Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

Θηβαίο σκέφτεσαι πριν μιλήσεις η σου βγαίνουν αυθόρμητα; «Μία πενταμελής οικογένεια μπορεί να φάει πέντε παξιμάδια»



Διαβάσαμε και προβληματιστήκαμε για το ότι οι δηλώσεις τον οποιονδήποτε έχουν ένα μικρόφωνο στο στόμα δεν έχουν τέλος.

Με ποιο κεφάλι σκέφτονται; Και αλήθεια σκέφτονται γενικότερα πριν μιλήσουν η το μυαλό τους περιορίζεται στην μαλακία που λένε;

Διαβάσαμε στο protothema.gr

Στη νέα του συνέντευξη, ο τραγουδοποιός δήλωσε: «Μία πενταμελής οικογένεια μπορεί να φάει πέντε παξιμάδια, τρεις ελιές και μία ντομάτα, δεν είναι ανάγκη να τρώει αρνί κάθε μέρα! Μην τρελαθούμε τώρα!».

Στην κάμερα του «Πρω1νού» μίλησε ο Χρήστος Θηβαίος, όπου του ζητήθηκε να σχολιάσει την επίμαχη ραδιοφωνική συνέντευξή που παραχώρησε τον Ιούλιο, στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης.

Στην συνέντευξη, είχε αναφερθεί με σκληρά λόγια στους νέους ανέργους, ενώ είχε τονίσει ότι μία πενταμελής οικογένεια μπορεί να ζήσει με 15 ευρώ την ημέρα. Μάλιστα, είχε προτρέψει την ραδιοφωνική παραγωγό, να κάνει μία πιο παραγωγική δουλειά, συγκεκριμένα να πάει να «δουλέψει στα λιπάσματα».

Στη νέα του συνέντευξη, ο τραγουδοποιός, δήλωσε: «Έδωσα απλά μία συνέντευξη, μιλώντας ειλικρινά, όπως θα μιλούσα σε μία παρέα με φίλους. Χωρίς να θέλω να κατηγορήσω τους νέους. Αυτό προτάθηκε για να γίνει θέμα. Θυσιάζω και ''τσαλακώνω'' την εικόνα μου, μπροστά στην ειλικρίνεια. Τι συνέβη ή δεν συνέβη, εμένα προσωπικά μου κάνει το ίδιο. Είμαι μία χαρά με τον εαυτό μου και με όσους μου μίλησαν και όμορφα και άσχημα».

Σχετικά με τη δήλωση ότι μία πενταμελής οικογένεια μπορεί να ζήσει με 15 ευρώ την ημέρα, ο Χρήστος Θηβαίος σχολίασε: «Εντάξει, αυτό ήταν πάλι μέσα στα μονταρίσματα! Σίγουρα, μία πενταμελής οικογένεια μπορεί να φάει πέντε παξιμάδια, τρεις ελιές και μία ντομάτα, δεν είναι ανάγκη να τρώει αρνί κάθε μέρα! Μην τρελαθούμε τώρα!»

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τον σάλο που είχαν προκαλέσει οι δηλώσεις του, ο Χρήστος Θηβαίος είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη, μέσα από την ιστοσελίδα του στο Facebook;

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τη δημοσιογράφο Δέσποινα Αυγερίδου γιατί στην προχθεσινή συνέντευξη, που είχε την καλοσύνη να μου πάρει, την πρόσβαλα ως εργαζόμενη και ως δημοσιογράφο, παρότι δεν είχα τέτοια πρόθεση.

Επίσης πιστεύω ότι οι συνθήκες που δημιουργήθηκαν από τις πολιτικές που ασκήθηκαν, κυρίως τα τελευταία χρόνια, δημιουργήσαν τεράστιο πρόβλημα ανεργίας στους νέους ανθρώπους. Πέρα από κάθε αμφιβολία.

Πρόθεση μου ήταν να καυτηριάσω την ''αριστοκρατική'' αντίληψη που υπάρχει σχετικά με την εργασία, σε κάποια μειοψηφία της νεολαίας, και γι” αυτό υπερέβαλα. Ξέρω ότι, μπροστά στις δοκιμασίες που περνάει η μεγάλη πλειοψηφία των νέων, αυτό είναι τουλάχιστον δευτερεύον.
Γι’ αυτό θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη και από όσους είχαν την ατυχία να ακούσουν τη συνέντευξη και ένιωσαν οργή και απογοήτευση.

Θα προσπαθήσω στο μέλλον να είμαι προσεκτικότερος όταν εκφέρω δημόσιο λόγο», έγραφε το μήνυμα του τραγουδοποιού.






0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου