Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Μεϊμαράκης: Μην μπερδεύεστε, άλλο ο καραμανλισμός, άλλο ο Καραμανλής, ο καραμανλισμός σε επίπεδο αρχών και αξιών δεν μπορεί να




Κώστας Βουκελάτος

Από την χθεσινή συνέντευξη του Βαγγέλη Μειμαράκη ξεχώρισα τα παρακάτω τα οποία δείχνουν ότι η πορεία της Νέας Δημοκρατίας έχει θεμέλια και βάσεις για να κάνει την χώρα μας και πάλι υπολογίσιμη, σοβαρή και δυνατή διεθνώς αφήνοντας πίσω την απόλυτη παρακμή στην οποία έχει περιέλθει :

Σχετικά με το τέλος του Καραμανλισμού και με τα όσα ακούγονται ότι μετά την εκλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη τελείωσε ο καραμανλισμός και ο Κώστας Καραμανλής στη ΝΔ ο Μειμαράκης απάντησε: 

«Άλλο ο καραμανλισμός, άλλο ο Καραμανλής. Ο καραμανλισμός σε επίπεδο αρχών και αξιών δεν μπορεί να πει κανείς ότι τελείωσε. Ο ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός με κοινωνικό πρόσωπο είναι αρχές και αξίες που δεν μπορεί να πει κανείς ότι τελείωσαν. Όταν έχασε ο Κωστής Στεφανόπουλος από τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, είπαμε ότι τελείωσε ο καραμανλισμός; Όσοι λένε κάτι τέτοια είναι ανιστόρητοι και άσχετοι με την προσέγγιση των εσωτερικών ζητημάτων μας». 

Για τον νέο Πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκο Μητσοτάκη ο Μειμαράκης απάντησε:

«Του εύχομαι να πάει καλά. Του λέω ότι είμαι παρών. Θα είμαι δίπλα του. Θα κάνω αυτό που έκανα σε όλη μου τη ζωή, να βοηθάω τον εκλεγμένο αρχηγό του κόμματος. Εγώ ουδέποτε έφυγα από το κόμμα και ούτε σκοπεύω», σημείωσε ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης για τον νέο πρόεδρο της ΝΔ. 

«Από εδώ και πέρα θα παίξω τον ρόλο του βουλευτή. Εγώ πιστεύω ότι εφόσον θα λειτουργήσουμε δημοκρατικά -γιατί έτσι λειτουργήσαμε τους μήνες που εγώ ήμουν πρόεδρος-, εάν έχουμε άλλες απόψεις για τα σοβαρά ζητήματα θα πάμε στα όργανα, στην κοινοβουλευτική ομάδα. Θα πούμε τις απόψεις μας και θα στοιχηθούμε στην πλειοψηφία»

Και τέλος μου άρεσε η επίθεση στον Τσίπρα : «Ο Τσίπρας θέλει να είναι κομματάρχης» : 

«Είπα εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης, για να πάμε μαζί στους δανειστές. Μετά τις εκλογές ο κ. Τσίπρας πήγε μόνος του στους δανειστές. Προεκλογικά είπε ότι δεν θα φέρει μέτρα και ότι αν φέρει, δεν θα πλήξουν τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και θα έχουν θετικό κοινωνικό πρόσημο. Του δώσαμε 251 ψήφους, που κανείς δεν έχει πάρει, και τον πήγαμε σε επίπεδο εθνικού ηγέτη. Και ο άνθρωπος δεν το έχει. Θέλει να είναι κομματάρχης. Πήγε τον τόπο σε εκλογική περιπέτεια, μόνο και μόνο για να ξεκαθαρίσει τα εσωτερικά του κόμματός του. Εμείς μέτρα δεν ψηφίσαμε. Τα μέτρα τώρα έρχονται και έχουν απόλυτη σφραγίδα Τσίπρα».


Αυτό δείχνει ότι η Νέα Δημοκρατία και τα στελέχη της προχωράνε μαζί μπετό και έχουν πλέον το βλέμμα τους στην χώρα και το μέλλον της.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου