Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Προκλητικός ο Σάββας Ξηρός: Έχω εκτίσει τρεις φορές τον χρόνο που προβλέπει ο νόμος Παρασκευόπουλου για αποφυλάκιση



Κάθε μέρα αποδεικνύεται το κόλπο Παρασκευόπουλου με τον νόμο έγκλημα κατά της κοινωνίας που φτιάχτηκε και ψηφίστηκε από τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ με μοναδικό σκοπό να ευνοήσει τους συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ  τρομοκράτες εκτελεστές της 17Ν και ποιος νοιάζεται για την κοινωνία.

 Ο Σάββας Ξηρός προκλητικός μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Θέμα 104,6» και είπε :

Ότι έχει ζητήσει συγγνώμη από το 2013 για τις πράξεις του και εννοεί το 2003 όταν είχε ζητήσει συγνώμη κατά την διάρκεια της δίκης της 17Ν. «Το θέμα της συγγνώμης είναι πολύ προσωπικό, έχω ζητήσει από το 2013. Πρέπει και η άλλη πλευρά να μάθει να συγχωρεί. Η συγγνώμη σε ένα πάνελ έγινε δεκτή μόνο από την Ντόρα Μπακογιάννη» ανέφερε ο Σάββας Ξηρός.

Βάζοντας μπροστά τον νόμο έγκλημα Παρασκευόπουλου που τώρα φαίνεται γιατί φτιάχτηκε, και για ποιους τρομοκράτες φωτογραφικά φτιάχτηκε, και γιατί συντηρήθηκε και συντηρείται από Κοντονή και Κολογήρου, χωρίς να ντρέπονται που κυκλοφορούν στην κοινωνία.

Τρομοκράτης εκτελεστής της 17Ν Σάββας Ξηρός :

Έχω εκτίσει τρεις φορές τον χρόνο που προβλέπει ο νόμος Παρασκευόπουλου για αποφυλάκιση

«Έχω κάνει άλλες έξι αιτήσεις για αποφυλάκιση για ανήκεστη βλάβη, αλλά έχουν απορριφθεί. Τώρα έχω κάνει τα 16 χρόνια, για εμένα είναι 32 και τυπικά έχω 27 χρόνια, δηλαδή αυτά που προβλέπει ο νόμος Παρασκευόπουλου, τα έχω κάνει τριπλάσια. Το πώς μεταχειρίζεται τους νόμους η δικαιοσύνη, τους ξέρουμε όλοι. Αν εφαρμοστεί ο νόμος θα βγω, αλλά πιο πολλές πιθανότητες για εμάς τους φτωχούς είναι να κερδίσουμε την ρουλέτα», ανέφερε. 

«Δικαιοσύνη α λα καρτ, αν είχα λεφτά θα με αντιμετώπιζαν αλλιώς»

Σχολιάζοντας τις αποφάσεις της δικαιοσύνης ο έγκλειστος-καταδικασμένος για συμμετοχή στην οργάνωση 17Ν είπε, «δεν αισθάνομαι αδικημένος, ξέρω ποιος είναι ο ρόλος της. Ξέρω ότι τον εφαρμόζει α λα καρτ. Αν είχα κάνει καριέρα και είχα λεφτά, θα είχα άλλη αντιμετώπιση».

«Δεν θα δεχτώ να αποφυλακιστώ με βραχιολάκι»

«Αν μου πουν να  βγαίνω με βραχιολάκι, δεν θα βγω, δεν θα το δεχτώ, εδώ θα μείνω», ξεκαθάρισε ο Σάββας Ξηρός. 

«Mε το βραχιολάκι δεν βγαίνεις, μπαίνεις. Μπαίνεις στην επίβλεψη μιας εταιρείας που είναι υπεύθυνη για εγκλήματα. Θέλετε εσείς να σας βάλουν κάτω και να σας μαρκάρουν; Ας βάλουν περιορισμό κατ' οίκων, ας βάλουν άρματα γύρω – γύρω από το σπίτι», ανέφερε.

Όπως είπε το βραχιολάκι, είναι ο τρόπος που σκλαβώνουν σιγά – σιγά την Ελλάδα, ενώ τόνισε ότι «όταν κάποιος κρατούμενος δεν μπορεί να βάλει βραχιολάκι για λόγους υγείας, ο νόμος κάτι πρέπει να προβλέψει».

«Η 17Ν δεν υπάρχει, αν υπήρχε έξω οργάνωση δεν θα μας είχα συμπεριφερθεί έτσι»

«Η 17 Νοέμβρη δεν υπάρχει. Δεν υπάρχει αντιπαράθεση, δεν υπάρχει οργάνωση. Αν υπήρχε έξω οργάνωση δεν θα μας είχαν συμπεριφερθεί έτσι», τόνισε. 

Σχολιάζοντας τον Δημήτρη Κουφοντίνα και τις άδειες που έχει λάβει είπε, «ο κάθε ένας έχει τον δρόμο του, κάνει τις επιλογές του, πως θα εκτίσει την ποινή του». Στο αν έχει σχέσεις σήμερα με τον πρώην σύντροφό του ανέφερε «οι σχέσεις αλλάζουν, τα συναισθήματα παραμένουν». 

«Αν δεν έλεγα για τα βασανιστήρια στον Ευαγγελισμό θα παρακολουθούσα τα δικαστήρια από το σπίτι μου»

Αναφερόμενος στην φυλάκισή του, είπε «υπάρχει μια ανομία, αυτός είναι ο λόγος που ζήτησα συγγνώμη, όχι πολιτική. Το έχω αποδεχτεί για αυτό είμαι εδώ αδιαμαρτύρητα, ξέρω γιατί είμαι εδώ μέσα.. δικαιούμουν εδώ και 13 χρόνια να κάνω αίτηση και δεν έκανα. Αν δεν έλεγα για τα βασανιστήρια στον Ευαγγελισμό θα παρακολουθούσα τα δικαστήρια από το σπίτι μου». 

Μιλώντας για την ζωή στο κελί, ανέφερε ότι έχει τον μεγάλο αδερφό του Χριστόδουλο εκεί και τον βοηθά.

Ο Σάββας Ξηρός, χαρακτήρισε «ανθρωποφαγία», την αντιμετώπιση που είχε αυτός και η οικογένειά του το 2002 από τα Μέσα Ενημέρωσης. 

Όπως είπε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του: «άμα ήθελα να κάνω καριέρα, θα είχα κάνει καριέρα. Ήταν ''χρυσή'' εποχή για την Αγιογραφία».

Για το τι θα κάνει εάν βγει από την φυλακή, ανέφερε: «Η ζωή είναι μπροστά και η επιβίωση είναι μπροστά. Αν βγω, θα πάω στο χωριό».

«Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε ραγδαίες εξελίξεις. Αν δεν βρεθεί κάποιος πολιτικός φορέας αξιόπιστος, θα πάμε στον γκρεμό», σχολίασε. 

Τέλος, για το αν δικαιολογεί την χρήση βίας ως αντίδραση, είπε: «όταν η κατάσταση φτάσει στο απροχώρητο, η βία προπορεύεται της βούλησης του ανθρώπου».






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου