Πέμπτη 5 Απριλίου 2018

Τρόμος στη Βουλιαγμένη: Κράτησαν όμηρο δικηγόρο και το παιδί της




Εκτός από κοσμήματα και μετρητά φαίνεται πως πήραν από το σπίτι και ράβδους χρυσού.

Λίγες μέρες μετά την ένοπλη επίθεση από κακοποιούς στο σπίτι του επιχειρηματία Αλέξανδρου Σταματιάδη, στην Κηφισιά, «έρχεται στο φως» ακόμη μία ληστεία, αυτή την φορά, στην Βουλιαγμένη με όμηρο δικηγόρο και το παιδί της.

Η ληστεία έγινε στις 11 Μαρτίου. Σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, οι δυο ένοπλοι που μπήκαν στο σπίτι της δικηγόρου είχαν στόχο τα κοσμήματα της και τα χρήματα που βρίσκονταν στο σπίτι. Οι ένοπλοι εκτός από κοσμήματα και μετρητά φαίνεται πως πήραν από το σπίτι και ράβδους χρυσού.

«Τους αντιλήφθηκε πρώτος ο πατέρας μου που κοιμόταν κάτω με το γιο μου στο ισόγειο της κατοικίας και του είπαν κάνε ησυχία και δεν θα σας πειράξουμε», λέει η δικηγόρος.

«Τον πήραν μαζί με το γιο μου υπό την απειλή όπλου και ενός διαρρηκτικού εργαλείου που ονομάζεται σκύλα και ανέβηκαν στον 1ο όροφο στην κρεβατοκάμαρά την δική μου. Τεράστιο το σοκ αλλά ως δικηγόρος έχω μάθει να αντιμετωπίζω τα πράγματα πιο ψύχραιμα. Έκανα ακριβώς ότι μου είπαν. Έκανα ησυχία και τους υπέδειξα που βρίσκονται τα χρήματα και τα κοσμήματα. Απόλυτα ήρεμη, ήσυχη το ίδιο και ο γιος μου και ο πατέρας μου».

Όπως ανέφερε η δικηγόρος, η πολυκατοικία ήταν εύκολα προσβάσιμη, καθώς δεν είχε συναγερμό ούτε κάποιο άλλο μέτρο ασφαλείας.

Όσο για το προφίλ των δραστών, η δικηγόρος ανέφερε πως φορούσαν μάσκες που έκρυβαν όλο το πρόσωπό τους και παρ΄ότι μιλούσαν καλά ελληνικά, φαινόταν ότι επρόκειτο για αλλοδαπούς.



Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου