Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Δώσε ΣΥΡΙΖΑ θάρρος στον τρομοκράτη να θέλει και αυτός! Και ο Χριστόδουλος Ξηρός σε απεργία πείνας



Άνοιξε την όρεξη στους συντρόφους της τρομοκράτες η κυβέρνηση και ο Σύριζα και το παράδειγμα Κουφοντίνα το ακολουθούν και άλλοι με την ελπίδα ότι το κόμμα θα τους ακούσει.

Απεργία πείνας ξεκίνησε και ο Χριστόδουλος Ξηρός και αυτή είναι η δήλωση του : 

«Εδώ και τριάμισι χρόνια -από τον Ιανουάριο του ’15- η εξουσία μου επιφυλάσσει «ειδική μεταχείριση» κρατώντας με σε πλήρη απομόνωση στα πιο άθλια πειθαρχία διάφορων φυλακών της χώρας.
Στις 23-5 με μεταφέρανε από το πειθαρχείο των φυλακών Διαβατών Θεσσαλονίκης στον Κορυδαλλό προκειμένου να συμμετάσχω σε δίκη σε β’ βαθμό που εκκρεμεί σε βάρος μου. Οι αυτόκλητοι υπερασπιστές της Δημοκρατίας και των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όχι μόνο με μετέφεραν από τη Θεσσαλονίκη την τελευταία στιγμή, την ημέρα έναρξης της Δίκης, αλλά επιπλέον με οδήγησαν για κράτηση στο Πειθαρχείο του Νοσοκομείου Κρατουμένων Κορυδαλλού, πάλι σε συνθήκες απομόνωσης, χωρίς να είμαι ασθενής, ούτε πειθαρχικά τιμωρημένος. Αποτέλεσμα να μην έχω την ευχέρεια αποτελεσματικής υπεράσπισης, ούτε βέβαια να μπορώ να έχω μια αξιοπρεπή διαβίωση, αφού παραμένω επί 23 ώρες έγκλειστος σ’ έναν εξαιρετικά περιορισμένο χώρο, όπου απαγορεύεται να πλησιάσουν άλλοι συγκρατούμενοι και προαυλίζομαι μόνο μια ώρα, επίσης μόνος μου.

Δηλαδή, για άλλη μια φορά, σε απάνθρωπες συνθήκες, χωρίς κανένα δικαίωμα. Κατόπιν τούτων, αρνήθηκα να παραστώ στο Δικαστήριο, θεωρώντας το εμπαιγμό, και ζήτησα από τον εισαγγελέα επόπτη να μεταφερθώ σε μια κανονική πτέρυγα προκειμένου να διασφαλιστεί το δικαίωμά μου σε δίκαιη δίκη και αξιοπρεπή μεταχείριση. Ο Εισαγγελέας ΣαββαΪδης μου μίλησε σκαιώς, λέγοντάς μου «δεν μπορώ να χάνω το χρόνο μου μαζί σου» και «θα σε φορτώσω πρωί πρωί και θα σε στείλω πίσω» (στη Θεσσαλονίκη), δείχνοντας πώς ακριβώς εννοεί ως δικαστικός λειτουργός τη διασφάλιση των δικαιωμάτων μας.

Αρνούμενος να συμμετάσχω στην παρωδία της καλούμενης απονομής δικαιοσύνης και ζητώντας να σταματήσει επιτέλους η σε βάρος μου εκδικητική μεταχείριση ξεκινάω από αύριο 22 Ιουνίου 2018 απεργία πείνας με μοναδικό αίτημα να βγω από το παράνομο καθεστώς απομόνωσης και να τοποθετηθώ σε κανονική πτέρυγα με πλήρη δικαιώματα.
ΝΚΦΚ «Ο Άγιος Παύλος»

21-06-2018

Χριστόδουλος Ξηρός

Υ.Γ.: Παρατίθεται και η δήλωση του Χ.Ξηρού προς το Δικαστήριο, που διαβιβάστηκε στη συνεδρίαση της 19ης Ιουνίου 2018:  «Δεν δύναμαι να παραστώ στη συνεδρίαση του δικαστηρίου σας διοτι όσο συνεχίζεται η παράνομη κράτησή μου σε καθεστώς απομόνωσης αδυνατώ να οργανώσω την υπεράσπισή μου και μου στερείται το δικαίωμα σε δίκαιη δίκη».


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου