Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Τα μίση και τα πάθη του Παναγιώτη Βλαστού




Συντάκτης : Μαρία Δήμα

«Της είχα αγοράσει και ένα διάδρομο 1.800 ευρώ γιατί μετά την επέμβαση που έκανε της είπαν να κάνει διάδρομο γιατί θα κρεμάσει... Δεν τη χτύπησα γιατί είμαι πυγμάχος, εάν τη χτυπούσα θα της είχα κατεβάσει τη μούρη κάτω μαζί με τα botox... Τη ρώτησα πού είναι τα λεφτά και να μη μου λέει μ.. ότι τα έχει πετάξει στα σκουπίδια. Της είπα κανόνισε π... να πας στους μπάτσους να σε φυλάνε και να φύγετε κάπου όλοι μαζί...».

Με αυτές τις φράσεις ο γνωστός βαρυποινίτης Παναγιώτης Βλαστός, στολίζει στην απολογία του την πρώην αγαπημένη του εξαδέρφη «Λίτσα πατσαβουρίτσα» Ευαγγελία Βλαστού, η οποία σήμερα βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τις Αρχές, μετά τις αποκαλυπτικές καταθέσεις της εναντίον του συγγενού της. Η «Λίτσα» επίσης προφυλακίστηκε μετά την απολογία της, γιατί και η ίδια ομολόγησε ότι υπήρξε το δεξί χέρι του Παναγιώτη Βλαστού και συμμετείχε στην τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών στα σπίτια δικαστικών λειτουργών, στο ξέπλυμα μαύρου χρήματος από λύτρα για τις απαγωγές, κ.ά.

Η απολογία του Παναγιώτη Βλαστού στους δυο ανακριτές κατά της Διαφθοράς Ρέα Κατσιβέλη και Δημήτρη Φούκα, αποτυπώνεται σε 22 σελίδες, στις οποίες εμφανίζει άρνηση για κάποιες πράξεις και παραδοχή για άλλες, ενώ για τη δικηγόρο του - η οποία επίσης προφυλακίστηκε - Αδαμαντία Αγγελέτου ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση και την ενέπλεξε σκοπίμως με τις καταθέσεις της η εξαδέλφη του, προκειμένου να τον απομακρύνει από όλους τους ανθρώπους που πλησίαζαν κοντά του.

«Δεν υπήρχε λόγος να στείλω τη Λίτσα να πάρει τα χρήματα από το Σκαφτούρο και να τα δώσει στην Αγγελέτου, αφού μπορούσα να είχε στείλει κατευθείαν την Αγγελέτου να τα πάρει. Ποτέ δεν είπα στη Λίτσα την πατσαβουρίτσα να ξεθάψει τα χρήματα (1,5 εκατ. ευρώ, χρήματα που κατά τις αρχές προέρχονται από λύτρα από τις απαγωγές) και να τα δώσει στη Αγγελέτου... Προσπαθούσε να μπλέξει οποιαδήποτε έκανα παρέα ή θεωρούσε δικό μου άνθρωπο για να με αποκόψει εντελώς από τον έξω κόσμο, να μην έχω επισκεπτήρια».

«Έχω δώσει στη Λίτσα πολλά χρήματα... Της έχω δώσει χρήματα να κάνει διάφορες επεμβάσεις. Ερχοταν και μου έλεγε «εξαδελφούλη μου αγαπημένε, η φίλη μου... έχει ένα πλαστικό πολύ καλό που της έβγαλε τα ψωμάκια από τα πλαϊνά». Εγώ τη ρώτησα πόσο κοστίζουν αυτές οι επεμβάσεις και της έδωσα 5.500 ευρώ για τη λιποαναρρόφηση και τη λιπογλυπτική στα γόνατα, για botox 300 – 400 ευρώ για υαλουρονικό οξύ 500 ευρώ και για κολλαγόνο. Όταν την είδε ο Σκαφτούρος σε δικαστήριο μου είπε: «πως αυτή η εξαδέλφη σου ρε Παναγιώτη, αεροπλάνο έγινε....».

Ο Παναγιώτης Βλαστός, αναφέρει ακόμη πως, συμμετείχε στην απαγωγή του επιχειρηματία, του Γιάννη Ζώνα, το 2001, ότι η «Λίτσα» του έφαγε 1,5 εκατ. ευρώ και όχι 250.000 ευρώ, ότι της έκοβε μισθό 1.500 ευρώ για να του κάνει τις δουλειές εκτός φυλακής, αλλά εκείνη όπως λέει ο ίδιος ούτε βόμβες δεν ήξερε να φτιάχνει και μου «χαράμιζε και τα εκρηκτικά»!

Παράλληλα, αποκαλύπτει μια ακόμη γυναίκα, φίλη της «Λίτσας» η οποία – όπως υποστηρίζει – δούλευε σε τράπεζα και μπήκε στο σύστημα μισθοδοσίας και είδε τα στοιχεία (διεύθυνση, κ.ά) της εισαγγελέως των φυλακών Τρικάλων, στην οποία ο Παν. Βλαστός τοποθέτησε εκρηκτικό μηχανισμό. Το αντάλλαγμα – σύμφωνα με τον ίδιο - ήταν να της κλείσει ένα τραπέζι στο «Frangelico».

«Δεν έχω καμία σχέση με το Σμπώκο και τον Τσοχατζόπουλο... Δεν έχω καμία σχέσεις με τις βόμβες στο Σμπώκο. Δεν είμαι βλάκας να βάζω εγώ τις βόμβες και να παίρνει τα χρήματα ο Σκαφτούρος. Ο Σμπώκος για να πάει στο ψυχιατρείο σκαρφίστηκε ότι έβαλα εγώ τις βόμβες», υποστηρίζει ακόμη ο κατηγορούμενος ισοβίτης ενώ επανερχόμενος και πάλι στην εξαδέλφη του «Λίτσα» την οποία στολίζει με διάφορα κοσμητικά επίθετα του τύπου «πατσαβουρίτσα», «πατσαβούρα», «βρομιάρα», κ.ά. αναφέρει: «Μετά από τη βόμβα στο σπίτι της είχε σκοπό πράγματι να  της στείλω κάποιους για να την απαγάγουν, να την πάνε κάπου να την βασανίσουν για να ομολογήσει που βρίσκονται τα χρήματα».

Ο Παναγιώτης Βλαστός αρνείται την τοποθέτηση της βόμβας στο σπίτι της εφέτου Παρασκευής Καλαϊτζή λέγοντας: «Η πρώην ξαδέλφη μου η Λίτσα κατηγόρησε εμένα για την έκρηξη στο σπίτι της Καλαϊτζή για να δείξει πόσο αδίστακτος άνθρωπος είμαι. Είχα πει στη Λίτσα ότι είναι μεγάλη αδικία να μου φορτώνουν τη βόμβα στην οικία Καλαιτζή και να πάει να βρει την ίδια την πρόεδρο εκ μέρους μου και να της πει «να ξέρετε ότι αυτή η βόμβα δεν είναι από το Βλαστό»... Στο δικαστήριο δεν είχα πει στην Καλαιτζή «σας σώζει η Αγία Παρασκευή» αλλά την είχα βρίσει ευθέως λέγοντας της «είσαι πατσαβούρα, είσαι λίγη γιατί ακούς τι σου λένε οι μπάτσοι και παίρνεις εντολή από αυτούς»

Αντίθετα, αποδέχεται τη βόμβα στην εισαγγελέα Πετράκη λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η Λίτσα τώρα με παρουσιάζει ως αδίστακτο ενώ πριν δεν είπε τίποτα και το κάνει τώρα επειδή φοβήθηκε ότι στράφηκα εναντίον της. Αποδέχομαι τη βόμβα στην οικία της εισαγγελέως Πετράκη… Πήρα την απόφαση να της τινάξω το αυτοκίνητο… Αν ήθελα να τη σκοτώσω, θα την σκότωνα. Ήθελα να την φοβίσω».

Πηγή : efsyn.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου