Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Η… εξαφάνιση της ΝΔ από τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ


Ένα προϊόν που “δεν πουλάει”, πολύ απλά… εξαφανίζεται. Κι αν σε πολιτικό επίπεδο, είναι ακόμη νωρίς για να μιλήσει κανείς για την πλήρη εξαϋλωση της Νέας Δημοκρατίας, η οποία μετά τις εκλογές θυμίζει όλο και περισσότερο το ΠΑΣΟΚ των τελευταίων ετών, ακολουθώντας αντίστοιχη πορεία αυτοεξαφάνισης, σε επίπεδο ΜΜΕ η περιθωριοποίηση της Νέας Δημοκρατίας είναι εμφανής.

Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο δεν ευθύνεται κάποια… συνωμοσία των ΜΜΕ και των ιδιοκτητών τους. Ούτε μπορεί να πει κανείς ότι οι αρμόδιοι της Συγγρού δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Το αντίθετο.

Πολύ απλά, το προϊόν είναι “τοξικό”, όπως διαπίστωσε ο Γιάννης Λούλης για τον Αντώνη Σαμαρά. Μόνο που η “τοξικότητα” αυτή έχει πλέον επηρεάσει το σύνολο της Νέας Δημοκρατίας.

Η άλλοτε κραταιά και μεγάλη Παράταξη της Κεντροδεξιάς θυμίζει σήμερα… κόμμα τσέπης. Με συρρικνωμένη κοινωνική βάση και ελάχιστη πολιτική επιρροή. Κάτι που οσφραίνονται πρώτα τα ΜΜΕ. Και… δεν ασχολούνται με τις θέσεις της ΝΔ, ούτε ακόμη και με όσα δηλώνει ο Αντώνης Σαμαράς.

Μόνο τα εσωκομματικά της Νέας Δημοκρατίας προκαλούν ενδιαφέρον, δηλαδή… για λάθος λόγους, από τη στιγμή που ο Αντώνης Σαμαράς έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα παραιτηθεί, στη σκιά της ιστορικής ήττας των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου, και όσοι τον αμφισβητούν δεν λειτουργούν συντονισμένα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στον ορατό ορίζοντα η προοπτική της ανατροπής του πρώην πρωθυπουργού και μεγάλου χαμένου της τελευταίας εκλογικής αναμέτρησης.

Φυσικά, όσο η Νέα Δημοκρατία θα… εξαφανίζεται από τα ΜΜΕ, και σε συνδυασμό με το εχθρικό κλίμα που επικρατεί στα social media ειδικά κατά του Αντώνη Σαμαρά, ο Αλέξης Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ θα παίζουν μόνοι τους. Χωρίς αντίπαλο.

Και θα μπαίνουν διαρκώς στον πειρασμό των πρόωρων εκλογών τον Ιούνιο. Για να μετατρέψουν… και με τη βούλα τη ΝΔ σε ΠΑΣΟΚ… τσέπης.


Λάζαρος Καλλιανιώτης
Πηγή : ysterografa.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου