Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Δεχόταν bullying από παιδί του σχολείου του και πήγε να αυτοκτονήσει



Το παιδί πρόλαβαν στο τσακ οι γονείς του επειδή άκουσαν τον σκύλο να γαβγίζει. Δεχόταν bullying από παιδί του σχολείου του. Ο μαθητής "θόλωσε" όταν του έβρισε την μητέρα του. Δεν αντέδρασε γιατί δεν του αρέσει η βία αλλά μετά... προσπάθησε να αυτοκτονήσει.

Η υπόθεση συγκλονίζει από χθες όλη τη χώρα. Ένας 16χρονος από τη Ναύπακτο, προσπάθησε να αυτοκτονήσει, επειδή δεχόταν bullying από ένα αγόρι στο σχολείο. Όταν έφτασε στο σημείο να κοροϊδεύει την μητέρα του στο διαδίκτυο, ο 16χρονος θόλωσε.

«Είπε για την μητέρα μου ότι είναι ζώο. Με ενόχλησε. Εκείνη τη στιγμή δεν έκανα κάτι για να μη δημιουργήσω κάποιο πρόβλημα μέσα στην τάξη. Ήταν θέμα αξιοπρέπειας και ένιωσα πάρα πολύ άσχημα… Το Σάββατο είχε στείλει μία φωτογραφία ντροπιαστική…»

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, ο ίδιος δήλωσε ότι ο λόγος που δεν αντέδρασε αμέσως είναι γιατί δεν του αρέσει η βία. Αργότερα ωστόσο, όταν είδε ότι ο bullying συνεχίζεται και μέσω διαδικτύου, ανέβηκε στην ταράτσα του σπιτιού του, με σκοπό να πέσει στο κενό! Σώθηκε από τα γαβγίσματα του σκύλου της οικογένειας, τα οποία άκουσαν οι γονείς του, έτρεξαν και τον έσωσαν την τελευταία στιγμή!

«Δεν ήμουν δειλός. Εμένα δε μου αρέσει η βία. Πιστεύω ότι ο διάλογος είναι το μεγαλύτερο όπλο για να λύσει κάποιος τα προβλήματά του. Ντράπηκα πάρα πολύ. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Ζητάω συγνώμη γιατί είχα θολώσει».



Πηγές : ANT1, newsit.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου