Σάββατο 4 Αυγούστου 2018

Από τον Τόσκα στον Σκουρλέτη όπως λέμε από το κακό στο χειρότερο



Στον υπουργό Εσωτερικών Πάνο Σκουρλέτη παρέδωσε τις αρμοδιότητες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας, δηλαδή από το κακό στο χειρότερο.

Τι είπε ο Τόσκας «Η χώρα βίωσε ανείπωτη τραγωδία. Οφείλουμε να τους θυμόμαστε γιατί μόνο έτσι η πολιτική συγγνώμη θα έχει αντίκρυσμα. Η συνείδησή μου επέβαλε να θέσω από την πρώτη στιγμή στον πρωθυπουργό την παραίτησή μου. Αυτοί που χάθηκαν δεν θα ξανάρθουν κοντά μας, οφείλουμε να τους θυμόμαστε, οφείλουμε να βρούμε τρόπους για να μην ξαναζήσουμε μια τέτοια τραγωδία» τόνισε.

«Κάποιοι δεν με πίστεψαν που έλεγα ότι δεν είμαι «βιδωμένος» με την καρέκλα μου. Επί 35 χρόνια υπηρέτησα την πατρίδα. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, δεν το επιδίωξα, αλλά ούτε θα γίνω. Εγώ φορούσα πάντα την στολή και τιμώ τους ανθρώπους με στολή».

Δέν παρέλειψε χωρίς ντροπή ο Νίκος Τόσκας , να αποθεώσει τον Αλέξη Τσίπρα.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου