Κυριακή 17 Ιουνίου 2018

Ένας ένας εγκαταλείπουν τους ΑΝ.ΕΛ. παρελθόν από τους ΑΝΕΛ και ο Παύλος Χρήστου



Το κλίμα δυσαρέσκειας στους ΑΝΕΛ, μετά την πλήρη κάλυψη από το Πάνο Καμμένο στο ξεπούλημα του ονόματος Μακεδονία από τους Τσίπρα - Κοτζιά, αποτυπώνεται  από κορυφαία στελέχη σε τοπικές οργανώσεις που εγκαταλείπουν τους Ανεξάρτητους Έλληνες, με ανακοινώσεις για την πορεία της συγκυβέρνησης.

Ένας από αυτούς είναι και ο Χρήστος Παύλου, πρόεδρος της συντονιστικής Καστοριάς, ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του στον Πάνο Καμμένο.

Το κείμενο παραίτησης : 

«Όλοι εμείς που βρεθήκαμε στους ΑΝΕΛ, πιστέψαμε στα πύρηνα, αντιμημονιακά και πατριωτικά λόγια του Πάνου Καμμένου.

Στην πορεία της συγκυβέρνησης μας με τον ΣΥΡΙΖΑ ,θέσαμε τις κόκκινες γραμμές μας πολλές από τις οποίες στην πορεία τις παραβήκαμε.

Παρόλα αυτά συνεχίζουμε όλοι μαζί να στηρίζουμε τον πρόεδρο και το κίνημα για το καλό της πατρίδας.

Προσωπικά τώρα εγώ, πάντα εξέφραζα με θάρρος τις θέσεις ,τις απόψεις και τις διαφωνίες μου μέσα από τα όργανα του κινήματος και στήριζα το κίνημα σε όλες τις παρεμβάσεις μου στα ΜΜΕ της περιοχής μου από τη θέση του προέδρου των ΑΝΕΛ Καστοριάς, αν και διαφωνούσα με πολλές από αυτές.

Η θέση του προέδρου αλλά και όλων των ΑΝΕΛ ,ήταν και είναι ξεκάθαρη στο θέμα του σκοπιανού. Καμιά ονομασία που να περιέχει τον όρο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και παράγωγα αυτού.-

Τι έχουμε σήμερα?

Severna makedonija, north makedonija, ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Λόγια του προέδρου. Θα ρίξω την κυβέρνηση αν παραβεί αυτό τον όρο.

Τι κάνουμε εμείς???

ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ με τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ για το σκοπιανό, αλλά στηρίζουμε την κυβέρνηση!!!!!!!!

Ποντάρουμε στο τι θα κάνουν οι σκοπιανοί στη βουλή και το δημοψήφισμα τους και λέμε οοοοταν με το καλό έρθει στην βουλή ,εμείς δε θα το ψηφίσουμε ?????? Θα θέσουμε και κομματική πειθαρχία τότε!!! εεε και. Εμένα με ενδιαφέρει , το τι κάνουμε ΕΜΕΙΣ

Τζάμπα μάγκες εκ του ασφαλούς κύριοι!!!!Αυτό ήμασταν και είμαστε τελικά?????

Δεν γίνονται και τα δύο φίλοι μου και συνοδοιπόροι».

Γι αυτό εγώ για λόγους ηθικής, ευθιξίας, αξιοπρέπειας και πατριωτικής συνείδησης ,παραμένω σταθερός σε αυτά που πιστεύουμε και αγωνιζόμαστε, σε αυτά που λέει η ιδρυτική μας διακήρυξη ,αλλά δεν μπορώ να πατάω σε 2 βάρκες.

ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ

ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΩ

Η προσωπική μου θέση και άποψη είναι οι ΑΝΕΛ να αποσυρθούμε από την συγκυβέρνηση

Αν το Σάββατο δεν γίνει αυτό ,εγώ δηλώνω ότι παραιτούμαι από πρόεδρος των ΑΝΕΛ Καστοριάς και αποχωρώ από το κίνημα.

Με εκτίμηση

Πρόεδρος ΑΝΕΛ Καστοριάς

Παύλου Χρήστος»


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου