Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2019

O Μηταράκης τηλεφωνούσε στο 1555 του ΕΦΚΑ, δεν απαντούσε κανείς και πήγε από εκεί



Απροειδοποίητη επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ΕΦΚΑ, που εδρεύει στην Αθήνα, έπειτα από επανειλημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσει με το 1555, πραγματοποίησε σήμερα ο υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Νότης Μηταράκης.

Ο κ. Μηταράκης μετά από συνομιλία που είχε με υπαλλήλους που είναι επιφορτισμένοι με την έκδοση συντάξεων ελευθέρων επαγγελματιών, αλλά και με πολίτες είπε πώς «Οι ελλείψεις που έχει ο ΕΦΚΑ σε υλικοτεχνικές υποδομές και τεχνολογία είναι τραγικές. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον όγκο των κλήσεων των πολιτών. Στερείται λύσεων και σε θέματα λογισμικού και σε θέματα hardware». Και πρόσθεσε «οι συνθήκες εργασίας εντός του κτιρίου είναι απαράδεκτες. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η άμεση ψηφιοποίηση των δεδομένων, για να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση των συντάξεων και η ενίσχυση των υποδομών για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων. Το επίκεντρό μας είναι οι πολίτες»


Αντιδράσεις:

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου