Τετάρτη 12 Απριλίου 2017

Η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Ιγγλέζη δεν θέλει να προχωρήσει η επένδυση στη Χαλκιδική





Η κυρία Ιγγλέζη αποδεικνύει ακόμα μία φορά ότι με αυτή την αριστερά που μας κυβερνά όχι ανάπτυξη δεν θα δούμε αλλά ούτε θα την μυρίσουμε.

Κατερίνα Ιγγλέζη : «Εγώ αριστερά ήμουν και είμαι, δεν αλλάζω καριέρα αλλάζοντας κόμματα…». Για να καταλάβετε γιατί λέμε ότι ούτε θα την μυρίσουμε με αυτή την αριστερά την ανάπτυξη.

Διαβάζουμε στο protothema.gr

Η Κατερίνα Ιγγλέζη είχε έντονο διάλογο με τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Ιάσωνα Φωτήλα

Την εκτίμηση ότι η επένδυση στο ορυχείο χρυσού στη Χαλκιδική δεν θα προχωρήσει, καθώς αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα και σε πολλά μέτωπα, εξέφρασε στη Βουλή την Τρίτη η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Ιγγλέζη, κατά τη διάρκεια καυγά που είχε με τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Ιάσωνα Φωτήλα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, η επένδυση χρυσού στην Χαλκιδική «δεν θα προχωρήσει καθώς έχει προβλήματα και τεχνικά και περιβαλλοντικά και κυρίως δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον». Απευθυνόμενη στον βουλευτή της ΝΔ είπε: «Εγώ αριστερά ήμουν και είμαι, δεν αλλάζω καριέρα αλλάζοντας κόμματα…».

Απαντώντας, ο Ιάσωνας Φωτήλας επισήμανε πως άλλαξε κόμμα διότι διώχθηκε, αλλά δεν άλλαξε τις θέσεις του.


Ο βουλευτής της ΝΔ επισήμανε δε ότι επικρατεί ένα χάος στις τάξεις της συμπολίτευσης, καθώς άλλα λένε οι υπουργοί και άλλα οι βουλευτές. «Το κοντό τους και το μακρύ τους», ανέφερε χαρακτηριστικά.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου