Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Λεβέντης: Βρομερό το πολιτικό σύστημα, σκέφτομαι να παραιτηθώ



Ανοικτό το ενδεχόμενο παραίτησης «από το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα», άφησε ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης. στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ. 

Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για την αλλαγή φύλλου είπε «Δεν τα έβαλα με τους ανθρώπους που αφορά το νομοσχέδιο, αλλά με την κυβέρνηση. Η Εκκλησία χαρακτήρισε πάθος νοσηρό τη διεμφυλικότητα. Εγώ είπα ότι η κυβέρνηση δεν κάλεσε καν την Εκκλησία για συζήτηση».

«Εμφανίζουν την Εκκλησία σαν μίασμα. Έχουν μίσος για την Εκκλησία», είπε ο κ. Λεβέντης και πρόσθεσε: «Όποιοι τα έβαλαν με την Εκκλησία, έβγαλαν τα μάτια τους, γιατί συγκέντρωσαν τόσο την οργή του Θεού όσο και του λαού».

Στη συνέχεια ανέφερε ότι «θα ήταν άλλη η τύχη του κ. Τσίπρα αν δεν πέρναγε το νομοσχέδιο», κάτι που έγινε επειδή «υπάρχει μια αμφίπλευρη αντιμετώπιση από το Ποτάμι».

Για το «φλερτ» που είχε ο ίδιος με τον Αλέξη Τσίπρα, υπογράμμισε ότι «δεν υπήρξε φλερτ. Άλλοι τα κάνουν αυτά. Εισηγούμαι επί δύο χρόνια μια συνεργασία διακυβερνητική. Ο Τσίπρας έχει καπρίτσιο, να το πάει μέχρι τέλους. Εγώ τον είπα ξεβρακώστρα. Για να μείνει έναν μήνα ακόμη, μπορεί να δώσει και την Ακρόπολη. Ο μεν Καμμένος τα παραδίδει όλα και ο Τσίπρας γαντζώνεται σαν σκίουρος». Μάλιστα, χαρακτήρισε τόσο τον πρωθυπουργό όσο και τον υπουργό Άμυνας «αρχομανείς».

«Με αγνοούν. Εγώ δεν μπήκα στη Βουλή για να παίρνω μισθό. Τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη θα πάρω τις αποφάσεις μου. Δεν θέλω να αποτελώ μέρος ενός βρωμερού και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Τη Δευτέρα έχω μια ομιλία στη Θεσσαλονίκη. Υπάρχει η απειλή εκ μέρους μου, της παραίτησης από βουλευτή» είπε ο Βασίλης Λεβέντης.







0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου