Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Άκης Τσοχατζόπουλος: Η Βίκυ κι εγώ πληρώνουμε τις αμαρτίες του συστήματος

EUROKINISSI / ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ


«Τέλος καλό όλα καλά» δηλώνει στο Έθνος της Κυριακής, ο Άκης Τσοχατζόπουλος μέσα από τις φυλακές, μετά την παράδοση στις Αρχές της συζύγου του, Βίκυς Σταμάτη.

Στην ερώτηση εάν είχε ανησυχήσει απαντά:

«Μα τι είναι αυτά που λες; Είναι δυνατόν να μην είχα ανησυχήσει; Ακούς αυτές τις ανοησίες ότι ήταν “σχεδιασμένη” απόδραση; Από ποιους και με τι κίνητρα; Ούτε στιγμή δεν πέρασε από το μυαλό μου ότι υπήρχε σχέδιο. Ήμουν σίγουρος ότι γρήγορα θα βρισκόταν η Βίκυ. Το θέμα ήταν πώς θα την βρίσκαμε...».

Στην ερώτηση εάν φοβήθηκε για τη ζωή της απαντά:

«Μόνο γι' αυτό φοβόμουν. Η κοπέλα είναι άρρωστη. Έχει μεγάλο πρόβλημα, το λένε όλοι οι γιατροί του Δημοσίου, όλοι οι καθηγητάδες. Οι μόνοι που δεν το καταλαβαίνουν είναι εκείνοι που επί 5 φορές απορρίπτουν την αίτηση αποφυλάκισης της και αποφασίζουν με το “έτσι θέλω” για τη συνέχιση του δράματος που επί τρία χρόνια περνάει η ίδια και το παιδί μας, μόνο και μόνο γιατί αμάρτησε να με παντρευτεί, να γίνει γυναίκα μου».

Και συνεχίζει ακόμη πιο οργισμένος:

«Όταν κρατάς μια γυναίκα στη φυλακή, για κατηγορίες, που δεν βαρύνουν την ίδια αλλά τον άντρα της, κάτι εξυπηρετεί. Και το τι εξυπηρετεί όλοι το καταλαβαίνουν πια. Πολιτικές σκοπιμότητες!
Η Βίκυ και εγώ πληρώνουμε τις αμαρτίες όλου του πολιτικού συστήματος. Όμως αργά ή γρήγορα θα λάμψει η αλήθεια και είναι για το μόνο που είμαι σίγουρος».



Πηγή : huffingtonpost.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου