Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Ο Τσίπρας μετά τις αποκαλύψεις ψάχνει δικαιολογίες: «Δεν έχω πρόβλημα αν ταξίδεψαν σκαφάτοι και άλλοι υπουργοί»



Σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha ο Τσίπρας μετά τις αποκαλύψεις για το σκάφος προσπαθεί αν δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Ερωτηθείς για τις διακοπές του στο σκάφος «Odyssey» του εφοπλιστή Παναγόπουλου, μερικές ημέρες μετά την τραγωδία στο Μάτι, είπε κάνοντας τον άνετο: «Δεν έχω να κρύψω τίποτα, ούτε εισοδήματα, ούτε τις μετοχές που δεν έχω, ούτε τίποτα. Τον Αύγουστο του 2018 φιλοξενήθηκα στο σκάφος μιας συνεργατιδάς μου. Το έγραψε μέσο ενημέρωσης του Βαγγέλη Μαρινάκη, δεν είχα λόγο να το διαψεύσω».

Και συνέχισε μήπως τον λυπηθούν: «Έχω το δικαίωμα κάποιες οικογενειακές και προσωπικές στιγμές να τις κρατήσω για μένα. Ούτε φωτογραφίες με τα παιδιά μου δεν έχω ανεβάσει. Είναι κάτι που δε θέλω». 

Ερωτηθείς για το αν έχουν ταξιδέψει και άλλοι υπουργοί με κότερα, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, ο Τσίπρας απάντησε ψυχρά δίνοντας το μήνυμα "ότι θέλουμε κάνουμε": «Όσο επιμένει η ΝΔ στο θέμα αυτό, θα χάνει. Εγώ, δεν θα έχω κανένα πρόβλημα αν κάποιοι υπουργοί έχουν ταξιδέψει με σκάφη. Δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Δεν γνωρίζω όμως, γιατί δεν με αφορά η προσωπική ζωή των υπουργών μου».

Ερωτηθείς αν νιώθει ότι η φιλοξενία σε σκάφος του δημιουργεί «υποχρέωση» ο Αλέξης Τσίπρας είπε «έχει σημασία ποιος σε φιλοξενεί» για να προσθέσει: «Εγώ δεν φιλοξενήθηκα στο σκάφος Μαρινάκη, ούτε στο Noor 1».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου