Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Νέα ακροαριστερή αλητεία του Νεάτερνταλ Πολάκη : Αν σε πυροβολήσουν εγώ θα φταίω



Ανάρτηση σοκ από τον ανεξέλεγκτο και επικίνδυνο Παύλο Πολάκη που έχει σοκάρει όλη την ελληνική κοινωνία.

Ο ακροαριστερός επικίνδυνος Παύλο Πολάκης γίνεται ηθικός αυτουργός με ανάρτηση του ξεκαθαρίζοντας ότι όποια τρομοκρατική ενέργεια γίνει κατά του Άδωνι Γεωργιάδη θα είναι ο Πολάκης υπεύθυνος.

Η νέα ακροαριστερή αθλιότητα Πολάκη γράφει : «Αν σε πυροβολήσουν ΕΓΩ θα φταίω, εγώ σε έχω αναφέρει πολύ περισσότερες φορές από τον Τσίπρα και έχω πάει κάτι χιλιάδες έγγραφα στους εισαγγελείς για τα έργα και τις ημέρες σου», γράφει μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.


Παυλος Πολακης
12 ώρες πριν
ΟΧΙ ΒΡΕ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΟ!!!
Αν σε πυροβολήσουν ΕΓΩ θα φταίω ,εγω σε εχω αναφέρει πολύ περισσότερες φορές απο τον Τσιπρα και εχω παει κάτι χιλιάδες έγγραφα στους εισαγγελείς για τα έργα και τις ημέρες σου ....
Υ.γ.μαλλον εχεις κόψει αλυσίδα πλέον.....
ALTSANTIRI.GR
Την ώρα που σύσσωμη η Νέα Δημοκρατία κατηγορεί την κυβέρνηση ως ηθική αυτουργό της βομβιστικής επίθεσης στον ΣΚΑΪ, ο Άδωνις Γεωργιάδης πάει, ως συνήθως,


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου