Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Διαφθορά στο ποδόσφαιρο : «Ο πρόεδρος ζήτησε να λήξει 3-0»..(Βίντεο)



Αυτές είναι οι καταθέσεις του Νίκου Γεωργέα και του προπονητή Δημήτρη Καλαϊτζίδη, σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής»...

Το άρθρο αναφέρει πως τον Γενάρη του 2013 είχε ζητηθεί από τον γενικό αρχηγός της Βέροιας, Γιώργο Λαναρή η ομάδα να δεχθεί 3 γκολ από τον Ολυμπιακό ύστερα από εντολή του προέδρου Γιώργου Αρβανιτίδη.

Γεωργέας: «Στη διάρκεια του ημιχρόνου μπήκε μέσα ο γενικός αρχηγός της ομάδας Γιώργος Λαναρής και μας είπε "είμαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ο πρόεδρος είπε ότι το ματς πρέπει να τελειώσει 3-0".

Εγώ τότε αντέδρασα και ο Λάναρης είπε ότι όποιος δεν ήθελε μπορούσε να γίνει αλλαγή. Αμέσως μετά βγήκα στον αγωνιστικό χώρο και είπα στον προπονητή μου "ή θα με βγάλεις ή θα φάω κόκκινη κάρτα και θα αποβληθώ, δεν κάθομαι να φάω τρία γκολ από αυτούς".
Πράγματι ο προπονητής με άκουσε και στο τέταρτο λεπτό με αντικατέστησε.

Λίγα λεπτά αργότερα ο προπονητής αντικατέστησε και τον Καφέ, ο οποίος φαινόταν ότι δεν είχε συμφωνήσει με την εντολή του προέδρου μας και ουσιαστικά δεν συμμετείχε στο παιχνίδι. Τελικά το παιχνίδι έληξε 3-0, όπως είχε ζητήσει ο πρόεδρος της Βέροιας...».

Καλαϊτζίδης: «Στη διάρκεια του ημιχρόνου και λίγο πριν βγει η ομάδα στον αγωνιστικό χώρο ήρθε έξω από τα αποδυτήρια της ομάδας ο γενικός αρχηγός της ομάδας Γιώργος Λαναρής και μου είπε ότι πρέπει να χάσουμε με 3-0.
Κατάλαβα ότι αυτό ήταν εντολή του προέδρου της ομάδας, κ. Αρβανιτίδη. Εγώ, εκνευρισμένος, τον ρώτησα ποιος θα μπει στα αποδυτήρια για να το πει στους παίχτες και μου απάντησε ότι θα έμπαινε ο ίδιος.

Λίγο πριν βγω στο γήπεδο συνάντησα τον κ. Αρβανιτίδη και του είπα "γνωρίζεις πολύ καλά ότι δουλεύω 15 ώρες την ημέρα και δεν μπορείς να συμπεριφέρεσαι έτσι".

 Ο Αρβανιτίδης μού απάντησε: "Δημήτρη, μη στεναχωριέσαι, όλα θα πάνε καλά". Δεν γνωρίζω τι έγινε στα αποδυτήρια, αλλά από αυτό που έγινε παρακάτω είμαι πεπεισμένος ότι, όταν έφυγα από τα αποδυτήρια, ο Λαναρής μπήκε μέσα και μετέφερε στους παίκτες το μήνυμα του προέδρου.

Μετά από 2-3 λεπτά βγήκαν οι παίχτες στον αγωνιστικό χώρο και αμέσως με πλησίασαν οι παίχτες Γεωργέας και Καφές, οι οποίοι εκνευρισμένοι μού ζήτησαν να τους αντικαταστήσω.

Ειδικά ο Γεωργέας θυμάμαι ότι μου είπε "κόουτς, βγάλε με, γιατί θα χτυπήσω κανέναν και θα αποβληθώ"...

Τον Γεωργέα τον άλλαξα στο πρώτο πεντάλεπτο και λίγο αργότερα άλλαξα και τον Καφέ. Τελικά το παιχνίδι έληξε με 3-0, με το δεύτερο γκολ του Ολυμπιακού να σημειώνεται με πέναλτι στο 85΄και το τρίτο γκολ σημειώθηκε στο πρώτο λεπτό των καθυστερήσεων...».




Πηγή: sdna.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου