Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Μητσοτάκης: Θα είμαι πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων - Δεν ζητώ περίοδο χάριτος



«Η κοινωνία θέλει να πάμε μαζί ενωμένη, θέλει ανάπτυξη, δουλειές και ασφάλεια (...) θα είμαι πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων για να πείσω και τους συμπολίτες μας που δεν μας στήριξαν, ότι θα είμαι εδώ για όλους. Είμαστε λίγοι για να είμαστε διχασμένοι», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.    

Απευθύνθηκε στους Έλληνες του εξωτερικού : «Νιώθω την ανάγκη να απευθυνθώ στους Έλληνες του εξωτερικού. Δεν θα σας ζητήσω να πάρετε το δρόμο της επιστροφής. Σας ζητώ να έχετε το βλέμμα και την καρδιά σας στραμμένη στην Ελλάδα. Από σήμερα δουλεύουμε για να αλλάξουνμε τη χώρα που αναγκαστήκατε να εγκαταλείψετε. Οι Έλληνες αξίζουμε καλύτερα».   

Δήλωσε ότι η Βουλή θα δουλέψει ολόκληρο το καλοκαίρι, είπε ότι δεν ζητά περίοδο χάριτος : «Δεν ζητώ περίοδο χάριτος, δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Ενωμένοι μπορούμε να γράψουμε τη δικιά μας ιστορία (...) Ζήτησα ισχυρή εντολή για να αλλάξουμε την Ελλάδα. Μου την προσφέρατε γενναιόδωρα. Δεν θα διαψεύσω τις ελπίδες σας».   

Δεσμεύθηκε για την άμεση δρομολόγηση του κυβερνητικού προγράμματος : «Έχω δεσμευτεί για λιγότερους φόρους, πολλές επενδύσεις, ανάπτυξη, αποτελεσματικό κράτος. Η διαφάνεια, η λογοδοσία και η αξιοκρατία επιστρέφουν στη χώρα. Η εθνική μας φωνή δυναμώνει στην Ευρώπη. Ξεκινάμε τώρα. Η Βουλή θα δουλέψει ολόκληρο το καλοκαίρι. Δεν ζητώ περίοδο χάριτος. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Οικοδομούμε ένα ευρύ μέτωπο συναίνεσης».  «Από αύριο ο ουρανός θα είναι πιο γαλανός, ο ήλιος πιο φωτεινός. Ξημερώνει μια νέα ημέρα για την πατρίδα μας. Η νίκη της Νέας Δημοκρατίας είναι νίκη της Ελλάδος και κάθε Έλληνα. Μια νέα ημέρα ξημερώνει για την Ελλάδα . Μου κάνατε το καλύτερο δώρο γιορτής», είπε ο νέος πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης.





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου