίου Νικηφόρος, ο οποίος υπάγεται ευθέως στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο καθώς η Μονή Βλατάδων στην οποία λειτουργεί είναι η μια από τις τρεις πατριαρχικές μονές της Ελλάδος στην Θεσσαλονίκη. Η παρέμβαση του κ. Νικηφόρου έγινε φυσικά σε συνεννόηση με το Φανάρι. Και ήταν ιδιαιτέρως επικριτική. «Έχουμε καθήκον να παραμένουμε πιστοί στη διδασκαλία, χωρίς να παρασυρόμεθα από ψευδαδέλφους που δυστυχώς και στην εποχή μας προβάλλουν ως αληθή τα κίβδηλα και πλαστά. Όποιοι, είτε παρουσιάζοντας και προωθώντας μυθώδεις διηγήσεις ως εκπορευόμενες από τον ίδιο τον Χριστό, είτε επικαλούμενοι δήθεν ιερά κειμήλια, των οποίων η πλαστότητα είναι προφανής, θέτουν τον εαυτό τους εκτός του πληρώματος της Εκκλησία».

Και η αποδοκιμασία στον Βελόπουλο συνεχίστηκε : «Ο, τι είναι αληθινό και γνήσιο παρεδόθη από τους Αποστόλους και διεσώθη εντός της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Κανείς, λοιπόν, δεν δύναται να επικαλείται ψευδή στοιχεία όπου στις ημέρες μας μπορεί να καθίστανται ακόμη και προϊόντα εμπορίας και καπηλίας, ενίοτε ακόμη και προεκλογικής, εις βάρος των απλών ανθρώπων»




Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σήμερα



Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη (www.civilprotection.gr), για την Κυριακή 30 Ιουνίου 2019, προβλέπεται πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για τις εξής περιοχές:

Περιφέρεια Αττικής (συμπεριλαμβανομένης και της νήσου Κυθήρων)

Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (Βοιωτία, Εύβοια, Σκύρος)

Περιφέρεια Πελοποννήσου (Κορινθία, Αργολίδα, Λακωνία)

Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος, Ικαρία)

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες)

Περιφέρεια Κρήτης


Φυλή: Ένας νεκρός σε εργοστάσιο κοντά στη μεγάλη πυρκαγιά



Ένας άνδρας βρέθηκε νεκρός από την Πυροσβεστική σε χώρο εργοστασίου κοντά στη φωτιά της Φυλής.

Η φωτιά ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι και σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία, καίει ξερά χόρτα. Οι δυνατοί άνεμοι που πνέουν στην περιοχή δυσκολεύουν το έργο της πυροσβεστικής.

Στο σημείο έσπευσαν 8 πυροσβέστες με 4 οχήματα, 18 πυροσβέστες με 9 οχήματα από το μηχανοκίνητο τμήμα (Μ.Ε.Τ.Π.Ε.), δύο ομάδες πεζοπόρο τμήμα, 3 υδροφόρα οχήματα ΟΤΑ και 2 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα.

Ο άνθρωπος, που βρέθηκε δεν είχε τις αισθήσεις του, παραλήφθηκε από ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο Θριάσιο νοσοκομείο, όπου κατά τα φαινόμενα διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική ο άνδρας δεν έφερε εγκαύματα, η φωτιά δεν έφτασε στο εργοστάσιο και γι' αυτό τα αίτια θανάτου παραμένουν άγνωστα.







Άγνωστο ιπτάμενο αντικείμενο συνετρίβη στα Kατεχόμενα



Ισχυρές εκρήξεις ακούστηκαν τα ξημερώματα της Δευτέρας στα Κατεχόμενα, βόρεια της Λευκωσίας, όπου συνετρίβη απροσδιόριστης ταυτότητας αντικείμενο που πιστεύεται ότι ήταν επανδρωμένο ή μη επανδρωμένο αεροσκάφος ή πύραυλος, πάντως δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός στο έδαφος, ανέφερε τουρκοκύπριος αξιωματούχος που επικαλείται το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς.

Αξιωματούχοι εξετάζουν τα συντρίμμια στον τόπο της συντριβής, στην περιοχή που αποκαλείται από τις αρχές στα κατεχόμενα Τασκένδη — σ.σ. η κυπριακή εφημερίδα Πολίτης αναφέρει στην ηλεκτρονική της έκδοση ότι το συμβάν σημειώθηκε στον Πενταδάχτυλο, στην περιοχή Βουνό — ενώ, σύμφωνα με τον Κουντρέτ Εζερσάι, τον λεγόμενο υπουργό Εξωτερικών της Τουρκικής Δημοκρατίας Βόρειας Κύπρου (ΤΔΒΚ), οντότητας που αναγνωρίζεται μόνο από την Τουρκία, δεν είναι σαφές σε τι οφείλεται η συντριβή, όπως μεταίδει το ΑΜΠΕ.

«Τα πρώτα ευρήματα υποδεικνύουν ότι το αντικείμενο που προκάλεσε την έκρηξη ήταν είτε αεροσκάφος που μετέφερε εκρηκτικά, ή κάποιο εκρηκτικό (σ.σ. πύραυλος). Οι ετικέτες και άλλα στοιχεία στα συντρίμμια θα μας επιτρέψουν να κατανοήσουμε τι ακριβώς συνέβη σύντομα», ανέφερε ο Εζερσάι.

«Κατά πληροφορίες που έλαβα από στρατιωτικούς μας, αιτία του ατυχήματος δεν ήταν» η πτώση «ελικοπτέρου» ή άλλου αεροσκάφους της ΤΔΒΚ, ανέφερε ο ίδιος.


Πηγή