Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης έσπασε την σιωπή του και είπε πικρές αλήθειες


Διαβάζουμε στο iefimerida.gr που έκανε το ρεπορτάζ
Εσπασε τη σιωπή του και τάραξε τα νερά ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Φάνηκε διατεθειμένος να παραιτηθεί από μεταβατικός πρόεδρος, για να διευκολύνει την διαδικασία εκλογής, και ζήτησε από τον Απόστολο Τζιτζικώστα να παραιτηθεί από περιφερειάρχης και από τους άλλους δύο συνυποψηφίους του να παραιτηθούν από κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι.
Η δηλώσεις του κ. Μεϊμαράκη, σήμερα το πρωί, μπροστά στα γραφεία της ΝΔ.
  • Η εκωφαντική σιωπή μου ήταν μήνυμα θλίψης και συγνώμης στους νεοδημοκράτες που πληγώσαμε
  • Θα καλέσω τον κ. Πλακιωτάκη, τον γραμματέα της ΚΟ να ορίσει συνεδρίαση
  • Δεν είμαι γατζωμένος σε καρέκλες, είμαι διατεθειμένος να παραιτηθώ από μεταβατικός πρόεδρος, πρέπει να παραιτηθεί και ο κ. Τζιτζικώστας από περιφερειάρχης και οι συνυποψήφιοί μου από κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι
  • Σε αυτή τη διαδικασία προσήλθα με σεβασμό στους συνυποψηφίους μου και στη διαδικασία και γι' αυτό δεν έκανα και πολλές εμφανίσεις. Δεν απάντηση πολλές φορές και σε διάφορες προκλήσεις προσωπικές που δέχθηκα», είπε και πρόσθεσε: «Χθες δεν μίλησα καθόλου και κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι η εκκωφαντική σιωπή μου ήταν μήνυμα θλίψης και συγγνώμης προς τους Νεοδημοκράτες. Ενώ είμαστε όλοι στο ίδιο καράβι, οι συνάδελφοι βρήκαν το θέμα της τεχνικής βλάβης, ως πεδίο αντιπαράθεσης και προσωπικής επίθεσης, ενώ και οι ίδιοι γνώριζαν τα πάντα.
  • Καθαρά τεχνικό το ζήτημα, δεν έπρεπε να πολιτικοποιηθεί
  • Ολοι γνώριζαν τη συγκεκριμένη εταιρεία που θα έκανε την εκλογή
  • Βρίσκω πολύ υποκριτικό να δείχνουν ότι δεν γνώριζαν ή να ζητούν την παραίτηση του προέδρου
  • Να θυμίσω ότι όταν παρενέβην για τις διαδικασίες, πολλοί είπαν ότι δεν είναι θέμα του προέδρου
  • Οταν έγινε διαγωνισμός για εταιρεία ελέχθη ότι είναι εταιρεία που θα κάνει καλά τη δουλειά της
  • Υπουργοί της κυβέρνησης έδωσαν εργασίες σε αυτή την εταιρεία π.χ. ο κ. Βορίδης ήταν υπουργός της τότε κυβέρνησης και ήξερε την εταιρεία είχε και δικηγορικές σχέσεις μαζί της
  • Οι άρτι αφιχθέντες να είναι πιο προσεκτικοί στις δηλώσεις τους
  • Και ο κ. Σαμαράς είχε εγγυηθεί σε συνεργάτη δικό μου για την εταιρεία
  • Γιατί εκπλήσσονται όλοι;
  • Πιστεύω ότι μπορούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου