Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Η απόλυτη πολιτική παρακμή μετά τις αποκαλύψεις Παπακωνσταντίνου για ΣΥΡΙΖΑ



Παπακωνσταντίνου στο βιβλίο του: Ο ΣΥΡΙΖΑ μου ζήτησε να «δώσω» τον Βενιζέλο, ορισμένα υψηλά ιστάμενα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ του είχαν ζητήσει να δώσει στοιχεία για να χρησιμοποιήσουν κατά του Ευάγγελου Βενιζέλου

Η εφημερίδα τα ΝΕΑ είναι αποκαλυπτική στο απόσπασμα που δημοσιεύει αν και δεν αποκαλύπτει τα ονόματα των Συριζαίων ο Παπακωνσταντίνου στο βιβλίο.

Διαβάστε το απόσπασμα για το επίμαχο σημείο που αναδεικνύει την πολιτική σαπίλα που έχει πέσει στην χώρα μας, όπως το δημοσιεύει η εφημερίδα 

«Τη μακρά περίοδο της λειτουργίας της Προανακριτικής Επιτροπής είχα δύο ενδιαφέρουσες συναντήσεις. 

Η πρώτη ήταν με τον δημοσιογράφο Κώστα Βαξεβάνη, ο οποίος ήθελε να μάθει από εμένα περισσότερα στοιχεία για την υπόθεση. Τον άκουσα να μου λέει πως - παρότι θεωρούσε ότι οι χειρισμοί μου ήταν λαθεμένοι - δεν πίστευε ότι εγώ είχα νοθεύσει τα στοιχεία. 

Η δεύτερη ήταν με ορισμένα υψηλά ιστάμενα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. 

Στη συνάντηση μου ζήτησαν ευθέως να τους δώσω στοιχεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν κατά του Βενιζέλου. Τους απάντησα πως δεν έμπαινα σε παρόμοιες λογικές συναλλαγών και πως ότι είχα να πω σχετικά θα το έλεγα στη Βουλή».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου