Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Είμαι απολυμενη καθαρίστρια στον ιδιωτικό τομέα μαζί με άλλες 5.000 το ακούει ο ΣΥΡΙΖΑ; Παίζει για εμάς φιέστα λαικισμού;






Απόψεις
Ειρηνούλα Σταυριανού
Αναγνώστρια


Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία

Ο γιος μου είδε ότι δέχεστε αυτά που γράφουμε και τα δημοσιεύετε.

Του είπα να με βοηθήσει να γράψω και να σας στείλω τα παρακάτω.

Είμαι καθαρίστρια και για 20 χρόνια δούλευα στον ιδιωτικό τομέα μαζί με άλλες συναδέλφισες!! Εδώ και ενάμιση χρόνο είμαι άνεργη και δεν είχα την τύχη να είμαι στο δημόσιο ώστε να μου κάνουν φιέστες και να με αντιμετωπίζουν διαφορετικά όπως τις συναδέλφισες από το υπουργείο οικονομικών.

Θέλω να πληροφορήσω τους λαϊκιστές Τσίπρα και Κωνσταντοπούλου καθώς και όλους όσους ασχολήθηκαν με φιέστες σε βουλή, Μαξίμου και στα πάρτι έξω από το υπουργείο οικονομικών ότι και εμένα όπως και τουλάχιστον 5.000 άλλων καθαριστριών τα γάντια μας είναι κόκκινα αλλά και κίτρινα μερικές φορές και ίσως το κίτρινο να μας χάλασε την δουλειά και δεν έχουμε την ίδια προσοχή και μεταχείριση γιατί δεν πουλάμε.

Είναι ντροπή σας στον ΣΥΡΙΖΑ να ασχολείστε μόνο και αποκλειστικά με το δημόσιο όταν 1.500.000 απολυμένοι στον ιδιωτικό τομέα υποφέρουν!!!

Ο ιδιωτικός τομέας θα σας δείξει το πώς θα σας υπολογίσει στις επόμενες εκλογές λυπάμαι.


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου