Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Άδωνις: Βρήκα τις 50 υπογραφές, πάω - Μπήκε τρέχοντας στα γραφεία της ΝΔ



Δεκτή η υποψηφιότητά του, παρά την ολιγόλεπτη καθυστέρηση - Αποκάλυψε πως παραβίασε και φωτεινούς σηματοδότες, για να φτάσει εγκαίρως στη Συγγρού - «Από τις 3 το μεσημέρι μου έλειπαν πέντε υπογραφές και μου ήρθαν τελικά τα τελευταία 20 λεπτά από κάποιους φίλους»

«Τις βρήκα, πάω» έγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Twitter, δίνοντας έτσι παράταση στην αγωνία για την υποβολή της υποψηφιότητάς του για την προεδρία της ΝΔ.


Ο τηλεοπτικός φακός κατέγραψε τον Άδωνι Γεωργιάδη να μπαίνει τρέχοντας στα γραφεία της λεωφόρου Συγγρού, για να προλάβει να καταθέσει την υποψηφιότητά του.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους έξω από τα γραφεία της ΝΔ, λίγη ώρα έπειτα από την υποβολή της υποψηφιότητάς του, ο κ. Γεωργιάδης έκανε λόγο για μια από τις πιο σημαντικές εβδομάδες της ζωής του, σημειώνοντας ότι ήταν ιδιαίτερα δύσκολη η συλλογή των υπογραφών.

Παράλληλα, εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για το γεγονός ότι η υποψηφιότητά του έγινε δεκτή, παρά το γεγονός ότι την κατέθεσε με με 3-4 λεπτά καθυστέρηση, αφού, όπως εξήγησε, κατάφερε να συγκεντρώσει τις υπογραφές κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.


Ο κ. Γεωργιάδης απέδωσε μάλιστα την καθυστέρησή του και στο χάος που επικρατούσε στους δρόμους στο κέντρο της Αθήνας, ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι παραβίασε κάποιους σηματοδότες, πηγαίνοντας με μηχανή από το γραφείο του στην Ακαδημίας προς τα γραφεία της ΝΔ.

«Από τις 3 το μεσημέρι μου έλειπαν 5 υπογραφές και μου ήρθαν τελικά τα τελευταία 20 λεπτά από κάποιους φίλους», ανέφερε, σημειώνοντας χαρακτηριστικά «τέλος καλό, όλα καλά».

«Μπαίνουμε γερά στη μάχη. Θέλουμε μια ΝΔ δυνατή, με όραμα. Όλα αυτά θα τα πετύχουμε
με τη βοήθεια του κόσμου», πρόσθεσε, εκφράζοντας μάλιστα την πεποίθησή του ότι θα είναι εκείνος ο νικητής της μάχης για την προεδρία του κόμματος.

«Όποιος και αν βγει θα είναι άξιος, αν δεν είμαι εγώ, αλλά βέβαια πιστεύω πως θα είμαι εγώ...», δήλωσε.

«Αν είχα μία κάμερα στο γραφείο μου και κατέγραφε αυτά που έζησα...»

Λίγη ώρα αργότερα, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάϊ, ο κ. Γεωργιάδης μίλησε για μια από τις πιο συγκλονιστικές ώρες της ζωής μου.

«Αν είχα μία κάμερα στο γραφείο μου και κατέγραφε αυτά που έζησα μεταξύ της πέμπτης και έκτης μεσημβρινής θα έκανε απίστευτα εισιτήρια στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Ήταν από τις πιο συγκλονιστικές ώρες της ζωής μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Εγώ δεν το έχω δει το πλάνο ακόμα. Θα το δω από τα δελτία. Δεν έχω δει καθόλου τηλεόραση. Δεν έχω δει το κινητό μου», πρόσθεσε, σχολιάζοντας τα πλάνα που κυκλοφόρησαν με τον ίδιο να τρέχει στα γραφεία της ΝΔ για να καταθέσει την υποψηφιότητά του.

Σύμφωνα με όσα είπε στον τηλεοπτικό σταθμό, η τελευταία υπογραφή ήταν του μέλους της πολιτικής επιτροπής Βασίλη Τοκάκη, ο οποίος όπως εξήγησε ο κ. Γεωργιάδης είχε αποφασίσει να μην υπογράψει για κανέναν, αλλά τελευταία στιγμή αποφάσισε να το κάνει γιατί θεώρησε άδικο για μία υπογραφή να μην υποβληθεί η υποψηφιότητά του.

Την ίδια στιγμή, εξέφρασε την πεποίθησή του πως θα αναδειχθεί νικητής της εκλογικής διαδικασίας για την προεδρία του κόμματος.

«Πολιτικάντης και πολιτικός τυχοδιώκτης είναι ο κ. Τσίπρας. Σας δείχνω να φοβάμαι τον κ. Τσίπρα; Περνά από το μυαλό σας ότι μου προκαλεί κάποιου είδους φόβο;», απάντησε ο κ. Γεωργιάδης ερωτηθείς από δημοσιογράφο αν μπορεί ένας μνημονιακός να «τα βάλει» με τον πρωθυπουργό, ενώ για το ζήτημα της αναζήτησης ενός «αντι-Τσίπρα» δήλωσε πως αποτελεί προσβολή «για τη μεγάλη μας παράταξη να λέμε ότι τον ψάχνουμε».

Όσο για την διεξαγωγή ντιμπέιτ και αν το επιθυμεί, ο βουλευτής της ΝΔ δήλωσε: «Όχι θέλω, το θεωρώ απολύτως απαραίτητο και αν κάποιος δε θέλει να έρθει θα το κάνουμε χωρίς αυτόν».

Νωρίτερα, ο ίδιος είχε απευθύνει έκκληση στα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας να υπογράψουν υπέρ της υποψηφιότητάς του για την προεδρία του κόμματος, μέσω των λογαριασμών του στα social media.

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ενημερώνε πως έχει ήδη συγκεντρώσει 45 υπογραφές, από τις 50 που απαιτούνταν για την επίσημη κατάθεση της υποψηφιότητάς του.

«Επειδή με ρωτούν για τις υπογραφές, είμαστε στις 45, όσα μέλη της ΠΕ θεωρούν ότι αξίζει άλλη μία υποψηφιότητα ας προσέλθουν» έγραψε ο κ. Γεωργιάδης.


Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου