Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Ο Νίκος Παππάς προκλητικά δεν το βάζει κάτω θέλει να ελέγξει και τις διαφημίσεις στα ΜΜΕ




Πλήρως στιγματισμένος από τις καθεστωτικές ενέργειες  του και τα κρυφά ύποπτα καθεστωτικά ταξιδια του στην Βενεζουέλα ο Νίκος Παππάς συνεχίζει ακάθεκτος.

Αυτός ο άνθρωπος δεν πρόκειται να βάλει ποτέ μυαλό μέχρι να πέσει η κυβέρνηση του και να οδηγηθεί απο την επόμενη κυβέρνηση να  αντιμετωπίσει την δικαιοσύνη για τις πράξεις του.

Αφού δεν κατάφερε να ελέγξει ευθέως τα ΜΜΕ, έχοντας την δικαιοσύνη ορθά απέναντι του βγάζοντας τον νόμο του αντισυνταγματικό κάτι που ο ίδιος χωρίς ηθική και φιλότιμο αρνείται μέχρι και σήμερα ότι ο νόμος του ήταν αντισυνταγματικός, τώρα προσπαθεί να ελέγξει τα οικονομικά τους μέσα απο τις διαφημίσεις για να ελέγχει οικονομικά ποιός θα πάρει πόσα ώστε να πιέζει. καταστάσεις.

Αναλυτικά λοιπόν και προσπαθώντας να ελέγξει με άλοο τρόπο την ενημέρωση πρός όφελος του καθεστώτος :

Σύστημα με το οποίο επιχειρεί να ελέγξει στεγνά τις διαφημίσεις στα κανάλια ιδρύει ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, μέσω νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη Βουλή και συγκεκριμένα, προβλέπεται η από 1/9/2018  λειτουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου, μέσω της οποίας θα διενεργούνται οι σχετικές συναλλαγές.  

Στό νέο καθεστωτικό νομοσχέδιο αναφέρεται ότι:  «απαγορεύονται η εμπορία διαφημιστικού χρόνου εκτός του συστήματος» ενώ το σύστημα θα λειτουργεί μετά τον καθορισμό της αρχικής τιμής πώλησης του προϊόντος από κάθε τηλεοπτικό οργανισμό, το σύστημα προσδιορίζει τις τιμές και την κατανομή του διαφημιστικού χρόνου, λαμβάνοντας υπόψιν την προσφορά και τη ζήτηση, με την χρήση κατάλληλων αλγορίθμων βελτιστοποίησης, το σύστημα επιτρέπει τον προσδιορισμό εμπορικής πολιτικής των πωλητών με κλιμακωτές εκπτώσεις βάσει όγκου συναλλαγών των αγοραστών, οι οποίες περιλαμβάνονται πάντοτε στο τιμολόγιο που εκδίδεται επι των συναλλαγών αυτών και δεν μπορούν να χορηγούνται σε άλλη χρονική στιγμή.

Εάν κάποιο από τα ΜΜΕ παραβιάσει τις διατάξεις του νομοσχεδίου τότε στους συμμετέχοντες είτε αυτοτελώς είτε σωρευτικά πρόστιμο ποσού από 10.000 ευρώ έως 250.000 ευρώ, προσωρινή αναστολή πρόσβασης στις συναλλαγές του συστήματος μέχρι 3 μήνες. Να σημειωθεί ότι τα πρόστιμα μπορούν να αναπροσαρμόζονται τα κατώτατα και τα ανώτατα των διοικητικών  με κοινή απόφαση Υπουργού Ψηφιακής και Οικονομικών.

Με το ίδιο νομοσχέδιο συστήνεται στην γ.γ. Ενημέρωσης ηλεκτρονικό μητρώο περιφερειακού και τοπικού, στο οποίο καταχωρίζονται τα στοιχεία των σχετικών εφημερίδων. Προκειμένου να καταχωρηθούν πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις: να έχουν πωλήσεις κατά ελάχιστον 350 φύλλων ανά έκδοση. Σε νομούς με πληθυσμό μικρότερο από 80.000 κατοίκους η ανωτέρων εφημερίδες αρκεί να έχουν κατ’ ελάχιστον 200 φύλλα ανά έκδοση. Επίσης θα πρέπει οι ημερήσιες εφημερίδες να απασχολούν τουλάχιστον δύο δημοσιογράφους.

 Οι εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης υποχρεούνται να καταβάλλουν για την παραγωγή κινηματογραφικών όχι το 1,5% του συνολικού τζίρου τους, αλλά το 1,5% των ετήσιων διαφημιστικών εσόδων τους.

Είναι θέμα χρόνου ένα νέο χαστούκι απο το ΣτΕ για τον νέο καθεστωτικό νόμο αλλά για τον Νίκο Παππά πέρα βρέχει μέχρι να βραχεί και να το ευχαριστηθούμε όλοι οι Έλληνες.


Αντιδράσεις:

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου