Παρά την πρόθεση της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, θεσπίζοντας ένα σύστημα που διατείνεται πως θα είναι πιο δίκαιο, δεν πρόκειται να
έχουμε κάποια αλλαγή άμεσα.
Αυτό σημαίνει ότι -για φέτος τουλάχιστον-, τα χρήματα που θα πληρώσουμε για τέλη κυκλοφορίας οχημάτων θα υπολογιστούν με βάση το ισχύον σύστημα.
Βάσει, δηλαδή, των εκπομπών ρύπων -ισχύει για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου του 2010 και έπειτα- και του κυβισμού τους -ισχύει για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου του 2010-.
Αναλυτικά, τι θα πληρώσουμε
Τα τέλη κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου του 2010 υπολογίζονται βάσει του κυβισμού του κινητήρα του αυτοκινήτου.
Με βάση τον παρακάτω πίνακα θα υπολογιστούν και τα τέλη κυκλοφορίας για τις μοτοσυκλέτες.
Αναλυτικά
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ) | Ετήσια τέλη (σε ευρώ) |
Από 51 μέχρι 300 κ.εκ | 22 € |
Από 301 μέχρι 785 κ.εκ | 55 € |
Από 786 μέχρι 1.071 κ.εκ | 120 € |
Από 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ | 135 € |
Από 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ | 240 € |
Από 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ | 265 € |
Από 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ | 300 € |
Από 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ | 660 € |
Από 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ | 880 € |
Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ | 1.100 € |
Από 4.001 και άνω κ.εκ | 1.320 € |
Για να δείτε πόσο θα πληρώσετε απλά βρείτε τις εκπομπές CO2 και κατόπιν πολλαπλασιάστε τα γραμμάρια που εκπέμπει το αυτοκίνητό σας επί το κόστος ανά γραμμάριο.
Aναλυτικά
Εκμπομπές ρύπων (γρ. CO2 / χλμ.) | Ετήσια τέλη σε ευρώ / γρ. CO2 |
0 - 100 (γρ./χλμ.) | 0 € |
101 - 120 (γρ./χλμ.) | 0,90 € |
121 - 140 (γρ./χλμ.) | 1,10 € |
141 - 160 (γρ./χλμ.) | 1,70 € |
161 - 180 (γρ./χλμ.) | 2,25 € |
181 - 200 (γρ./χλμ.) | 2,55 € |
201 - 250 (γρ./χλμ.) | 2,80 € |
Άνω των 251 (γρ./χλμ.) | 3,40 € |
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου