Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Άγριος καβγάς Παπαδάκη-Καψή



Έξω φρενών είναι ο Γιώργος Παπαδάκης με αφορμή ένα κείμενο που έγραψε ο Μανώλης Καψής, στο οποίο κατηγορεί τον παρουσιαστή του ΑΝΤ1 ότι δικαιολογεί τη βία των τρομοκρατών.

Το κείμενο του Μανώλη Καψή στο capital.gr είχε τίτλο: «Ο Φιλιππάκης, ο Παπαδάκης και οι άλλοι» και το επίμαχο απόσπασμα ανέφερε τα εξής:

«Ο πρώτος ήταν απροκάλυπτα χυδαίος. Ευχήθηκε να σκάσει βόμβα στα πόδια του Στουρνάρα. (Και μετά είπε το απίθανο ότι δεν ήταν δημόσιο σχόλιο. Αυτό που ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα!!! Αμετανόητος και ανόητος). Νομίζει ότι κάνει αντίσταση. Αντίσταση στα συμφέροντα, στις ελίτ και τους Γερμανούς. Και φυσικά στους γερμανοτσολιάδες. Είναι «χρυσαυγίτης», απλά δεν το ξέρει. Είναι παιδί της ρητορικής του μίσους και του διχασμού που έσπειραν οι Συριζαίοι και οι αγανακτισμένοι. Πως το έλεγαν τα παλικάρια; Ή εμείς ή αυτοί; Θα τους τελειώσουμε;

Ο δεύτερος είναι πιο πονηρός. Σχολίασε όμως ότι «κι εμείς δεν ζούμε καθημερινά μια τρομοκρατία;» Με αφορμή την επίθεση των τρομοκρατών στον Παπαδήμο. Η πολιτική στο ίδιο ζύγι με την ωμή βία. Ο συμψηφισμός. Γιατί φυσικά όταν υφίστασαι ασύμμετρη απειλή (τρομοκρατία) όλα τα μέσα αντίστασης είναι αποδεκτά (φάκελος βόμβα). Μία σου και μία μου… Έτσι δικαιολόγησε τη βία των τρομοκρατών και την σερβίρισε νομιμοποιημένη στο τραπέζι των τηλεθεατών. Πως το είπε και το άλλο; «Η ποσότητα ήταν μικρή, δεν ήθελαν να σκοτώσουν, να κάνουν θόρυβο ήθελαν.» Σιγά τ’ αυγά… δηλαδή.

Υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι δημοσιογράφοι. Άλλοι ακόμα πιο χυδαίοι, άλλοι ακόμα πιο πονηροί, όλοι όμως φορείς των ίδιων χρυσαυγίτικων απόψεων. Οπαδοί της «αντιμνημονιακής βίας» που ευλόγησε ο ΣΥΡΙΖΑ όλα αυτά τα χρόνια».

Ο Γιώργος Παπαδάκης απάντησε οργισμένος από την εκπομπή του:

«Επιμένει ο Μανώλης Καψής ότι εγώ είπα σε αυτήν εδώ την εκπομπή: «Για ποια τρομοκρατία μου μιλάτε; Τρομοκρατία δεν είναι και όλα αυτά που συμβαίνουν στη ζωή μας»; Εγώ αναφερόμουν σε ένα μήνυμα τηλεθεατή που έλεγε ότι όλοι αγωνιούμε για το ποια θα είναι η επόμενη μέρα στη ζωή μας… Δεν το άκουσε, δεν το είδε και ήταν και διευθυντής ειδήσεων σε κανάλι! Να τον χαίρονται αυτοί που τον είχαν.

Μανώλη Καψή δεν θα σου απαντήσω. Σε παραδίδω όπως εσύ με παρέδωσες και με στοχοποίησες. Αλλά αυτό είναι χυδαίο και απαράδεκτο από την πλευρά σου. Επειδή ξέρεις από διαδικασίες τηλεόρασης, μπες και δες τι είπα στην εκπομπή της Παρασκευής και της Δευτέρας. Δεν θέλω να επανορθώσεις, αλλά σίγουρα θα νιώσεις άσχημα. Εάν έχεις ένα προσωπικό πρόβλημα μαζί μου τι να κάνω; Δεν φταίω εγώ, η ζωή τα φέρνει έτσι και ο καθένας μας κρίνεται. Έχεις κριθεί κι εσύ, έχω κριθεί κι εγώ. Εγώ έχω κριθεί σε αυτό το πόστο όλα αυτά τα χρόνια με ανθρώπους που σέβομαι και με σέβονται. Good morning»!

Α, ξέχασα! Με έχει καλέσει δύο φορές σε εκπομπή του και με έγλειφε τότε! Συναντιόμασταν στον δρόμο, χαιρετιόμασταν. Την δημοκρατία πρέπει να την προστατεύσουμε και κυρίως αυτοί που έχουν δημόσιο λόγο. Αμολάνε μια πα..ριά στο διαδίκτυο και στη συνέχεια για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα γράφουν και ένα άρθρο με τίτλο «Ο Φιλιππάκης, ο Παπαδάκης και οι άλλοι». Την ανάρτηση του Γιώργου Φιλιππάκη την καταδικάσαμε χθες με κατηγορηματικό τρόπο. Για όνομα του Θεού και της Παναγίας. Εγώ νόμιζα ότι έχεις μυαλό. Συγγνώμη, έκανα λάθος.

Ξέρετε, αυτό είναι και ποινικά κολάσιμο κύριε Καψή και θα το σκεφτώ αν θα κινηθώ νομικά. Με στοχοποιείτε. Ξέρω τι είπα. Δεν ξέρετε τι σας γίνεται και τι γράφετε! Απορώ πώς σας είχαν κάνει διευθυντή σε κανάλι! Γιατί θέλει μυαλό εκεί… Θα με πει εμένα ο Καψής φασίστα! Εμένα, ο Καψής! Να ρωτήσετε τον πατέρα σας αν είμαι φασίστας με τον οποίο είχα μια ιδιαίτερη σχέση».



Πηγή : paraskhnio.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου