Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2017

Τούρκος μετέδωσε live την αυτοκτονία του επειδή η κόρη του αρραβωνιάστηκε χωρίς την έγκρισή του





Σοκ προκάλεσε η live στο Facebook αυτοκτονία του 54χρονου Τούρκου Αιχάν Ουζούν επειδή η κόρη του παντρεύτηκε χωρίς την έγκρισή του.

Πριν αυτοκτονήσει εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή του την πράξη : «Μεταδίδω ζωντανά αυτό που κάνω με τη θέλησή μου. Δεν θέλω αυτοί που με έφεραν εδώ να έρθουν στην κηδεία μου. Κανείς δεν με ρώτησε. Κανείς δεν με αντιμετώπισε σαν άντρα. Ο πεθερός μου πήρε τη θέση μου και ενέκρινε αυτό το γάμο χωρίς να έχει αυτό το δικαίωμα. Με πήρε στο τηλέφωνο η γυναίκα μου και μου το ειπε. Της είπα γιατί δεν ήρθες να μου το πεις εσύ και αυτή μου απάντησε "δεν μπορούμε να κάνουμε ειδική πρόσκληση σε σένα". Μπορεί ορισμένοι να θεωρήσετε σόου όσα κάνω. Δεν θέλω κανείς να περάσει όσα πέρασα εγώ. Σε λίγο θα βάλω τέλος στη ζωή μου με αυτό το όπλο που κρατάω».

Προσοχή σκληρό video:




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου