Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

Παναγιωτοπούλου: Ο γιος μου έλεγε πως ο Τσίπρας περνούσε τάξεις χωρίς να μπαίνει στο σχολείο



Η  Άννα Παναγιωτοπούλου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού ξεφτίλισε τον Αλέξη Τσίπρα και την κυβέρνηση του λέγοντας : «Ποια αριστερή κυβέρνηση; Είναι αριστερή κυβέρνηση αυτή; Θεωρητικά. Στην πράξη;».

Όσον αφορά τον Αλέξη Τσίπρα και πως τον κρίνει ως πρωθυπουργό είπε: «Δεν τον κρίνω. Δεν μπορώ να τον βάλω σε πλαίσιο. Δεν καταλαβαίνω. Η αλήθεια είναι ότι τον είχα ψηφίσει. Έχω τις συνέπειες. Ήταν λάθος επιλογή που τον ψήφισα. Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. Ήταν συμμαθητής του γιου μου ο Τσίπρας στο σχολείο εδώ στο 10ο. Τότε που τον ψήφισα με μούντζωσε ο γιος μου. Μου λέει αυτός ήταν στο σχολείο όλη μέρα απ’ έξω και πέρναγε τις τάξεις».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου