Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Εξιτήριο πήρε ο Θάνος Πλεύρης




Εξιτήριο πήρε σήμερα το μεσημέρι ο Θάνος Πλεύρης μετά την πολυήμερη νοσηλεία του για την αντιμετώπιση του σηψαιμικού επεισοδίου και των επιπλοκών που προκάλεσε στην υγεία του. 

Ο Θάνος Πλεύρης εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας την Κυριακή 13 Νοεμβρίου με εικόνα σήψης, μετά από χειρουργική επέμβαση στην οποία είχε υποβληθεί στα κάτω άκρα. 

Αφού υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση υπό την εποπτεία αγγειοχειρουργού και λοιμωξιολόγου για τον καθαρισμό της πάσχουσας περιοχής, ακολούθησε πολυήμερη νοσηλεία του στην ΜΕΘ.

Ο Θάνος Πλεύρης εξερχόμενος του ιδιωτικού νοσοκομείου δήλωσε :

«Στα 39 μου χρόνια βρέθηκα στη μεγαλύτερη δοκιμασία της ζωής μου. Με τη βοήθεια του Θεού αλλά τον αγώνα που έγινε στο Ιατρικό Κέντρο με όλους τους θεράποντες ιατρούς, είμαι πλέον στην κατάσταση του τελικού σταδιού της ανάρρωσης» δήλωσε ο πρώην βουλευτής της ΝΔ.

Για τα εις βάρος του αρνητικά σχόλια που δημοσιεύτηκαν στα κοινωνικά δίκτυα ανέφερε: «Εύχομαι σε όλους αυτούς τους ανθρώπους να έχουν υγεία. Ακόμη και σε αυτούς τους λίγους που ευχήθηκαν τον θάνατό μου, εύχομαι να έχουν πάντα υγεία. Κανένας δεν αξίζει να βρεθεί σε αυτή τη θέση».

Τέλος ζήτησε να εξεταστεί το θέμα των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων και προσέθεσε: «Έχω ένα επόμενο στάδιο, που είναι η νοσηλεία στο σπίτι μου για κάποιες εβδομάδες. Ευχαριστώ το Θεό που αυτή τη στιγμή έχω τη δεύτερη ευκαιρία να είμαι δίπλα στην οικογένειά μου».



0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου