Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Ομολογία Κουρουμπλή ότι συγκάλυψαν το όνομα του: Εγώ είμαι ο «Π.Κ.» στη δικογραφία της Novartis



Ο υπουργός Ναυτιλίας, Παναγιώτης Κουρουμπλής παραδέχθηκε σήμερα ότι τον κάλυψε ο ΣΥΡΙΖΑ και η εισαγγελέας διαφθοράς κ. Τουλουπάκη γιατί ευσταθούν οι κατηγορίες της αντιπολίτευσης ότι το όνομά του αναφέρεται στην επίμαχη δικογραφία για την υπόθεση Novartis. «Εγώ είμαι ο “Π.Κ.” που αναφέρει το έγγραφο του FBI», είπε χαρακτηριστικά, ενώ επιβεβαίωσε την ύπαρξη αναφοράς πολιτικών προσώπων στο εν λόγω έγγραφο. 

Τον Ant1 διάλεξε να ομολογήσει ο Παναγιώτης Κουρουμπλής και γνωστοποίησε ότι ενημερώθηκε πρώτη φορά για την υπόθεση το 2014, όταν ο Μάριος Σαλμάς του είπε ότι οι Αμερικανοί ερευνούν τις πρακτικές της φαρμακοβιομηχανίας : «Μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στον χώρο των φαρμάκων και ότι το ψάχνουν οι Αμερικανοί. Δεν μου μίλησε για συγκεκριμένα πρόσωπα. Μου είπε ότι ψάχνουν τη Novartis γιατί νοθεύει τον ανταγωνισμό στην Ελλάδα».

Διέψευσε επίσης ότι είπε πως το σκάνδαλο της Novartis είναι το μεγαλύτερο από τη σύσταση του κράτους. «Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο από τη σύσταση του κράτους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός. 

Ο κ. Κουρουμπλής εξαιρώντας τον εαυτό του μετά την συγκάλυψη από τον ΣΥΡΙΖΑ και την εισαγγελία διαφθοράς και εκ τους ασφαλούς προς το παρών, ζήτησε «να αφήσουμε τη δικαστική έρευνα να ψάξει το θέμα και να μη βιαζόμαστε». «Θεωρώ ότι πολιτικές ευθύνες υπάρχουν. Ας μη βιαζόμαστε όμως», πρόσθεσε. 

«Από αυτή την ιστορία πρέπει να βγουν κάποια συμπεράσματα. Τι θα πάρει πίσω η Ελλάδα και τι θα διεκδικήσει η χώρα μας όσον αφορά στην παραγωγή των φαρμάκων», είπε κ. Κουρουμπλής και δεν ζήτησε να μπει και αυτός ως όφειλε στο κάδρο των κατηγορούμενων. 


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου