Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Ο αυτοεξευτιλισμός της Μεγαλοοικονόμου δεν έχει φρένο!!



Την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο Open TV διάλεξε για να αυτοεξευτελιστεί η Μεγαλοικονόμου.

«Θυμάσαι πότε έφυγες;», είπε η Μεγαλοοικονόμου απευθυνόμενη στον Καλλιάνοπου βρισκόταν στο πάνελ. «Στις 29 Αυγούστου, όταν άνοιξε η Βουλή. Γιατί έφυγες; Επειδή δεν τήρησε ο πρόεδρος το εξάμηνο, γι αυτό έφυγες» του είπε. Ο Γιάννης Καλλιάνος σήκωσε το γάντι και απάντησε, ωστόσο η κυρία Μεγαλοοικονόμου ήταν ασταμάτητη και μάλιστα αμφισβήτησε ότι ο κ.Καλλίανος είναι μετεωρολόγος. «Ξέρεις γιατί έφυγες; Γιατί ξέρεις μετεωρολογία; Είσαι μετεωρολόγος ή μαθηματικός; Οι μετεωρολόγοι και οι δημοσκόποι είναι εκτός πραγματικότητας. Αν θέλετε χτυπήματα κάτω από τη ζώνη, ξέρω να τα δίνω κι εγώ».

Ο Γιάννης Καλλιάνος της απάντησε : «Δεν ήρθα εδώ για να ξεφτιλιστώ, όπως ξεφτιλίζεστε εσείς», η  Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου συνέχιζε να ξεφτιλίζεται λέγοντας «Δεν είναι μετεωρολόγος, το γράφουν τα σάιτ. Μαθηματικός είναι, δεν είναι πιστοποιημένος μετεωρολόγος. Κι εγώ είμαι αστροναύτης».

Με τον Καλλιάνο να της λέει: «Έχετε καταφέρει να ξεφτιλίζεστε καθημερινά. Σοβαρευτείτε είστε 70 χρονών γυναίκα και σας παίζει το ράδιο αρβύλα όλη μέρα. Γελάνε τα πλατό όπου πάτε, γελάει όλη η Ελλάδα». Και η Μεγαλοοικονόμου να απαντάει: «Είσαι σεξιστής, είναι κοπλιμέντο αυτό για μια γυναίκα; Δεν είμαι 70, έχω γεννηθεί το 1953. Είστε σεξιστής. Είσαι σαν τον Γεωργιάδη τον παιδεραστή; Τέτοιους έχει η Νέα Δημοκρατία; Κοίτα να δεις αν μπορείς να βγεις βουλευτής, γιατί θα σε φάνε τα μεγάλα κεφάλια, όπως φάγανε τον Αυτιά».






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου