Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Αστυνομικός πήγε να ερευνήσει υπόθεση και… υιοθέτησε ένα σκυλάκι



Ο αστυνομικός Μοντγκόμερι «ερωτεύτηκε» ένα μικρό σκυλάκι, τον Κάιλο, όταν πήγε στην Κοινωνική Πρόνοια Ζώων Πανχάντλ (PAWS) της Φλόριντα, ύστερα από κλήση που δέχθηκε για ένα περιστατικό με πρώην υπάλληλο της Πρόνοιας.

Ο Μοντγκόμερι περιέγραψε πώς γνώρισε το νέο του φίλο: «Μιλήσαμε για 20 λεπτά και ήμουν έτοιμος να ξεκινήσω την έρευνά μου. Ένας από τους επόπτες έφυγε και ενώ μιλούσα με τον διευθυντή της Πρόνοιας, ο επόπτης επέστρεψε με ένα μικρό κουτάβι στα χέρια του. Θα μπορούσες να πεις ότι κοιμόταν, καθώς τα βλέφαρά του ήταν βαριά και χασμουριόταν συνεχώς».


Ο Μοντγκόμερι αμέσως ζήτησε να κρατήσει στα χέρια του το κουτάβι. «Ο εργαζόμενος μου είπε ότι ένας από τους συνεργάτες τους στο τμήμα υιοθεσίας γατών είχε έρθει στο κτίριο λέγοντας ότι άκουσε έναν θόρυβο από το πίσω μέρος του κτιρίου. Τότε βγήκε έξω και είδε ένα κουτί με τον Κάιλο μέσα να κλαίει. Αρχικά, μου είπαν ότι ήταν στο κουτί με άλλα κουτάβια, αλλά τελικά ανακάλυψα ότι ήταν μόνο αυτός» συμπλήρωσε ο Μοντγκόμερι.


«Η σύντροφός μου κι εγώ θέλαμε ένα σκυλί εδώ και καιρό, καθώς ο Βέιντερ, ένα πίτμπουλ που σώσαμε, λατρεύει τα σκυλιά και του αρέσει να παίζει μαζί τους. Ξέρουμε ότι οι άνθρωποι θα προσπερνούσαν τον Κάιλο, ακόμη και στην ηλικία που είναι, και δεν θα ήθελαν να αναλάβουν την ευθύνη που έρχεται με ένα σκυλί όπως αυτός» κατέληξε ο Μοντγκόμερι.






Πηγή : bloko.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου