Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Traffic πολυτελείας στη «Μύκονο του χειμώνα»


Με Ferrari, Lotus, Maserati, Porsche κ.ά. τα μέλη του κλαμπ πολυτελών αυτοκινήτων «SpeedSector» προκάλεσαν το αδιαχώρητο στον κεντρικό δρόμο του χειμερινού θέρετρου

Είναι πραγματικότητα ότι στην Ελλάδα της κρίσης, των περικοπών, των φόρων αλλά και του success story -για ορισμένους τουλάχιστον- υπάρχουν ακόμη αυτοί που τολμούν να οδηγούν αμάξια βεληνεκούς όπως οι Ferrari, Lotus, Maserati, Porsche κ.ά. Μπορεί να μη βλέπουμε πλέον και τόσα πολλά στους δρόμους λόγω του ότι έχουν λιγοστέψει ή αυτοί που τα έχουν να μην τα κυκλοφορούν όσο παλιά, οι πιστοί λάτρεις όμως των ονειρεμένων αυτών τετράτροχων είναι ουκ ολίγοι. Και αν αυτές τις μέρες δεν τα βλέπετε να βολτάρουν στην πολυσύχναστη Αθήνα είναι γιατί… πήραν τα βουνά.



Τα μέλη του, άγνωστου στους περισσότερους, κλαμπ πολυτελών αυτοκινήτων με την ονομασία «SpeedSector», πραγματοποίησαν μία ακόμη εξόρμηση στην εξοχή. Προορισμός αυτή τη φορά ήταν η μαγευτική Αράχοβα.

Η εκδήλωση είχε κανονιστεί αρκετό καιρό πριν, με τους υπεύθυνους του εν λόγω κλαμπ να στέλνουν emails και sms στα μέλη που επιθυμούσαν να συμμετάσχουν.

Μια σπάνια συλλεκτική γκριζόχρωμη Shelby Cobra έφτασε πρώτη στο πάρκινγκ του «Σείριος» στην εθνική οδό, με τις Ferrari και τις Porsche να ακολουθούν.

Μετά από λίγο έκαναν την εμφάνισή τους όλοι όσοι είχαν δηλώσει συμμετοχή στο event κι έτσι ξεκίνησε η άνοδος για την Αράχοβα.

Ferrari, Porsche, Lotus, Mercedes, BMW, Audi είχαν δημιουργήσει στην Αθηνών- Λαμίας ένα κομβόι super cars που εναλλάσσονταν μεταξύ τους στη διαδρομή. Με αποτέλεσμα δεκάδες οδηγοί να βλέπουν να τους προσπερνούν οι υπέροχες τετράτροχες καλλονές, τηρώντας πάντα τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Οταν έφτασαν στην κοσμοπολίτικη Αράχοβα, της οποίας τα σοκάκια τον τελευταίο καιρό έχουν κατακλύσει Ελληνες και ξένοι, όλοι οι χειμερινοί επισκέπτες της βρέθηκαν μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα: μποτιλιάρισμα super cars στον στενό κεντρικό δρόμο της ορεινής κωμόπολης. Μεμιάς τα φλας από τις φωτογραφικές μηχανές αλλά και τα smartphones πήραν φωτιά, με τους οδηγούς των υπερπολυτελών αμαξιών να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί.
Αλλωστε με τιμή αγοράς πάνω από 200.000 ευρώ, ασφάλεια κοντά στις 3.000 το εξάμηνο, τέλη κυκλοφορίας 1.400 και βάλε, αλλά και φόρο πολυτελείας άνω των 7.000, σίγουρα θέλει αρκετή τόλμη αλλά πολύ βαθιά τσέπη για να οδηγήσει κάποιος στις μέρες μας ένα τέτοιο αμάξι όπως π.χ. η Ferrari.

Τα μέλη του «SpeedSector» που συμμετείχαν στην ημερήσια εκδρομή πήγαν για καφέ και μετά για φαγητό σε μια από τις δεκάδες ταβέρνες της περιοχής.

Το πάρκινγκ του μαγαζιού, αν και δεν τα χώρεσε όλα, έμοιαζε με έκθεση πολυτελών αυτοκινήτων, με τους περαστικούς να σταματούν για να τα κοιτάξουν από κοντά ή να τα απαθανατίσουν με τα κινητά τους. Κάποια στιγμή ο ιδιοκτήτης του συλλεκτικού Shelby Cobra βγήκε από την ταβέρνα και κατευθύνθηκε στο αυτοκίνητό του για να δει κάτι στη μηχανή. Τότε δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τον πλησίασαν προκειμένου να του εκφράσουν τον θαυμασμό τους.
Το απόγευμα τα μέλη του κλαμπ των σούπερ αυτοκινήτων πήραν τον δρόμο της επιστροφής στην Αθήνα. Προηγουμένως, όμως, δεν παρέλειψαν να ανανεώσουν το ραντεβού τους για την επόμενη συνάντησή τους σε κάποιο άλλο μέρος της Ελλάδας.

«SpeedSector» ονομάζεται το κλαμπ εκείνων που διοργανώνουν οδηγικά events ανεξαρτήτου μάρκας αυτοκινήτου. Ηδη από τον Οκτώβριο του 2013 που πραγματοποιήθηκε και το πρώτο ταξίδι τους στο Ναύπλιο, υπήρξαν δεκάδες συμμετοχές από ιδιοκτήτες ονειρικών τετράτροχων. Ο αριθμός των συμμετεχόντων ξεπερνά τους 50 σε κάθε event, ενώ το κλαμπ έχει 300 εγγραμμένα μέλη.

Πολλά μέλη του ανήκουν και στο γνωστό κλαμπ της Ferrari, το οποίο διοργανώνει κατά καιρούς παρόμοια events, ώστε τα μέλη του να μιλήσουν για το πάθος τους, που δεν είναι άλλο από την ταχύτητα, αλλά και η ασφαλής οδήγηση με τα super cars.

Για να μπει κάποιος στο «SpeedSector» θα πρέπει, αν διαθέτει κάποιο σούπερ λουξ αυτοκίνητο, να συμπληρώσει την απαιτούμενη αίτηση αποδεχόμενος φυσικά τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέτουν οι εμπνευστές και δημιουργοί του εν λόγω κλαμπ προκειμένου να γίνει μέλος του. Μεταξύ των 300 ιδιοκτητών-μελών υπάρχουν μηχανικοί αυτοκινήτων, γιατροί, δικηγόροι, επιχειρηματίες αλλά και αρκετοί άλλοι που έχουν τη δυνατότητα ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες ημέρες να συντηρούν ένα τέτοιο αμάξι.











Πηγή : protothema.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου