Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Είναι να τρελαίνεσαι, ο υπεύθυνος για την τραγωδία στο Μάτι Γ. Καπάκης θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Άνδρου


Αυτά μόνο στην Ελλάδα ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ μπορεί να συμβούν, στην Ελλάδα της ακροαριστερής παρακμής και ακροαριστερής διαφθοράς.

Ο Πρώην Γ.Γ. Πολιτικός Προστασίας Γιάννης Καπάκης, μέλος της κίνησης του Νίκου Κοτζιά  ΠΡΑΤΤΩ, ένας από τους υπεύθυνους της τραγωδίας στο Μάτι που έχασαν της ζωή τους 99 συμπολίτες μας, ζητάει με θράσος να τον εμπιστευτούν οι δημότες της Ανδρου και να τον κάνουν δήμαρχο.

Η ανακοίνωση του πρώην Γ.Γ. Πολιτικός Προστασίας Γιάννη Καπάκη προς τους κατοίκους της Άνδρου:

Φίλες Ανδριώτισσες, φίλοι Ανδριώτες,

Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνω, πήρα την απόφαση στις εκλογές της 26η Μαΐου 2019, να διεκδικήσω την τιμητική για εμένα και εξαιρετικά υπεύθυνη θέση, του Δημάρχου Άνδρου.

Αυτή μου η απόφαση, μετά και την ανακοίνωση της δημοτικής μας παράταξης «Άνδρος της Ζωής μας», προέκυψε μετά από πολλή περίσκεψη κι αφού πρώτα αφουγκράστηκα τη φωνή της κοινωνίας μας, συμβουλεύτηκα φίλους, συνοδοιπόρους και συνεργάτες και μίλησα με τις νέες και τους νέους μας, που αγωνιούν για το μέλλον τους και την προοπτική αυτού του τόπου.

Η ομάδα των ανθρώπων που θα με στηρίξει σε αυτή την προσπάθεια θα προέρχεται από όλους τους ιδεολογικούς χώρους. Στόχος μου είναι να δώσουμε στο Συνδυασμό μας ένα κινηματικό χαρακτήρα, να απελευθερώσουμε τις υγιείς δυνάμεις της κοινωνίας και να στελεχώσουμε ένα ψηφοδέλτιο με ανθρώπους ικανούς, ανιδιοτελείς, με όρεξη να προσφέρουν στον τόπο μας. Και τέτοιοι υπάρχουν πολλοί.

Αφετηρία αυτής της προσπάθειας θα αποτελέσει, ο διαχωρισμός των Τοπικών Συμβουλίων από την κεντρική επιλογή του Δημοτικού Συμβουλίου παρέχοντας την ευκαιρία για την ανάδειξη των καθημερινών προβλημάτων των μικρών κοινωνιών των χωριών μας και την ενεργοποίηση των ικανότερων συμπολιτών μας για την επίλυση τους, ανεξαρτήτως παραταξιακών προτιμήσεων.

Το μεγάλο στοίχημα που τίθεται με τον “Κλεισθένη” είναι, η νέα δημοτική αρχή να προσφέρει αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε όλους τους δημότες και επισκέπτες του νησιού μας.Μέλημα μου βασικό είναι, μαζί με τους συνεργάτες μου, να ανοίξουμε μια μεγάλη συζήτηση με την κοινωνία, προκειμένου, ακόμα και μέσα στις δύσκολες σημερινές οικονομικές συνθήκες, να βάλουμε τις βάσεις για έναν καινούργιο Δήμο που θα μπορεί να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών.

Ο νέος αυτοδιοικητικός νόμος, άλλωστε προτάσσει τις συνεργασίες στο Δημοτικό Συμβούλιο και είμαι αποφασισμένος να τις αξιοποιήσωσε μέγιστο βαθμό, χωρίς ανούσιες αντιπαλότητες.

Και με αφορμή αυτή την επικοινωνία και με δεδομένη τη διαυγή και κρυστάλλινη σχέση που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνιαθεωρώ υποχρέωσή μου να σας ενημερώσω για τη θέση μου, σχετικά με την τραγική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου, στιγμή που κατείχα το αξίωμα του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας.Μέχρι σήμερα δεν έχω μιλήσει για το συγκεκριμένο θέμα δημοσίως, γιατί πίστευα και πιστεύω ότι χρέος μου – ως ελάχιστη ένδειξη τιμής και σεβασμού προς τους νεκρούς, αλλά και συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τους οικείους αυτών και τους πληγέντες –είναι να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη διερεύνηση της υπόθεσης και την ανάδειξη της αλήθειας.

Η μόνη αρμόδια από το Σύνταγμα και τους νόμους για να εξετάσει την υπόθεση και να αναζητήσει τις τυχόν ευθύνες είναι η Δικαιοσύνη, στη διάθεση της οποίας, όπως όλοι οφείλουμε, έχω θέσει τον εαυτό μου.

Στους αυτόκλητους μιντιακούς και μη «δικαστές», οι οποίοι εκ των προτέρων έχουν καταλήξει σε συμπεράσματα και καταδίκες όλο αυτό τον καιρό, καταχρώμενοι την εξουσία που τους δίνει το όποιο βήμα διαθέτουν, επιδιδόμενοι σε αγώνα ανηλεούς ανθρωποφαγίας, προσωπικής εις βάρος μου λάσπης και ανήθικης πολιτικής σπέκουλας, με προεξάρχοντα σε τοπικό επίπεδο τον γνωστό μαϊντανό της κίτρινης ιστοσελίδας, έχω να συστήσω να είναι πιο εγκρατείς και να περιμένουν την ετυμηγορία και τις αποφάσεις των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

Σε κάθε περίπτωση εκείνο που πρωτεύει και έχει απόλυτα ανάγκη ο τόπος, είναι η προσπάθεια και η συμβολή στην επίλυση των προβλημάτων του Δήμου Άνδρου που καθημερινώς οξύνονται, στην οποία και είμαι απόλυτα προσηλωμένος από όποια θέση έχω ταχθεί να υπηρετώ.

Η διαδρομή μου, επαγγελματική, κοινωνική και πολιτική είναι γνωστή σε όλους σας από τότε που ήμουν πολύ νέος, όπως γνωστή είναι και η κοινωνική μου συνεισφορά. Άλλωστε γνωριζόμαστε πολύ καλά σ’ αυτό τον τόπο και εγώ προσωπικά δεν έχω κάτι να σας κρύψω.

Φίλες και φίλοι,

Το στοίχημα είναι μεγάλο.

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μπορούμε να το κερδίσουμε για να διαμορφώσουμε το Δήμο που μας αξίζει. Την Άνδρο της Ζωής μας!!!!

Με την δέσμευση για σκληρή και αποτελεσματική δουλειά, βασισμένη στις πρωτοβουλίες, τη συνεννόηση και τη συνεργασία ΟΛΩΝ, σας ζητώ να με στηρίξετε στις επικείμενες δημοτικές εκλογές.

Με σεβασμό και εκτίμηση Γιάννης Καπάκης Υποψήφιος Δήμαρχος Άνδρου Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Άνδρος της Ζωής μας»


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου