Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Ο Πρωτόπαπας δηλώνει ότι δεν είναι ψεκασμένος και είχε γνωρίσει τον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη



Απαντήσεις σε όλα όσα το τελευταίο διάστημα αναφέρουν για το όνομά του και παλαιότερες αναρτήσεις του έδωσε μιλώντας στον «Θέμα 104,6», ο νέος πρόεδρος του Ελληνικού Διαστημικού Οργανισμού, Χριστόδουλος Πρωτοπαπάς. 

Ο κ. Πρωτοπαπάς, δέχτηκε κριτική για παλαιότερο άρθρο του, στο οποίο αναφέρεται με θέρμη στον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη, τον οποίο αποκαλεί «ο Σοφός Άγιος της Τεχνολογίας».

Μιλώντας στον Θέμα «104,6», και τον Γιάννη Πρετεντέρη, για τον τον Άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη, ανέφερε ότι «τον είχα γνωρίσει ως φοιτητής και τον Παίσιο. Όταν ζούσε ήταν ο Άγιος που ήθελε πάρα πολύ να ασχοληθεί με τεχνολογία αν και αγράμματος. Είχε φτιάξει μόνος του ραδιοφωνακι! Ξεκίνησε από τα Καυσοκαλύβια του Αγίου Όρους. Δεν είμαι θρησκόληπτος ούτε ψεκασμένος με όλο αυτό το μπούλινγκ που έγινε. Έχω γυρίσει 40 χώρες. Πρώτη φορά που έχω υποστεί τέτοιο μπούλινγκ επειδή είπα ή έγραψα υπέρ της θρησκείας. Ενώ συνεργάζομαι άψογα με Μουσουλμάνους 'Αραβες που σέβονται αυτόν που πιστεύει. Στην Ελλάδα γίνονται περίγελος όσοι πιστεύουν. Ο Άγιος Πορφύριος έλεγε για το Ιντερνετ, το είχε προβλέψει. Ηταν ο άγιος που προέβλεπε και ζούσε την τεχνολογία».

Για την ανάρτησή που είχε κάνει, «Η Ελλάδα και η Ρωμιωσύνη δεν πεθαίνει ποτέ κουφάλες ευρωπαίοι. Όταν εμείς κτίζαμε ναούς και γράφαμε κωμωδίες και τραγωδίες εσείς ζούσατε στις λάσπες, τρώγατε ωμό κρέας και μιλούσατε άπλυτοι με άναρθρες κραυγές. Ηλιοβασίλεμα από το Σούνιο», ο κ. Πρωτοπαπάς, ανέφερε: «Το είχα γράψει πριν 2-3 χρόνια όταν η Ελλάδα πιεζόταν με τους Ευρωπαίους. Είχα πάει στο Σούνιο και μου ήρθε. Τότε όλοι έβριζαν, δεν ήμουν μόνος μου. Εκείνη την εποχή, το παίρνω πίσω και απολογούμαι, γι αυτό και απενεργοποίησα FB. Τέτοιο μπούλινγκ επειδή θαυμάζω ελληνικό πολιτισμό».



Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου