Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Φασισταριά για τον ξεφτίλα Γιαννούλη οι πολίτες που αντιδρούν για το ξεπούλημα της Μακεδονίας



Ξεφτίλα για την κοινωνία μας, τα παιδιά μας και τους Έλληνες η δήλωση του υποψήφιου περιφερειάρχη του ΣΥΡΙΖΑ στην Κεντρική Μακεδονία Χρήστου Γιαννούλη, που χαρακτήρισε «Φασισταριό» του Έλληνες που αντιδρούν στο ξεπούλημα της Μακεδονίας.

Ο ανεκδιήγητος και αντρόπιαστος Γιαννούλης ανέβηκε στο βήμα και ανέφερε ότι «πριν πάρω την τελική μου απόφαση, με όλο το σεβασμό στον πρωθυπουργό της χώρας που μου έκανε την τιμή να μου απευθύνει την πρόκληση και πρόσκληση αυτή, απέναντι, μπροστά στα μάτια μου, είχα την εικόνα του γιου μου. Είναι 15 χρονών, δεν θέλω να μεγαλώσει στην Ελλάδα με όλο αυτό το φασισταριό απέξω. Δεν θέλω να μεγαλώσει σε αυτή τη χώρα».

Κάποιος πρέπει να πει του Γιαννούλη ότι αυτός και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ντροπή για την χώρα μας και μεγαλύτερη ντροπή για τα παιδιά μας η πολιτική τους ύπαρξη και ο δημόσιος λόγος τους .

Ακούστε τον αντρόπιαστο :






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου