Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Γελάει ο κόσμος ο Στέλιος Παππάς αυτοσυγχαίρεται : Πολύ καλή επιλογή η τοποθέτησή μου στον ΟΑΣΘ



Σε συνέντευξη του στον ΣΚΑΙ ο μπαμπάς του Νίκου ο Στέλιος Παππάς αναφερόμενος στην τοποθέτησή του στην προεδρία του ΟΑΣΘ δήλωσε ότι ήταν «πολύ καλή επιλογή και με εχέγγυα...»

Μάλιστα είπε με περηφάνια «Αυτή τη δουλειά την έχουν αναλάβει δύο πρόεδροι, ο πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ και ο πρώην πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου», εννοώντας τον Χρήστο Σπίρτζη και τον εαυτό του, θεωρώντας και οι δυο τους είναι επιτυχημένοι.

Και με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε αλλά μακριά από την ουσία είπε : «Εγώ δεν είμαι πατέρας του Νίκου, είμαι γιος του μπάρμπα Νίκου… Είμαι περήφανος για τον πατέρα μου, σημασία έχει οι γιοι να σέβονται τους πατέρες»  απαντώντας σε όσους τον κατηγόρησαν για οικογενειοκρατία, λες και ο γιος του δεν λέγεται Νίκος και ο παππούς του Νίκου και πατέρας του Στέλιου δεν λεγόταν Νίκος και με λίγα λόγια άσε μας ρε Στέλιο με τα παλαβά σου!!

Και μη χειρότερα με αυτούς που έχουμε μπλέξει θα μας τρελάνουν.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου