Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Χριστόφορος Βερναρδάκης: Ποστάρει «Ανήλικο ξανθό μωρό» στο Facebook



Απίστευτα τραγούδια από τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης αφιερωμένα του Αγίου Βαλεντίνου

Τις μεγάλες ερωτικές επιτυχίες του ελληνικού πενταγράμμου «Ξανθό ανήλικο μωρό» και «Ερωτά μου τοκογλύφε» αφιέρωσε ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου ο αναπληρωτής υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορος Βερναρδάκης στους απανταχού ερωτευμένους, συμμετέχοντας με αυτό τον τρόπο στην εορταστική και ρομαντική ατμόσφαιρα της ημέρας. 

Χαλαρός, ευδιάθετος και προφανώς με σατιρική διάθεση, ο κ. Βερναρδάκης πόσταρε το πρωί της περασμένης Κυριακής στην προσωπική σελίδα του στο Facebook ανάρτηση με συλλογή των 15 «κορυφαίων ελληνικών ερωτικών τραγουδιών για να στείλεις στο συντροφάκι σου αυτή τη μέρα». Μάλιστα, στη σελίδα του κυβερνητικού στελέχους στο Facebook, 48 ώρες πριν την απίστευτη «επιστημονική», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος, άποψη που εξέφρασε από το βήμα της Βουλής περί παθογένειας του πολιτικού και οικονομικού συστήματος στην Ελλάδα που συνιστά η αυτονόμηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, φιλοξενείται και ένα άκρως αισθησιακό καρέ από το βιντεοκλίπ-σταθμό της μεγάλης επιτυχίας του Γιάννη Φλωρινιώτη και της Καλής Φέρρη, το «Δίχως συμβιβασμούς».  Μεταξύ των ερωτικών ασμάτων που προτείνονται από τον κ. Βερναρδάκη για τη γιορτή των ερωτευμένων είναι και το «Ξανθό ανήλικο μωρό», μια σύνθεση που περιλαμβάνεται στον δίσκο του Ανδρέα Βάσιου με τον τίτλο «Δεσποινίς, έμπα μέσα στο αμάξι». 


Το ποστάρισμα Βερναρδάκη στο Facebook με Ανδρέα Βάσιο, Γιάννη Φλωρινιώτη και Καλή Φέρρη ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου


Οι στίχοι του συγκεκριμένου τραγουδιού έχουν ως εξής: «Ξανθό ανήλικο μωρό, με προκαλείς κάθε λεπτό. Στα μάτια όλο με κοιτάς, μ’ αναστατώνεις και γελάς. Ξανθό ανήλικο μωρό, πιτσιρικάς δεν είμαι εγώ. Μαζί σου τον μπελά θα βρω γιατί είσαι ανήλικο μωρό... Ξανθό ανήλικο μωρό, με κάνεις και παραμιλώ. 

Να κάνω ό,τι μου ζητάς και δε θα φταίει ο φονιάς. Ξανθό ανήλικο μωρό, πιτσιρικάς δεν είμαι εγώ. Μαζί σου τον μπελά θα βρω γιατί είσαι ανήλικο μωρό». Στην ίδια δισκογραφική δουλειά του γνωστού ερμηνευτή εντάσσεται και η άλλη μεγάλη επιτυχία του, το «Γδύσου να μπω μες στο κορμί σου».


Στη θέση νούμερο 5 της σχετικής λίστας που ποστάρει ο αναπληρωτής υπουργός βρίσκεται το κομμάτι «Ερωτά μου τοκογλύφε», ερμηνευμένο από τον Βασίλη Παπαβασιλείου. Πρόκειται για ένα τραγούδι «πιο επίκαιρο από ποτέ, τώρα που αναπτύσσεται και το ειδύλλιο Λαγκάρντ - Βαρουφάκη...» όπως αναφέρεται στην αρχική ανάρτηση, με το ρεφρέν του να είναι κυριολεκτικά αφοπλιστικό: «Ερωτά μου τοκογλύφε, από το γλείφε, γλείφε, γλείφε έχεις λιώσει το κορμί μου, την καρδιά και την ψυχή μου». 


«Ερωτά μου τοκογλύφε, από το γλείφε, γλείφε, γλείφε έχεις λιώσει το κορμί μου», είναι οι στίχοι του τραγουδιού που προτείνει ο Χριστόφορος Βερναρδάκης

Σε ανάλογο ύφος κινείται και το σχόλιο των εμπνευστών του καταλόγου των ερωτικών τραγουδιών για το hit με τον τίτλο «Σ’ αγαπώ» που βρίσκεται μία θέση πιο ψηλά, στο νούμερο 4. «Το κλασικό γκαβλιάρικο άσμα των Μονακό, από την αγαπημένη μας Μελίντα (άνευ Πλάτωνος) και τον μεγάλο της δίσκο με τον γενικό τίτλο “Τσιριμπιμπί”, βγαλμένο από τα πιο κρυφά τραγούδια του Νίκου Γκάτσου».

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η πρωτοβουλία του αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης να ευχηθεί στους ερωτευμένους με αυτόν τον τρόπο δείχνει να βρήκε ανταπόκριση από τους φίλους του στο Facebook, αφού τα σχόλιά τους υπήρξαν ιδιαίτερα θερμά για τη σατιρική προσέγγιση του θέματος από τον κ. Βερναρδάκη. Μεταξύ των σχολίων αυτών ξεχωρίζει το «ο υπουργός μας τη βγαίνει από τα αριστερά στη σάτιρα!!!!», με φίλη του στελέχους της κυβέρνησης να συμπληρώνει: «Μεγάλη ποικιλία Χριστόφορε. Δεν ξέρουμε ποιο να πρωτοδιαλέξουμε!!!», για να προσυπογράψει κάποιος άλλος: «Καλά, δεν υπάρχει, χα χαχαχα!!!!!».

Μανόλης Γαλάνης
Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου