Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Στεφανίδη: «Τώρα σκέφτομαι το χρυσό στον κλειστό!»




Η δίψα την Κατερίνας Στεφανίδη για νέες διακρίσεις δεν «σβήνει» όπως φαίνεται ούτε προσωρινά, μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Λονδίνου, στο άλμα επί κοντώ. 

Η Ελληνίδα επικοντίστρια δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά τον αγώνα: «Αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι το χρυσό στον κλειστό στίβο. 

Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το πανελλήνιο ρεκόρ και την καλύτερη επίδοση στον κόσμο, γιατί σημαίνει ότι κάνουμε τα σωστά πράγματα ώστε να είμαι στην κατάλληλη κατάσταση όταν πρέπει. 

Είναι πολύ σημαντικό για μένα ότι ξεπέρασα το 4.91μ. ενώ αγωνιζόμουν μόνη μου. Περίμενα αρκετή ώρα μέχρι να ξεκινήσει ο αγώνας, αφού εδώ και ένα μήνα είχαμε αποφασίσει ότι θα ξεκινήσω τον αγώνα από αυτό το ύψος. 

Δεν κρύβω όμως ότι φοβήθηκα μετά το 4.75μ. γιατί πάλι περίμενα αρκετά μέχρι το επόμενο μου άλμα. 

Στο 4.82μ. στάθηκα τυχερή και στη συνέχεια πήδηξα παραπάνω για μην έχουμε να λέμε. Η Σάντι (Μόρις) δεν είχε καλή χρονιά φέτος, αφού είχε πολλά πάνω-κάτω. Ερχόμενη εδώ ήξερα ότι η Σάντι θα είναι η αντίπαλος μου. Όταν έριξε το τον πήχη από τα 4.82μ. σκέφτηκα ότι μου έδωσε την ευκαιρία για το χρυσό. 

Ήρθαμε εδώ για μία μεγάλη επίδοση και ήλπιζα ότι θα με πίεζαν οι αντίπαλοι μου λίγο παραπάνω. Δεν συνέβη, αλλά είχα καλά άλματα και είμαι ευχαριστημένη. 

Κάθε φορά που γίνεται κάτι καλό σκέφτομαι τον επόμενο στόχο μου. Αλήθεια είναι ότι δεν έχω συνειδητοποιήσει που έχω φτάσει. Ίσως αυτό να συμβεί όταν θα ολοκληρώσω την καριέρα μου.
Αυτό που σκέφτομαι τώρα είναι ότι πρέπει να δουλεύω και να κάνω ότι και στην προπόνηση, αυτό με κρατά ήρεμη.

Μετά το Άμστερνταμ εισέπραξα πολλή αγάπη και χαίρομαι γιατί γίνομαι αφορμή για να αποκτήσει ο στίβος στην Ελλάδα λίγη δημοσιότητα, αφού την έχει ανάγκη. 


Υποσχέσεις για τον μέλλον δεν θέλω να δώσω. Θέλω να ευχαριστήσω τους Έλληνες που έμειναν ξύπνιοι για να με δουν και για την αγάπη και την υποστήριξη τους»



Πηγή : gazzetta.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου