Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Ο "slrourp" Κουβέλης έβαλε πάλι γλώσσα για τον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας στον Τσίπρα είμαι και εγώ εδώ



Και άργησε να παίξει το παιχνίδι του συμμάχου στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, οπότε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Θέμα 104,6 ο Φώτης Κουβέλης, προσπάθησε να κάνει επανεμφάνιση με αυτό τον τρόπο για να πει είμαι και εγώ εδώ με ξεχάσατε κύριε Τσίπρα "slrourp"!!

Έφτασε στο σημείο ο ξεχασμένος πλέον πολιτικά πρώην πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ να δηλώσει ότι «δεν υπάρχει οσμή σκανδάλου», γιατί όπως κρίνει για να αρέσει και στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν τίθεται ζήτημα αγοράς, αλλά πρόκειται για πώληση πολεμικού υλικού και άφησε αιχμές και για τη διακίνηση διαβαθμισμένων εγγράφων, τα οποία προφανώς αφορούν σε μυστικά της χώρας, όπως είπε.

Δήλωσε αντίθετος με την πώληση στρατιωτικού υλικού, ταυτιζόμενος με την αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ και ιδιαίτερα όπως τόνισε όταν πρόκειται για μια περίπτωση, όπως αυτή της Σαουδικής Αραβίας, όπου τα όπλα χρησιμοποιούνται ενάντια της δοκιμαζόμενης Υεμένης, σκοτώνοντας άμαχο πληθυσμό. 

Μάλιστα ο κ. Κουβέλης ασταμάτητος και φωνάζοντας με αυτό τον τρόπο " Τσίπρα είμαι και εγώ εδώ" υπερασπίστηκε τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και στο θέμα των καταγγελιών της αντιπολίτευσης  για παρεμβάσεις στη Δικαιοσύνη. «Οι δύο-τρεις περιπτώσεις δεν συνιστούν παρέμβαση» είπε χαρακτηριστικά. 

Και μάλωσε την Φώφη Γεννημάτα και όλη την κεντροαριστερά γιατί (δεν "αυτοκτονεί") δεν μπαίνει σε διάλογο με τον (αποτυχημένο και καταστροφικό για την Ελλάδα)  ΣΥΡΙΖΑ χαρακτηρίζοντας «προσχηματική» την άρνησή τους λόγω της συγκυβέρνησης με τους ΑΝΕΛ.

Φυσικά ποιος τον ακούει πλέον τον Φώτη Κουβέλη όσο μακριά και εάν είναι η γλώσσα του.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου