Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Μεταφορά των προνοιακών χρημάτων στους Δήμους από την Δευτέρα 20 Ιουλίου!!



Σύμφωνα με το υπουργείο εργασίας δυσκολεύτηκε λόγω της κατάστασης που επικρατεί να βρει τα απαιτούμενα κονδύλια των 115 εκατ. ευρώ και να τα μεταφέρει στους δήμους.

Το λογιστήριο του κράτους διαβεβαίωσε ότι από την Δευτέρα θα ξεκινήσει να καταβάλει τα ποσά στα ταμεία των δήμων της χώρας με αποτέλεσμα οι δήμοι να αρχίσουν να πιστώνουν τους λογαριασμούς των δικαιούχων σε τράπεζες και ΕΛΤΑ από τις 24 Ιουλίου.

Λόγω της καθυστέρησης μέχρι και 29 Ιουλίου θα έχουν πάρει όλοι οι δικαιούχοι σε όλους τους δήμους της χώρας το διμηνιαίο επίδομα τους.


2 σχόλια :

  1. ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΕ ΔΩΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΝΟΙΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΠΑ ΠΑΝΩ ΣΑΣ.ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΙΑΚΟ?ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΔΩΣΕΙΣ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΝΟΙΑ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ντρεπομαι πραγματικα γι'αυτην την εικονα του 2015 κ ποσο μαλλον οταν αφορα το επιδομα προνοιας που εγω ζω με αυτο.... οταν προσπαθω να εχω περιθαλψη κ βοηθεια στην καθημερινοτητα μου.. ναι εγω να βγω στους δρομους κ να φωναξω για τα δικαιοματα μου αλλα δεν φτανω μονον εγω.... λυπαμαι κ απογοητευομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή