Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Γιάννης : O Καρμέλο Άντονι στην αρχή της καριέρας μου στο ΝΒΑ μου έλεγε ότι δεν μπορώ να παίξω


Μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο αμερικανικό ESPN o Γιάννης Αντετοκούνμπο, που δεν δίστασε να απαντήσει για το trash talking στο ΝΒΑ και το πως το αντιμετωπίζει.

Αρχικά ο Ελληνας ΝΒΑερ, παραδέχτηκε στον δημοσιογράφο του ESPN πως έχει δεχτεί στην αρχή της καριέρας του στο ΝΒΑ trash talking από αντιπάλους του και σε ερώτηση για το αν το αμερικανικό ή το ευρωπαϊκό είναι χειρότερο, είπε: «Νομίζω το αμερικανικό, διότι οι Αμερικανοί δεν ενδιαφέρονται αν θα σε πληγώσουν».

Στη συνέχεια ο Γιάννης αποκάλυψε πως: «Ο Καρμέλο Άντονι ήταν αυτός που με πλήγωσε περισσότερο. Ημουν rookie και το είδε στα μάτια μου ότι ήμουν τρομαγμένος απέναντί του. Μου μίλησε άσχημα και αυτό με έκανε να βρώ κίνητρο! Του απάντησα! Μου έλεγε ότι δεν μπορώ να παίξω. Μου είπε να επιστρέψω στην Ευρώπη. Οταν ήμουν στον πάγκο φώναξε στον coach Λάρι Ντρου «βάλε μέσα τον μικρό».

Ο Αντετοκούνμπο συμπλήρωσε ακόμα: «Έχεις το δικαίωμα στο trashtalk όταν βάζεις πόντους. Όταν κάνεις πράγματα στο παρκέ που άλλοι δεν μπορούν να κάνουν. Τότε, ναι, μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις».

Ο Καρμέλο όμως μετά την πορεία που έχει ο Γιάννης στο ΝΒΑ και το απίστευτο κάρφωμα πρό λίγων ημερών μπορστά στην μούρη του Καρμέλο  φαίνεται πως θα πρέπει σύντομα να αλλάξει την άποψη που είχε για τον νεαρό άσο των Μπακς η την έχει αλλάξει και ντρέπεται να το πεί





0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου