Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Πανιώνιος: Κακουργηματική δίωξη σε Μητρόπουλο !!



Κακουργηματική ποινική δίωξη στον Παύλο Μητρόπουλο ασκήθηκε από τον αθλητικό εισαγγελέα, για συμμετοχή σε απόπειρα «στησίματος» αγώνων και παράνομο στοιχηματισμό.

Σύμφωνα με τα όσα μεταδόθηκαν στην εκπομπή «Δίκη στον ΣΚΑΪ», ο αθλητικός εισαγγελέας, Γιώργος Λαΐνης, προχώρησε σε δίωξη για τον ποδοσφαιριστή, καθώς σύμφωνα με καταγραφές του υπερκοριού της ΕΥΠ, προέκυψαν στοιχεία για απόπειρα στησίματος δύο αγώνων την περασμένη χρονιά.

Μάλιστα, στην κατάθεσή του, ο άσος του Πανιωνίου ανέφερε: «Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και αγωνίζομαι στην ομάδα του Πανιωνίου. Τον Β.Α τον γνώρισα το περασμένο καλοκαίρι σε καφετέρια του Ν. Φαλήρου. Εγώ καθόμουν με την παρέα μου και αυτός με αναγνώρισε, με πλησίασε και μου συστήθηκε. Μου πρότεινε να παίξω ποδόσφαιρο σε μια ομάδα που είχε ο ίδιος σε γήπεδα 7x7.

Εγώ του είπα θα το σκεφτώ και ανταλλάξαμε τηλέφωνα. Εγώ έπαιζα ποδόσφαιρο σε αυτή την ομάδα ολόκληρο το καλοκαίρι και αφού γνωριστήκαμε καλύτερα, του ζήτησα δανεικά και μου έδωσε 5.000 ευρώ. Όταν ήταν να του τα επιστρέψω εγώ δεν είχα χρήματα και του ζήτησα μια παράταση χρόνου για την εξόφληση. Αφού παρήλθε αυτός ο χρόνος και δεν μπόρεσα να του τα δώσω άρχισε να με πιέζει πιο φορτικά. Πριν από ένα μήνα περίπου, μου είπε πως αν δεν μπορείς να μου τα δώσεις θα πρέπει εγώ αυτά τα χρήματα να τα πάρω με άλλο τρόπο. Ο άλλος τρόπος ήταν μέσω του στοιχήματος.

Μου ζητούσε να διαμορφώσω κάποιο αποτέλεσμα με την ομάδα του Πανιωνίου, να του το γνωρίσω αυτό το αποτέλεσμα προκειμένου να το παίξει αυτός στο στοίχημα και να κερδίσει χρήματα. Επίσης μου έλεγε να προσπαθήσω να πείσω και συμπαίκτες μου να στήσουμε κάποιους αγώνες για να βγάλουμε όλοι χρήματα και αυτός και εμείς. Εγώ για να κερδίσω χρόνο επειδή δεν είχα τα χρήματα να τα επιστρέψω, του έλεγα ότι θα στήσω ένα αποτέλεσμα αλλά την προηγούμενη του αγώνα του έστελνα ένα μήνυμα και του έλεγα άκυρο. Αυτό έγινε τρεις με τέσσερις φορές.

Αυτός μετά εκνευρίστηκε, μου ζήτησε και συναντηθήκαμε και μου είπε πως αν δεν κάνω κάτι μέσω στοιχήματος για να πάρει τα χρήματά του πίσω θα έχω άσχημα ξεμπερδέματα. Η τελευταία μας συνάντηση έγινε πριν από 20 με 25 μέρες και πάλι απαίτησε από εμένα να στήσω κάποιο παιχνίδι της ομάδας μου και να στήσω το αποτέλεσμα».


Πηγή : onsports.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου