Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

Αλητεία Τσίπρα! Είπε γλάστρα τον Κυμπουρόπουλο ! Χειρότερος από τον Πολάκη



Αλητεία Αλέξη Τσίπρα που άφησε άφωνους όλους του Έλληνες για την χυδαιότητα που έχει αυτός ο άνθρωπος!!

Μετά τον Πολάκη που στοχοποίησε με ρατσιστικό ακροαριστερό τρόπο τον Κυμπουρόπουλο, ήρθε η σειρά του άθλιου Αλάξηυ Τσίπρα να επιβεβαιώσει γιατί στηρίζει τον Πολάκη!! Απλά γιατί είναι ίδιοι σε τρόπους, συμπεριφορά, μόρφωση, παιδεία και ανηθικότητα.



Η απάντηση Κυμπουρόπουλου στην αθλιότητα Τσίπρα

Απαντώντας στα λεγόμενα του ανεκδιήγητου Τσίπρα πως η ΝΔ τον «περιφέρει για να μαζέψει ψήφους», ο ίδιος απάντησε πως είναι ντροπή να κρίνεται για κάτι άλλο πέραν από τις απόψεις και τις προτάσεις του. Είπε χαρακτηριστικά πως «είναι άδικο να αποτυπώνεται η προσπάθεια μου με αυτόν τον τρόπο. Ότι δηλαδή ο πρόεδρος της ΝΔ με εκμεταλλεύεται αφού μπορώ και θέλω να είμαι κοντά στον κόσμο και να διαδώσω το όνειρο μου και την θέληση μου να κάνω κάτι για την Ελλάδα μας. Δεν ζητάω τη λύπη σας. Ζητάω να καταλάβετε ποιος είμαι και τι θέλω να κάνω αν και εφόσον καταφέρω να φτάσω στην Ευρωβουλή. Ζητάω την στήριξη σας”, ανέφερε ο κ. Κυμπουρόπουλος.

Στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Μακεδονία Παλλάς, στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε η προεκλογική ομιλία του υποψήφιου ευρωβουλευτή με την ΝΔ, Στέλιου Κυμπουρόπουλου. Καθ' όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, υπήρχε και μετάφραση στη νοηματική γλώσσα.

Όπως ανέφερε στόχος του είναι να αλλάξει η πολιτική σκέψη στην Ευρώπη.«Θέλω να αλλάξω την πολιτική σκέψη και ακολουθώ το παράδειγμα του Κυριάκου Μητσοτάκη. Όταν ο Τσίπρας είπε ή τους τελειώνουμε ή μας τελειώνουν, ο Μητσοτάκης λέει είμαστε εδώ ανοιχτοί να επικοινωνήσουμε και να κάνουμε διάλογο. Αυτήν την πολιτική θέλω ν’ ακολουθήσω», είπε χαρακτηριστικά.

“Kάθε φορά φοβάμαι και ανησυχώ ότι δεν θα βγάλω κάποιο πολιτικό λόγο ή σκέψη. Κάθε φορά όμως καταλαβαίνω ότι η ίδια μου η υποψηφιότητα έχει σκοπό να αλλάξει τον πολιτικό τρόπο, ο οποίος δεν είναι να καβγαδίζουμε σε κάποια πάνελ. Ο νέος πολιτικός λόγος που θέλω να εκφράσω είναι εδώ και θέλω να τον εκφράσω εδώ μαζί σας, είμαι εδώ, η ζωή μου η πορεία μου. Σας ζητώ να την αξιολογήσετε για να καταλάβετε”, κατέληξε ο υποψήφιος ευρωβουλευτής.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου