Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Ξεκαθαρίζει ο Παπαχριστόπουλος ότι θα ψηφίσει υπέρ του ξεπουλήματος της Μακεδονίας



«Δεν θα ψηφίσω ποτέ πρόταση μομφής και θα ψηφίσω πρόταση εμπιστοσύνης», είπε με αγωνία στην ΕΡΤ και κοιτώντας προς τον ΣΥΡΙΖΑ ο γυρολόγος της πολιτικής Θανάσης Παπαχριστόπουλος που ψάχνει πολιτική στέγη την τέταρτη στην καριέρα του για να επιβιώσει πολιτικά.

Αδιαφορώντας για τις συνέπειες του ξεπουλήματος της Μακεδονίας ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Παπαχρηστόπουλος είπε : «Θα ψηφίσω την συμφωνία των Πρεσπών και μόλις ψηφίσω θα παραδώσω την έδρα μου». Είπε επίσης δεν θα ρίξει «ούτε σταγόνα λάδι στο μύλο της διαπλοκής», προσθέτοντας ότι γνωρίζει «ποιοι δίνουν αγώνα να αποφύγουν κάτι και ζητάνε από την πρώτη μέρα εκλογές». 

«Δεν θα ψηφίσω ποτέ πρόταση μομφής και θα ψηφίσω πρόταση εμπιστοσύνης», ανέφερε δυνατά για να τον ακούσει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Και δήλωσε περήφανος ότι : «Την άποψή μου υπέρ της συμφωνίας των Πρεσπών την έχω πει ευθαρσώς από την αρχή και είμαι έτοιμος να δεχθώ και τις επιπτώσεις» και για να λαικίσει περισσότερο ανέφερε ότι «Με συμβολαιογραφική πράξη όταν έρθει η ώρα θα δώσω τα 3.500 της βουλευτικής αποζημίωσης μου στην "Σχεδία"».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου