Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Οταν ο Λαπαβίτσας έχασε την ψυχραιμία του με συνταξιούχο -«Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;»




Ενα περιστατικό που συνέβη χθες στο Νέο Ψυχικό με πρωταγωνιστή την υποψήφιο βουλευτή της Λαϊκής Ενότητας και υπέρμαχο της δραχμής Κώστα Λαπαβίτσα περιγράφει ο Βηματοδότης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στη γνωστή στήλη, καθώς περπατούσε τρώγοντας χθες στο δρόμο ο κ. Λαπαβίτσας τον πλησίασε ένας συνταξιούχος λέγοντάς του: «Εχεις μούτρα και τρως σπανακοτυρόπιτες; Δεν ντρέπεσαι; Θέλεις να μας οδηγήσεις στη δραχμή, να μας αφανίσεις». Ο υποψήφιος βουλευτής της Λαϊκής Ενότητας του είπε ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα, με τον συνταξιούχο να του ανταπαντά:  «Πώς δεν είναι έτσι; Εχεις τα λεφτά σου στην Αγγλία, εκεί εξασφαλισμένα και θέλεις να μας πας στη δραχμή; Για να οικονομήσετε; Είναι ντροπή αυτό που κάνεις».

Σε εκείνο το σημείο ο κ. Λαπαβίτσας φαίνεται ότι έχασε την ψυχραιμία του. «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Εγώ έχω λεφτά στην Αγγλία;» είπε στον συνταξιούχο, ενώ στον καβγά επενέβη  και ο συνοδός του του υποψήφιου βουλευτή φωνάζοντας στον συνταξιούχο: «Είσαι αλήτης. Αυτό που κάνεις είναι αλητεία».



 Πηγή: iefimerida.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου