Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Ελένη Μελάνη: Δεν ξέρω πώς η ταυτότητά μου έφτασε στα χέρια του Ξηρού




«Δεν την έχω χάσει»

«Αυτή είναι η καινούργια που είχα βγάλει σε αντικατάσταση της προηγούμενης. Ο αριθμός της ταυτότητας είναι ο ίδιος που χρησιμοποιώ εγώ τώρα. Την έχω στα χέρια μου...»

Για την ανάμειξη του ονόματός της στο θέμα της σύλληψης του Σάββα Ξηρού μίλησε η Ελένη Μελάνη, της οποίας η ταυτότητα βρέθηκε στη γιάφκα του δραπέτη τρομοκράτη στην Ανάβυσσο. Η κυρία Ελένη Μελάνη είναι κάτοικος Αλιβερίου και μιλώντας στον Ant1 ανέφερε πως δεν γνωρίζει πώς διέρρευσαν τα στοιχεία της ταυτότητάς της.

«Δεν έχω χάσει την ταυτότητά μου, τη χρησιμοποιώ έξι μήνες και δεν ξέρω πώς έφτασε στα χέρια του Ξηρού» δήλωσε η ίδια σημειώνοντας μεταξύ άλλων: «Αυτή είναι η καινούργια που είχα βγάλει σε αντικατάσταση της προηγούμενης. Ο αριθμός της ταυτότητας είναι ο ίδιος που χρησιμοποιώ εγώ τώρα. Την έχω στα χέρια μου. Όταν άλλαξα την ταυτότητα, τα καινούργια μου στοιχεία τα είχα δώσει σε τράπεζες, εφορίες, ΙΚΑ, κινητή τηλεφωνία, πουθενά αλλού».


Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου