Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Νέο αφήγημα Καμμένου: Έκανα την κράτηση με την πιστωτική και πλήρωσα με μετρητά…



Με νέο αφήγημα παρουσιάστηκε στη Βουλή ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος προκειμένου να δικαιολογήσει ότι τελικά δεν χρησιμοποίησε την πιστωτική του κάρτα για να πληρώσει το 5στερο ξενοδοχείο στον Λονδίνο αλλά μετρητά. Στη συνεδρίαση της επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων ο κ. Καμμένος υποστήριξε ότι χρησιμοποίησε την κάρτα για την κράτηση και μετά πλήρωσε μετρητά. Ισχυρίστηκε, δε, ότι ποτέ δεν είπε πως πλήρωσε με την πιστωτική στην Ολομέλεια!

«Είπα στην Βουλή ότι χρησιμοποίησα την ίδια κάρτα που πλήρωσε ο Παπαχρήστος την αγωγή και εν συνεχεία πλήρωσα από την τσέπη μου. Διαβάστε τα πρακτικά. Χρέωσα την κάρτα μου για την κράτηση και πλήρωσα το υπόλοιπο από την τσέπη μου. Το απαντώ αυτό σε εσάς γιατί ξέρετε και δεν διαβάζετε μόνο δημοσιεύματα. Διαβάστε τα πρακτικά και θα δείτε ότι δέσμευσα την κάρτα μου. Την τσέπη μου», ήταν οι σημερινές δικαιολογίες του υπουργού, ο οποίος για μια ακόμη φορά δεν είπε την αλήθεια.

Και τούτο διότι τα πρακτικά της Ολομέλειας δεν τον δικαιώνουν, καθώς ξεκάθαρα ισχυρίστηκε (ψευδώς όπως αποδείχτηκε) ότι πλήρωσε με την πιστωτική του. Για του λόγου του αληθές το επίμαχο κομμάτι από τα πρακτικά της Βουλής έχει ως εξής: «Δεν έμεινα στο ξενοδοχείο στο οποίο είχα κλείσει από την αρχή, γιατί από κάτω ήταν δύο συγκεκριμένα πρόσωπα, οι οποίοι έκαναν αυτή τη δουλειά και με ειδοποίησε η ασφάλειά μου. Έκλεισα δωμάτιο και το πλήρωσα με την κάρτα μου, το οποίο το καταθέτω, γιατί ήθελε να το δει ο κ. Γεωργιάδης. Το πλήρωσα με την κάρτα μου, εδώ είναι και η κάρτα μου, να την δείτε όλοι, το πλήρωσα από την τσέπη μου».

Λίγο νωρίτερα, πάντως, ο βουλευτής της ΝΔ, Αναστάσιος Δημοσχάκης κάλεσε τον Π. Καμμένο σε μια έντονη λογομαχία να είναι πιο ειλικρινής ενώπιον του Ελληνικού Κοινοβούλιο. Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας έβαλε μπροστά για μια ακόμη φορά τα ανήλικα παιδιά του, ισχυριζόμενος ότι ο κ. Δημοσχάκης απειλεί να βγάλει το παιδί του σε βίντεο!



Πηγή : liberal.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου