Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Δραματικές ώρες για τους συνταξιούχους που δεν έχουν κάρτα ανάληψης από ΑΤΜ



Σοκαρισμένοι, στενοχωρημένοι, εκφράζουν το φόβο τους για όλα όσα συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη

Δραματικές ώρες για τους συνταξιούχους που δεν έχουν κάρτα ανάληψης από ΑΤΜ.

«Τι θα κάνω δε ξέρω, εγώ είμαι γέρος άνθρωπος, δεν έχω κάρτα ανάληψης, πώς θα πάρω τη σύνταξή μου», λέει ο κ. Δημήτρης στο protothema.gr.

Έξω από τράπεζες στήνουν καρτέρι συνταξιούχοι με την ελπίδα ότι μπορεί και να ανοίξουν.

Δηλώνουν σοκαρισμένοι, στενοχωρημένοι και εκφράζουν το φόβο τους για όλα όσα συμβαίνουν από τη μια στιγμή στην άλλη.

«Δε μας έφτανε που φτάσανε οι συντάξεις στον...πάτο τώρα έρχεται και αυτό το ''χτύπημα'' το κλείσιμο των τραπεζών. Μπορεί να μου πει εμένα κάποιος πώς θα βγάλω τα λεφτά μου από τη σύνταξη μου αφού δεν έχω κάρτα; Τι να κάνουμε δεν έβγαλα κάρτα εγώ είμαι μεγάλος άνθρωπος, κάθε μήνα έτσι συνήθισα να έρχομαι με το βιβλιάριο μου, τι θα γίνει τώρα;», αναρωτιέται μαζί με άλλους συνταξιούχους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με εκείνον.


Πηγή : protothema.gr




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου